dorothy91
Forelsket i forumet
Kan hende det fortsatt bare er for tidlig. Håpet er ikke ute enda

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kan hende det fortsatt bare er for tidlig. Håpet er ikke ute enda![]()

Kan hende det fortsatt bare er for tidlig. Håpet er ikke ute enda![]()

æsj igjen... avventer å ser hva som skjer frem til den 5.. nesten 40 dagers syklus også.. føler jeg blir snytt for pp. Hehe

Gratulerer

Gratulerer![]()

Jeg har sett på nok skygger, og den der er rosaTenk om det bare er skygge
Tok rfsu idag på morgenurin og den var helt blenda, denne er tatt på veldig utvannet urin.. Så blir spennende å se imorgen

Jeg har sett på nok skygger, og den der er rosa![]()

Har du tatt ny test?Dere som har opplevd dette tidligere, burde jeg ikke begynne å blø snart?? Må jeg til legen om ikke kroppen ordner opp selv? Hvor lenge skal jeg evt vente før jeg tar kontakt med legen?
Har ikke antydning til blod en gang, og nå har plutselig tappen lukket seg helt igjen![]()
Håper du har rett![]()
Har du tatt ny test?

Her er den fra nyttårsaften. Ikke mye man ser, men noe ultrasvakt.

Så bra at det ordner seg av seg selv, selv om det var utrolig kjedelig at du måtte gjennom dette daNei, begynte å blø akkurat. Heldigvis! Så slipper man lege, tabletter og masse styr. Det har jeg vært igjennom en gang før og det var så stressende.
MEN, nå er skuffelsen lagt vekk, nye tester bestilt og vi er klare for en ny pp![]()

Skimter såvidt noe på denne, men ingenting på den andre. Du får vente en dag å teste igjen, håper du får tydelig strek da![]()