GratulererHurra<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHurra<3
Så du streken før den tørket? Synes den ser rosa ut og veldig sterk for å være skygge? Håper og gleder meg til å se test i morgenFørste er dagens morgenurin, men tørket. Andre er 1 times urin Tror egentlig det bare er skygger jeg har fått, tok en 3-timers nå uten noe som helst, så…
Vis vedlegget 424013
Vis vedlegget 424014
Eller om jeg hører til i ikm uka 2 Første gang jeg tester med eltester … og jeg har ikke fulgt no særlig med på elslim . Før jeg tilfeligvis rundt 23 hadde elslim . Akkurat da så endret tappen deg også for den gikk fra å være høy til lav . Ifølge symptom kalenderen min. Enkelte el symptomer slutta også da . Og jeg tok selvfølgelig ikke eltest hver dag fra 20 å tenkte ikke no på hvor tydelig streken var iogmed første gang med eltester og trudde egget hadde sluppetJeg trur nokk jeg kan settes på tr . Ikm var egent igår, kan være imorgen . Siste 2 dager kjennes tappen åpen ut . Så det er egentlig nokk svar ..
så er vell bare kjemisk jeg har hatt denne pp da tr enda ikke kommet.
Jeg ser enda denne streken på testene. Har ikke fler metode tester igjen så de gidder jeg ikke kjøpe mer av enda. har enda rfsu sine .. så håpe det er et sent egg bare ?!
Men mtp jeg hadde tester som hadde svak synlig(for tilogmed samboer) så trur jeg tidlig SA..
I dag kom tr, så rakk akkurat å håpe litt på tross av neg tester. Gratulerer til alle med små spirer!!
Så du streken før den tørket? Synes den ser rosa ut og veldig sterk for å være skygge? Håper og gleder meg til å se test i morgen
Hvordan går det? Kom TR eller var det bare spotting?Jeg har spottet i går og idag. Er 11 dpo nå idag så da kommer sikkert TR snart. Er skuffet og trist, men får prøve igjen neste gang!
Sender deg en stor klem Håper at det klaffer neste ppTR kom i dag, 3 dager tidlig… så da går vi inn i pp19 og håper snart vi sitter her med vårt første barn gratulerer til alle med positiv test, nyt tiden
Bra strek det vel! sier gratulerer jeg.Nederste test 12 dpo, øverste fra i dag 13 dpo. Men fortsatt svak strek, så har ikke helt troa