*^*^*IKM uke 1*^*^*

Blir bare sterkere :D
 

Vedlegg

  • 59B093CF-F4B4-4F87-9939-37C4F249A895.jpeg
    59B093CF-F4B4-4F87-9939-37C4F249A895.jpeg
    254,1 KB · Visninger: 73
Tror TR kom her igår kveld/natt :( Klar for ny pp med temping denne ganga, så jeg slipper usikkerheten!
 
Det var leit :( håper det går bedre neste gang :Heartred

Første måneden var bare en måned vi prøvde uten noe styr, så setter inn høygiret denne ppen. Handla inn rooibos-te, solvipect og grapefruktjus så nå er jeg klar for å gjenta suksessoppskriften jeg ble gravid på sist :p Vet ikke om det var inntaket av alle tingene eller at jeg slappet av når jeg gjorde alt dette som funket sist, men skader ikke å gå rett på sak tenker jeg :) Ble en vanskelig og langdradd prøvetid sist, og har ikke lyst til at det skal gjenta seg :)
 
Første måneden var bare en måned vi prøvde uten noe styr, så setter inn høygiret denne ppen. Handla inn rooibos-te, solvipect og grapefruktjus så nå er jeg klar for å gjenta suksessoppskriften jeg ble gravid på sist :p Vet ikke om det var inntaket av alle tingene eller at jeg slappet av når jeg gjorde alt dette som funket sist, men skader ikke å gå rett på sak tenker jeg :) Ble en vanskelig og langdradd prøvetid sist, og har ikke lyst til at det skal gjenta seg :)
Så bra at du tenker positivt! :) selv så drakk jeg grapefrukt juice før EL å ananas juice etter EL. I tillegg til at mannen sparte opp soldatene sine noen dager før ;) vet ikke hva som gjorde susen, men det funket begge ganger jeg har blitt graivd :)
Masse lykke til neste pp
 
Hei dere.. jeg hadde mensslutt for 3 dager siden.. men sliter fremdeles med mrnsmurringer/el smerter.. tok en el test i kveld og den viser som på bildet jeg legger ved... hva søren liksom? Kan lh nivå være "så høyt" rett etter mens?
 

Vedlegg

  • Snapchat-480494466.jpg
    Snapchat-480494466.jpg
    930 KB · Visninger: 62
Hei dere.. jeg hadde mensslutt for 3 dager siden.. men sliter fremdeles med mrnsmurringer/el smerter.. tok en el test i kveld og den viser som på bildet jeg legger ved... hva søren liksom? Kan lh nivå være "så høyt" rett etter mens?
Sniker.
Du vil alltid ha LH i kroppen, og rundt menstider kan el-tester bli sterkere. Denne er verken spesielt sterk, og det er heller ikke uvanlig :happy:
 
Må ærlig innrømme at jeg tror jeg har blitt gal i hodet. Fikk tr på besøk, trodde jeg, 6 dager for sent, enda jeg egentlig absolutt alltid er på tiden. Spotta en dag, så medium blødning i 1,5-2 dager som stoppa på dag 2, og så ferdig og jeg har alltid 5 dager hvorav fire av de ALLTID er med heavy blødninger. Fortsatt kvalm, men har tidvis murringer. Tok test på morgenen idag og den har svak strek, men vanskelig å få den frem på bildet. Hva tenker dere? Erfaringer? Tror egentlig ikke jeg er gravid, men ingenting er riktig eller som det pleier på denne tiden i syklusen heller og alt har vært 100% på stell siden jentungen kom til verden for snart 3 år siden..
 

Vedlegg

  • C08BC75D-417B-4774-A0D1-B02E8A303857.jpeg
    C08BC75D-417B-4774-A0D1-B02E8A303857.jpeg
    469,9 KB · Visninger: 61
Back
Topp