*^*^*IKM uke 1*^*^*

Håper det. Men vet hvor flink CB er på å gi skyggerstreker som ligner på positiv graviditetstest, så jubler ikke før streken er sterk. Ja, alltid noe å bekymre seg for!!

Kjenner meg igjen! Første gangen jeg ble gravid, så var jeg "sikker" på at jeg ikke var det, men ble så lei av den stemmen inni meg som sa at jeg burde ta en graviditetstest, etter flere dager bare tok jeg en for å slippe den stemmen noe mer. Haha, høres jo gærn ut. Overraskende nok "Gravid 3+" :hilarious:

Man vet jo aldri. Symptomer på at TR er på vei og graviditet er ganske likt. Blir spennende å høre hvordan det går med testingen din :D

Blir en tur på apoteket i morgen og kommer nok til å kjøpe en eller to tidligtester ;)

Så mange fine små streker som kommer frem :D :D
Jeg tok test i dag tidlig, har kjent en del stikking og murring, men testen var helt blank. Tror jeg er mellom 8-11 dpo, tanta er helt uregelmessig så umulig å vite sikkert når EL var.
Er veldig stinn i magen hele tiden, føles nesten som om noe er i gjerdet eller tanta på vei.. Får se de neste dagene :)

Gratulerer til alle dere med to streker :)

Her er blødningene/spottingen tatt seg opp så venter bare på tr nå :(:crybaby2

I natt våknet jeg av smerter i magen og i morrest følte jeg med helt «tom» på en måte. Sto opp og bestemte meg for å ta en test til, for jeg hadde på følelsen at den kom til å bli negativ. Og det ble den... Så har bryster som lekker og som er øm herfra og til månen, samtidig som jeg er helt knust. Da er det bare å vente på mensen, håper på bedre lykke neste mnd :crybaby2

I natt våknet jeg av smerter i magen og i morrest følte jeg med helt «tom» på en måte. Sto opp og bestemte meg for å ta en test til, for jeg hadde på følelsen at den kom til å bli negativ. Og det ble den... Så har bryster som lekker og som er øm herfra og til månen, samtidig som jeg er helt knust. Da er det bare å vente på mensen, håper på bedre lykke neste mnd :crybaby2

Så dumt :(
Men kan man miste hcg verdiene så fort? :/

Så trist :(

Forferdelig :( Sender deg en god klem :Heartred

Så spennende med alle strekene som har kommet opp her! :singing:
Jeg bestemte meg tidlig i desember at jeg skulle la alt ligge denne måneden, ingen tester ikke temping ikke pliktsex.. NADA;)
Aner ikke når EL heller ikke når IKM er.... Eneste jeg vet er at jeg er veldig spent på testen jeg skal ta i morgen for jeg har hatt så halsbrann i 3 dager nå, trøtt, og spotter ikke for første gang på 6 måneder? Jeg spotter alltid 7 dager før mensen! Og jeg er uggen og svimmel? Men jeg er så spent!! :bag::smiley-angelic001

Gratulerer til alle med positive tester denne pp! :love7:happy093.
For min del ser det ut til at løpet er kjørt nok en gang. 12 dpo, blenda tester og begynte nettopp å spotte. :(Kommer vel et hespetre og banker på døra i morgen. Det betyr nok en pp.:confused013 Får håpe 2019 er året det skal skje! :smiley-angelic003:smiley-angelic001

Her røyk jeg på en test i dag, selvfølgelig alt for tidlig. 7dpo i dag. Nå skal jeg prøve å holde meg unna testing til helga i alle fall.

Jeg slenger meg også på litt sent. Har hatt desemberfri og i følge app har jeg ikm på søndag..

Rjente22 - b1 - pp 27/28/29/30 (?) - el 22.12 - ikm 06.01 - 26 år.

Aldri sett en positiv test, så har nok ikke troen på det denne perioden heller :)

Back
Topp