GledeKveldens test, 13 dpo![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GledeKveldens test, 13 dpo![]()

Tusen takk!Gratulerer <3
Tusen takkGlede![]()
Det gjør den!!! GratulererSer sterkere ut? Tror jeg er gravid![]()
Det er absolutt økning! GratulererSer sterkere ut? Tror jeg er gravid![]()

Heldigvis time til gynekolog på onsdag for utredning av ufrivillig barnløshet.
Krysser fingrene for dere som tester ennå og masse lykke til neste pp, til de som har fått tanta på besøkEr det lov å krysse fingrene for deg alikevel?12 dpo i dag, og blenda test. Så da regner jeg med det er syklusen som blir lengre igjen, og ikke graviditet. Nå venter jeg på tanta, og tester nok ikke igjen før godt uti uka om ho ikke dukker opp.
Her har tempen droppa, så da er nok tanta rett rundt hjørnet. Ble ikke ny test på meg i dagHeldigvis time til gynekolog på onsdag for utredning av ufrivillig barnløshet.
Gratulerer til alle med 2 strekerKrysser fingrene for dere som tester ennå og masse lykke til neste pp, til de som har fått tanta på besøk
![]()

Det høres jo veldig positivt ut da, håper for degJeg skjønner ingenting og nå er jeg bare lei. Vil enten ha mensen eller positiv test, nesten det samme på dette tidspunktet for jeg blir tullete i ingenmannsland. Skulle hatt mensen rundt 1 januar, ser at jeg har skrevet feil i Flo-appen på siste mens så ikm er nok heller tenkt rundt 2 eller 3 og foreløpig har jeg ingen avklarende tester heller. Men idag gikk jeg fra å være kvalm av og til, til å være skikkelig kvalm på morgenen og har spydd. Jeg spyr aldri til vanlig foruten omgangssyka, har ikke spist dårlig mat, og hadde hypermesis sist jeg var gravid. Må jo være noe galt. Her er dagens test, 7 t natteurin.
Ja, men jeg blir jo ikke mer gravid enn testene kan vise heller, så begynner jo nesten å lure på om jeg har innbilt svangerskap eller noe
Det høres jo veldig positivt ut da, håper for deg
Kanskje du skulle bestilt en legetime til uka, slik at de kan måle hcg der? Det skal vel kunne gi et sikkert svar. Slitsomt når man bare går å venter.Jeg skjønner ingenting og nå er jeg bare lei. Vil enten ha mensen eller positiv test, nesten det samme på dette tidspunktet for jeg blir tullete i ingenmannsland. Skulle hatt mensen rundt 1 januar, ser at jeg har skrevet feil i Flo-appen på siste mens så ikm er nok heller tenkt rundt 2 eller 3 og foreløpig har jeg ingen avklarende tester heller. Men idag gikk jeg fra å være kvalm av og til, til å være skikkelig kvalm på morgenen og har spydd. Jeg spyr aldri til vanlig foruten omgangssyka, har ikke spist dårlig mat, og hadde hypermesis sist jeg var gravid. Må jo være noe galt. Her er dagens test, 7 t natteurin.
Det er lovEr det lov å krysse fingrene for deg alikevel?![]()
har ikke gitt opp håpet enda, men tenker som så at det er positivt om det bare er lengre syklus også. Har hatt så kort lutealfase i det siste, at det egentlig har vært håpløst uansett..Kanskje du skulle bestilt en legetime til uka, slik at de kan måle hcg der? Det skal vel kunne gi et sikkert svar. Slitsomt når man bare går å venter.
Har troa på at det skjer snart. Det burde det
Krysser fingrene ekstra hardt for dere som går inn i en ny pp denne mnd, håper vi sees i termingruppe for september/oktober.