*^*^*IKM uke 1*^*^*

Jeg kan settes på gravid :)

Vedlegg

• 2E289B8E-6041-4B36-9675-8323DC581592.jpeg
    2E289B8E-6041-4B36-9675-8323DC581592.jpeg
    1.012,8 KB · Visninger: 95
Ser sterkere ut? Tror jeg er gravid :smiley-bounce012

Vedlegg

• 7D0D3E93-0D1D-4170-BDD2-781DB61C7D57.jpeg
    7D0D3E93-0D1D-4170-BDD2-781DB61C7D57.jpeg
    233,8 KB · Visninger: 107
Her har tempen droppa, så da er nok tanta rett rundt hjørnet. Ble ikke ny test på meg i dag:Heartred Heldigvis time til gynekolog på onsdag for utredning av ufrivillig barnløshet.

Gratulerer til alle med 2 streker:Heartred Krysser fingrene for dere som tester ennå og masse lykke til neste pp, til de som har fått tanta på besøk:)

Vedlegg

• 1F614056-114E-4DDD-AAEE-972BEEA2492C.png
    1F614056-114E-4DDD-AAEE-972BEEA2492C.png
    619,7 KB · Visninger: 69
12 dpo i dag, og blenda test. Så da regner jeg med det er syklusen som blir lengre igjen, og ikke graviditet. Nå venter jeg på tanta, og tester nok ikke igjen før godt uti uka om ho ikke dukker opp.

12 dpo i dag, og blenda test. Så da regner jeg med det er syklusen som blir lengre igjen, og ikke graviditet. Nå venter jeg på tanta, og tester nok ikke igjen før godt uti uka om ho ikke dukker opp.
Er det lov å krysse fingrene for deg alikevel? :)

Her har tempen droppa, så da er nok tanta rett rundt hjørnet. Ble ikke ny test på meg i dag:Heartred Heldigvis time til gynekolog på onsdag for utredning av ufrivillig barnløshet.

Gratulerer til alle med 2 streker:Heartred Krysser fingrene for dere som tester ennå og masse lykke til neste pp, til de som har fått tanta på besøk:)

Såå leit. Håper dere finner en løsning hos gynekologen❤️

Jeg skjønner ingenting og nå er jeg bare lei. Vil enten ha mensen eller positiv test, nesten det samme på dette tidspunktet for jeg blir tullete i ingenmannsland. Skulle hatt mensen rundt 1 januar, ser at jeg har skrevet feil i Flo-appen på siste mens så ikm er nok heller tenkt rundt 2 eller 3 og foreløpig har jeg ingen avklarende tester heller. Men idag gikk jeg fra å være kvalm av og til, til å være skikkelig kvalm på morgenen og har spydd. Jeg spyr aldri til vanlig foruten omgangssyka, har ikke spist dårlig mat, og hadde hypermesis sist jeg var gravid. Må jo være noe galt. Her er dagens test, 7 t natteurin.

Vedlegg

• 8899683D-E57E-451F-AEB9-7F199A1658E2.jpeg
    8899683D-E57E-451F-AEB9-7F199A1658E2.jpeg
    996,1 KB · Visninger: 119
  • 3EDE598F-A998-4D38-A18A-D6FC04E12CA5.jpeg
    3EDE598F-A998-4D38-A18A-D6FC04E12CA5.jpeg
    859,1 KB · Visninger: 115
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg skjønner ingenting og nå er jeg bare lei. Vil enten ha mensen eller positiv test, nesten det samme på dette tidspunktet for jeg blir tullete i ingenmannsland. Skulle hatt mensen rundt 1 januar, ser at jeg har skrevet feil i Flo-appen på siste mens så ikm er nok heller tenkt rundt 2 eller 3 og foreløpig har jeg ingen avklarende tester heller. Men idag gikk jeg fra å være kvalm av og til, til å være skikkelig kvalm på morgenen og har spydd. Jeg spyr aldri til vanlig foruten omgangssyka, har ikke spist dårlig mat, og hadde hypermesis sist jeg var gravid. Må jo være noe galt. Her er dagens test, 7 t natteurin.
Det høres jo veldig positivt ut da, håper for deg

Kanskje du skulle bestilt en legetime til uka, slik at de kan måle hcg der? Det skal vel kunne gi et sikkert svar. Slitsomt når man bare går å venter.

Er det lov å krysse fingrene for deg alikevel? :)
Det er lov :angelic: har ikke gitt opp håpet enda, men tenker som så at det er positivt om det bare er lengre syklus også. Har hatt så kort lutealfase i det siste, at det egentlig har vært håpløst uansett..

Kanskje du skulle bestilt en legetime til uka, slik at de kan måle hcg der? Det skal vel kunne gi et sikkert svar. Slitsomt når man bare går å venter.

Tenker at jeg kommer til å gjøre det hvis ikke morgendagens vanlige test gir meg noe mer svar. Jeg har alltid hatt stabil syklus også, selv med stress, reising og diettendring, så syns det er veldig merkelig.

TR kom i går og vi er klare for en pp uten testing. Bare avslapping og kos, med et stort håp selvfølgelig :Heartred Har troa på at det skjer snart. Det burde det:Heartred Krysser fingrene ekstra hardt for dere som går inn i en ny pp denne mnd, håper vi sees i termingruppe for september/oktober.

Back
Topp