*^*^*IKM uke 1*^*^*

Tror nok ikke det klaffer da siden den fra i dag er svakere, men den fra nyttårsaften sterkere :)
Hater de testene altså..
så bra kroppen din er back on track! :) Hvor bestiller du tester fra? :)

Så kjedelig.. Krysser fingrene for deg likevel!

Hadde tester fra test-helsen, RFSU test ofte og RFSU tidlig denne gangen. Ikke noe fornøyd med RFSU test ofte sine tester, de ble svake og utydelige. Strekene ble forskjellig, noen ble sterk, en med såvidt antydning til strek og en ble negativ, på samme urin! Mens test-helsen sine ga tydelige streker, selv svake streker var lett å se. Hvis man lyste med lommelykt under test-helsen sine så kunne man se streken gjennom testen. Det kunne man ikke på RFSU sine. Gjorde det for å teste forskjellen. Blir aldri å kjøpe RFSU test ofte igjen altså!
Denne gangen har vi bestilt fra babyplan, test tidlig strimmel på 10mlu og den vanlige strimmeltesten på 25mlu. Lurte på om vi skulle teste make sure sine også. Her i huset er det mannen som er testetøs og han vil gjerne teste ut alle merkene, helst dagen etter eggløsning :hilarious::hilarious:

TR på meg :) Inn i pp9!

Negativ test, men ingen mens enda. Til å bli gal av dette, å gå rundt sånn i uvissheten! Denne kroppen altså.
. :rulez

Er du mye over IKM?

Ikm var 30/12 eller 1/1, men pleier å spotte dagen før og ha mye flere symptomer på mens enn jeg har nå. Så jeg fatter ingenting.. Tok test igår kveld og den var negativ. Tok ikke test på morgenen idag siden jeg var tom, og kjenner at jeg skal prøve å la være å kjøpe nye til over helgen hvis ikke TR har kommet til da. Men kjenner jo litt hardt på min indre testetøs nå. Er i tillegg kvalm.. så føler kroppen lurer meg!

Last edited:
Da er TR kommet for fullt og jeg går over i pp2.

Gratulerer til alle dere med positive tester :):):) Og lykke til med neste pp til alle dere andre :Heartred

Jeg kan nok bare settes på tr, ser ikke ut til at jeg har hatt el denne mnd.. positive eltester, men tempen økte aldri.. :(

Ikm var 30/12 eller 1/1, men pleier å spotte dagen før og ha mye flere symptomer på mens enn jeg har nå. Så jeg fatter ingenting.. Tok test igår kveld og den var negativ. Tok ikke test på morgenen idag siden jeg var tom, og kjenner at jeg skal prøve å la være å kjøpe nye til over helgen hvis ikke TR har kommet til da. Men kjenner jo litt hardt på min indre testetøs nå. Er i tillegg kvalm.. så føler kroppen lurer meg!
Håper mensen uteblir og du får fine streker etter helgen :happy:

Merkelig spotting, kommer nesten ingenting, og det var rosa i går, og brunt i dag. Kun når jeg tørker meg. Fremdeles ømme bryst og mensmurringer i både rygg og fremme på magen..o_O

Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.

Vedlegg

• 2CB95FDE-A885-4A46-9144-B8B779C96448.jpeg
    2CB95FDE-A885-4A46-9144-B8B779C96448.jpeg
    925,3 KB · Visninger: 126
Hei alle sammen
Da var jeg jammen her igjen, vi prøver på nr 3 og har et lite håp på at kanskje denne mnd skjer det, spørsmål, dere testgalne jenter som meg, noen som har pillet i fra en CB test? Har jo selvfølgelig gått tom for eBay tester så da måtte man jo, IKM om 7 dager men så jeklig dårlig som jeg har vært så må det iallefall være noe:joyful: som sagt 7 dager til IKM og CB testen lyste jo med store bokstaver ikke gravid men stripsene inni kunne man skimte 1 lys skygge strekk, noen som har fått lignende og kan svare

Utolmodig? Neida:happy093

Jeg tror jeg holder på å bli gal.. 11 dpo i dag, tok en ny rfsu «test ofte» og ser igjen denne skyggestreken Clear Blue monitoren sa «ikke gravid», men det var en lys strek på den og... (vet at man ikke skal stole på den), men etter snart 2 år prøving og 2 SA/MA blir man veldig håpefull

Noen som vil gi brutalt ærlige meninger? Noen som har erfaring med disse testene? 25 mlu på rfsu, usikker på monitoren..

Vedlegg

• 318A0699-6AE6-412E-8475-498A38CE9DDB.jpeg
    318A0699-6AE6-412E-8475-498A38CE9DDB.jpeg
    156,5 KB · Visninger: 117
  • 5CE07293-2DA1-4351-ACBF-31F070846793.jpeg
    5CE07293-2DA1-4351-ACBF-31F070846793.jpeg
    147,8 KB · Visninger: 121
Jeg tror jeg holder på å bli gal.. 11 dpo i dag, tok en ny rfsu «test ofte» og ser igjen denne skyggestreken Clear Blue monitoren sa «ikke gravid», men det var en lys strek på den og... (vet at man ikke skal stole på den), men etter snart 2 år prøving og 2 SA/MA blir man veldig håpefull

Noen som vil gi brutalt ærlige meninger? Noen som har erfaring med disse testene? 25 mlu på rfsu, usikker på monitoren..

Ser både rosa strek og blå clearblue strek :-) Krysser fingrene :) :)

Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.
Ikke nødvendigvis, hos meg med førstemann gikk det en stund fra svaaak strek til den ble sterkere :) Den ser rosa ut :) :)

Jeg har forstått at det er 50 ml hcg på den clearblue advanced fertilitetsmonitoren. Jeg prøvde en av de i går da var jeg 6 dpo og den var blendahvit. Så det er lov å håpe?

Back
Topp