*^*^*IKM uke 1*^*^*

Kan hende det fortsatt bare er for tidlig. Håpet er ikke ute enda :happy:

Neida, håper det bare er tidlig! Syns det ble en strek der etter ert så var så teit og tok en digital, har ca 10 stykker liggende og den var veldig ærlig om hva den mente :hilarious:
IMG_20190102_225157.jpg

Dere som har opplevd dette tidligere, burde jeg ikke begynne å blø snart?? Må jeg til legen om ikke kroppen ordner opp selv? Hvor lenge skal jeg evt vente før jeg tar kontakt med legen?
Har ikke antydning til blod en gang, og nå har plutselig tappen lukket seg helt igjen:dead:

Uff æsj og søren også... rosa på papiret i kveld.. sykt ømme bryst og menssmerter.. har i tillegg hatt kolikksmerter fra og til i dag... tror heksa har begynt å banke på.. er 12 dpo. Like skuffa hver gang... :shifty: æsj igjen... avventer å ser hva som skjer frem til den 5.. nesten 40 dagers syklus også.. føler jeg blir snytt for pp. Hehe:hilarious:

Last edited:
Dere som har opplevd dette tidligere, burde jeg ikke begynne å blø snart?? Må jeg til legen om ikke kroppen ordner opp selv? Hvor lenge skal jeg evt vente før jeg tar kontakt med legen?
Har ikke antydning til blod en gang, og nå har plutselig tappen lukket seg helt igjen:dead:
Har du tatt ny test?

Tok en test på nyttårsaften som viste svaaaaak skyggestrek. Tok en ny i dag, syns jeg skimter en svaaaak strek her også, men den er er ikke rosa.
Begynner å bli litt lei disse One Step testene som bare viser skygge, gjorde det forrige på også..
Aner ikke hvor mange dpo pga usikker syklus, men tipper 10-13 dpo. Har ikke mye håp igjen for denne pp..

Vedlegg

• 736EF05C-AD49-483C-9E91-266338D1CC19.jpeg
    736EF05C-AD49-483C-9E91-266338D1CC19.jpeg
    47,6 KB · Visninger: 114
Her er den fra nyttårsaften. Ikke mye man ser, men noe ultrasvakt.

Vedlegg

• 47CC0291-309A-4B7D-A910-433CDB6C22E3.jpeg
    47CC0291-309A-4B7D-A910-433CDB6C22E3.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 79
Har du tatt ny test?

Nei, begynte å blø akkurat. Heldigvis! Så slipper man lege, tabletter og masse styr. Det har jeg vært igjennom en gang før og det var så stressende.
MEN, nå er skuffelsen lagt vekk, nye tester bestilt og vi er klare for en ny pp:D:hello2

Nei, begynte å blø akkurat. Heldigvis! Så slipper man lege, tabletter og masse styr. Det har jeg vært igjennom en gang før og det var så stressende.
MEN, nå er skuffelsen lagt vekk, nye tester bestilt og vi er klare for en ny pp:D:hello2
Så bra at det ordner seg av seg selv, selv om det var utrolig kjedelig at du måtte gjennom dette da :Heartred

Skimter såvidt noe på denne, men ingenting på den andre. Du får vente en dag å teste igjen, håper du får tydelig strek da:happy:

Tror nok ikke det klaffer da siden den fra i dag er svakere, men den fra nyttårsaften sterkere :-)
Hater de testene altså..
så bra kroppen din er back on track! :) Hvor bestiller du tester fra? :-)

Back
Topp