IKM uke 1❤️

12 DPO
1000009217.jpg

Jeg trur nokk jeg kan settes på tr . Ikm var egent igår, kan være imorgen . Siste 2 dager kjennes tappen åpen ut . Så det er egentlig nokk svar ..
så er vell bare kjemisk jeg har hatt denne pp da tr enda ikke kommet.
Jeg ser enda denne streken på testene. Har ikke fler metode tester igjen så de gidder jeg ikke kjøpe mer av enda. har enda rfsu sine .. så håpe det er et sent egg bare ?!

Men mtp jeg hadde tester som hadde svak synlig(for tilogmed samboer) så trur jeg tidlig SA..:sorry:

Jeg trur nokk jeg kan settes på tr . Ikm var egent igår, kan være imorgen . Siste 2 dager kjennes tappen åpen ut . Så det er egentlig nokk svar ..
så er vell bare kjemisk jeg har hatt denne pp da tr enda ikke kommet.
Jeg ser enda denne streken på testene. Har ikke fler metode tester igjen så de gidder jeg ikke kjøpe mer av enda. har enda rfsu sine .. så håpe det er et sent egg bare ?!

Men mtp jeg hadde tester som hadde svak synlig(for tilogmed samboer) så trur jeg tidlig SA..:sorry:
Eller om jeg hører til i ikm uka 2 :wacky: Første gang jeg tester med eltester … og jeg har ikke fulgt no særlig med på elslim . Før jeg tilfeligvis rundt 23 hadde elslim . Akkurat da så endret tappen deg også for den gikk fra å være høy til lav . Ifølge symptom kalenderen min. Enkelte el symptomer slutta også da . Og jeg tok selvfølgelig ikke eltest hver dag fra 20 å tenkte ikke no på hvor tydelig streken var iogmed første gang med eltester og trudde egget hadde sluppet :sorry:

Så hvis jeg da regner riktig var el ca 23.12 og ikm ca. 7.1 . Og jeg er da 10 dpo idag :wideyed:
mye frem og tilbake når det er første runden man tester med grafer å hele pakka :bag:

Back
Topp