*^*^*IKM uke 1*^*^*

Ja, jeg tok jo en test på kjøleskapskald morgen urin i går, den så veldig negativ ut.:bored: Så jeg bestemte meg for å ta et glass med asti da kl ble 00.00. Men spm er, er det best med "fersk" urin? Eller ville den vist det samme? Og digital test, vil den slå ut på mindre enn 10 mlu? I og med at den kan vise fra 1-2 uker.. eller er det embryoet den viser er 1-2 uker? Noen som vet?:bookworm:
Skal ta en ny morgenurin test i morra da er jeg evt 11 dpo:oops::smiley-angelic001

Last edited:
Her røyk jeg på en test i dag, selvfølgelig alt for tidlig. 7dpo i dag. Nå skal jeg prøve å holde meg unna testing til helga i alle fall.
Samme her, testa på 7 dpo som er alt for tidlig.. men kan ikke noe for det :confused:
Tenker å ta ny test i morgen som er 9 dpo.. men har ingen følelse av å være gravid :sorry:

Så kjipt :( har du testet igjen? Håper det er noe humbug med testen som viste negativt..

Nei har ikke testet igjen.. I dag åpnet livmortappen seg igjen etter å ha vært «plugget» siden 6 dpo. Også har jeg hatt sterke smerter i magen, så regner med at jeg begynner å blø hvert øyeblikk:(

Var ikke forberedt på at jeg ble å ta det så tungt! Er jo klar over at dette kan skje og jeg trodde jeg kom til å prelle det raskt av meg, men er faktisk utrolig trist og veldig skuffet :sorry:

Nei har ikke testet igjen.. I dag åpnet livmortappen seg igjen etter å ha vært «plugget» siden 6 dpo. Også har jeg hatt sterke smerter i magen, så regner med at jeg begynner å blø hvert øyeblikk:(

Var ikke forberedt på at jeg ble å ta det så tungt! Er jo klar over at dette kan skje og jeg trodde jeg kom til å prelle det raskt av meg, men er faktisk utrolig trist og veldig skuffet :sorry:
Åå :( Så trist..
forstår veldig godt du er skuffet! Man håper jo på det beste, og når testene til og med viser positivt så er fallhøyden stor! Føler med deg :(

8 dpo, 25 mlu test... Skygge? Klarte ikke holde meg (rfsu sine, noen som har erfaringer med de og skygger?)

Vedlegg

• 0069EC8B-E3B2-4E94-AE15-012802DFA005.jpeg
    0069EC8B-E3B2-4E94-AE15-012802DFA005.jpeg
    121 KB · Visninger: 135
8 dpo, 25 mlu test... Skygge? Klarte ikke holde meg (rfsu sine, noen som har erfaringer med de og skygger?)

Fra hva jeg har lest tidligere så er rfsu sine tester veldig dårlige og er mye skygger på de :blackeye: Prøv en annen test! :happy:

Begynte å få svake streker og symptomer 8 dpo, nå har synptomene forsvunnet og tok rfsu idag som var blenda. Vet rfsu er lite sensitive, men er 12 dpo, så har gitt litt opp. Våknet med ømme bryster idag, men det har jeg hatt noen ganger rett før tanta også. Så det blir nok en ny pp her :(

Vedlegg

• IMG_20190102_115937.jpg
    IMG_20190102_115937.jpg
    362,9 KB · Visninger: 112
jeg er fremdeles spent jeg for jeg tok ikke test idag tidlig :wacky:

men grunnen til at jeg er spent er at syklusene mine siden september(første bekreftet el etter pilleslutt i mai) har sett sånn ut:

