*^*^*IKM uke 1*^*^*

Tviler på at det blir noe baby ut av denne rekka. Siste tatt 12dpo, første tatt 7 dpo. Ingen stigning de siste to dagene. Lover svært dårlig. Er så lei av aborter og kjemiske nå.. en positiv test betyr ingenting for meg lenger.

Vedlegg

• IMG_20181229_093220077.jpg
    IMG_20181229_093220077.jpg
    690,4 KB · Visninger: 139
Har aldri tempwt, men temp er høyere enn vanlig og ligger på rundt 37,6-37,9.. betyr dette noe? Mensmurringer, særlig på kveldstid, føler meg slapp og sliten og har hodepine. Ømme, litt tunge bryst.. er evt 6dpo i dag har jeg regnet meg frem til.. ;) trodde jeg var lenger og tok test i stad, men negativ.. som forventet når jeg regnet på nytt.. hehe:shy: fler med slike symptomer som har fått baby strek??
Nå temper ikke jeg heller, men synes temperaturen din er så høy at det kanskje høres mer ut som begynnende feber? 6dpo er vel uansett litt tidlig, så lykke til med ny test om noen dager :-)

Tok en test idag på utvannet urin (i know...) og den ble jaggu litt positiv tror jeg
Jubler ikke enda! Men, håper så inderlig nå

Men, har fått et symptom til... ufrivillig høye utslipp av luft Herrefred.. jeg håper for guds skyld det skyldes noe mat og ikke forblir sånn i ni mnd

Vedlegg

• 5FF2CFA9-6185-4FDD-949D-FBA5E81E2210.png
    5FF2CFA9-6185-4FDD-949D-FBA5E81E2210.png
    755 KB · Visninger: 148
Fy søren.... kjøpte en RFSU Test tidlig på butikken i dag. Hadde tenkt å vente til i morgen tidlig med å ta den, eller mandag morgen... men siden den lå på vasken og ropte på meg så klarte jeg selvfølgelig ikke motstå fristelsen. :rolleyes: Sannelig er det to streker på den! Men teststreken er så svak at jeg ikke får den godt opp på bilde. Den er lyyyserosa og ikke grå. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Våger ikke feire riktig enda.. men nå angrer jeg bittert på at jeg ikke kjøpte to tester eller at jeg i det minste hadde såpass selvkontroll at jeg ventet til i morgen tidlig :oops: Har ca. 200 i puls nå... nå skal jeg ikke teste før mandag morgen (strimmeltest)..

Tok en test idag på utvannet urin (i know...) og den ble jaggu litt positiv tror jeg
Jubler ikke enda! Men, håper så inderlig nå

Men, har fått et symptom til... ufrivillig høye utslipp av luft Herrefred.. jeg håper for guds skyld det skyldes noe mat og ikke forblir sånn i ni mnd
Tok en test til etter fire timer og den var også svakt positiv! Avventer med å juble til jeg har fått positiv digital med ukeindikator

Det med ufrivillige høye utslipp av luft er også noe jeg hadde tidlig fra svangerskap 1 og 2 :-P

Ser du den?! :wideyed:
Boots sin graviditetstest

Ja, ser den veldig godt ;) da skal jeg kjøpe en slik test når muligheten byr seg for jeg tok nettopp en RFSU test tidlig og fikk to streker men teststreken er så svak at det er umulig å se den på bilde. Håper på sterkere tester for både deg og meg de neste dagene :):):)

Ja, ser den veldig godt ;) da skal jeg kjøpe en slik test når muligheten byr seg for jeg tok nettopp en RFSU test tidlig og fikk to streker men teststreken er så svak at det er umulig å se den på bilde. Håper på sterkere tester for både deg og meg de neste dagene :):):)

Så gøy! Vet ikke om testen er kjent for skygger, men har fått skygge på det meste før så tør ikke å juble før streken blir sterkere. Håper for oss! Det hadde vært en fantastisk start på det nye året :)

Så gøy! Vet ikke om testen er kjent for skygger, men har fått skygge på det meste før så tør ikke å juble før streken blir sterkere. Håper for oss! Det hadde vært en fantastisk start på det nye året :)

Det hadde absolutt vært en fantastisk start på 2019 :) Har en sønn som er født i september, så føler lissom det er litt min måned ;) krysser alt som krysses kan!

Skal jeg tørre å sette meg som gravid nå tro? Blir helt gal av disse abortene som har vært i høst. Testen er tatt på kvelden 12 dpo.

Vedlegg

• IMG_20181229_213751861.jpg
    IMG_20181229_213751861.jpg
    740,2 KB · Visninger: 147
Back
Topp