September
EL: CD21, Spotting: CD26/5DPO (spotting fram til IKM) IKM:CD32

Oktober
EL: CD20 Spotting: CD27/7DPO,(spotting fram til IKM) IKM: CD29

November
EL: CD20, Spotting: CD26/6DPO,spotting fram til IKM) IKM CD33

Er jo nå da på desember perioden, men har ikke testet etter EL av forskjellige grunner ;) Men følger jeg "rutinen" var el på CD20, og jeg er nå på CD31/11DPO og har ikke spottet i det hele tatt... :wideyed:
Tok en test igår på alt for utvannet urin så var nesten ikke vits en gang. Skal prøve å holde meg sånn at jeg tester enten til fredag eller i løpet av helgen. Lengste syklusen jeg har hatt var på 32 dager, men igjen med spotting... Spotting er veldig normalt for meg så hører sånn fint bakerst i skallen "babyalert babyalert" :laughing021

Last edited:
Åå :( Så trist..
forstår veldig godt du er skuffet! Man håper jo på det beste, og når testene til og med viser positivt så er fallhøyden stor! Føler med deg :(

Ja fallhøyden var stor altså, særlig med mange dager med positive tester. Men det går bedre med meg i dag!:smug: Håper jeg begynner å blø snart så vi kan gå videre med prøvingen:)

Godt nytt år til alle sammen foresten! Håper det blir mange positive tester og fine babymager i 2019:cheers

jeg er fremdeles spent jeg for jeg tok ikke test idag tidlig :wacky:

men grunnen til at jeg er spent er at syklusene mine siden september(første bekreftet el etter pilleslutt i mai) har sett sånn ut:

September
EL: CD21, Spotting: CD26/5DPO (spotting fram til IKM) IKM:CD32

Oktober
EL: CD20 Spotting: CD27/7DPO,(spotting fram til IKM) IKM: CD29

November
EL: CD20, Spotting: CD26/6DPO,spotting fram til IKM) IKM CD33

Er jo nå da på desember perioden, men har ikke testet etter EL av forskjellige grunner ;) Men følger jeg "rutinen" var el på CD20, og jeg er nå på CD31 og har ikke spottet i det hele tatt... :wideyed:
Tok en test igår på alt for utvannet urin så var nesten ikke vits en gang. Skal prøve å holde meg sånn at jeg tester enten til fredag eller i løpet av helgen. Lengste syklusen jeg har hatt var på 32 dager, men igjen med spotting... Spotting er veldig normalt for meg så hører sånn fint bakerst i skallen "babyalert babyalert" :laughing021

Så spennende! Krysser fingrene for deg:joyful:

Håper det går greit med deg :Heartred og at spiren sitter neste gang!
Vet hvor kjipt det er..

Er det virkelig mulig at kroppen kan tulle skikkelig med oss? :angry4 Pleier å spotte litt før mens, det har jeg ikke gjort. Jeg er kvalm, sinnssykt trøtt og hadde kun en dag med ryggvondt i nå før ikm. Pleier å ha bekkenplager i 4 til 5 dager frem til mens, og så gjennom hele mensen. Men testene er blendahvite og på morgenen idag hadde jeg en biiiiiitteliten flekk med tynt blod på papiret. På størrelse med en kvart lillefingernegl. Ingenting etter det. Men fortsatt hvit test. Har jeg blitt gal?

Jeg mener jeg kan se en svak strek på denne, hvis jeg legger godviljen til. Men noen ganger lurer jeg på om jeg ser den bare fordi jeg ønsker det så sterkt :hilarious: Er det meg som er helt tullete eller kan noen andre skimte den også? Det er hvertfall en liten rosa flekk helt nederst der streken skal være.

Vedlegg

• 1480D75E-08C1-4DED-8434-B0185D368688.jpeg
    1480D75E-08C1-4DED-8434-B0185D368688.jpeg
    574,6 KB · Visninger: 133
Jeg mener jeg kan se en svak strek på denne, hvis jeg legger godviljen til. Men noen ganger lurer jeg på om jeg ser den bare fordi jeg ønsker det så sterkt :hilarious: Er det meg som er helt tullete eller kan noen andre skimte den også? Det er hvertfall en liten rosa flekk helt nederst der streken skal være.

Jeg ser!!

Jeg ser også!! :woot:

Syntes også jeg ser noe:smiley-bounce016

Testet nu og den er blenda, er på CD31 tror jeg er 12dpo.. :hungover:
received_1590267791075594.jpeg

Back
Topp