IKM uke 1❤️

Så FF mente du skulle hatt TR for fire dager siden? Håper det er et tegn. Jeg har hatt menssmerter og stikkinger. Håper for deg :Heartpink :Heartpink
Jepp FF mente at jeg skulle ha TR for fire dager siden. Håper selv at det betyr graviditet, men føler litt på meg at TR kommer snart, men har jo aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan det eventuelt føles - det er vel ganske like symptomer. Tester i morgen tidlig om ikke TR kommer i dag :Heartred

Jepp FF mente at jeg skulle ha TR for fire dager siden. Håper selv at det betyr graviditet, men føler litt på meg at TR kommer snart, men har jo aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan det eventuelt føles - det er vel ganske like symptomer. Tester i morgen tidlig om ikke TR kommer i dag :Heartred
Ja, jeg føler fortsatt at TR kommer hvert øyeblikk. Håper TR holder seg unna og du får en strek i morgen :Heartpink

Da er det kanskje håp da :Heartred men tør ikke håpe for mye. Hvordan går det for deg?
Går greit. Kjenner ikke mye annet enn murringer, så føler at TR står utenfor og banker på hele tiden :bag: Vil bare at alt skal gå bra på ultralydene og NIPT og at tiden til 12+0 skal være over på et blunk, sånn at jeg kan slappe av og nyte litt:Heartpink

Med denne testen nå tenker jeg at jeg kan
settes på gravid :Heartred Krysser fingrene for at den klamrer seg fast til september:Heartred

Vedlegg

• IMG_4517.jpeg
    IMG_4517.jpeg
    337,4 KB · Visninger: 43
Jeg har skikkelig streksyn, men er det ikke noe her?
Jeg føler det, men samboeren er ikke enig :dead: Føler også at jeg har hatt sånne streker hele uka, men når jeg går tilbake for å se så føler jeg den er litt sterkere nå? Dette er i går vs i dag:
IMG_5968.jpeg

IMG_5975.jpeg

Men de fleste har vell sterkere tester 15dpo…:confused:

Jeg føler det, men samboeren er ikke enig :dead: Føler også at jeg har hatt sånne streker hele uka, men når jeg går tilbake for å se så føler jeg den er litt sterkere nå? Dette er i går vs i dag:
Vis vedlegget 424443

Vis vedlegget 424444

Syns jeg ser noe på den fra i dag, men er du sikker på at du er 15dpo? Kan hende unnfangelsen skjedde sent i såfall?

Vis vedlegget 424443

Vis vedlegget 424444

Jeg hadde sånne streker mellom 7-13 dpo.. hadde noen litt sterkere tester .. men det endte nokk i kjemisk .. tr kom å banket på 2 dager etter ikm ca .. og fikk med blodpropp denne gang . Det har jeg ikke hatt siden før jeg hadde p-stav. Hvis ikke testene blir noe sterkere på en uke .. så har det nokk desværre ikke gått denne gangen utifra det jeg har sett på meg selv vertfall ❤️

Syns jeg ser noe på den fra i dag, men er du sikker på at du er 15dpo? Kan hende unnfangelsen skjedde sent i såfall
Har ikke hatt sex etterpå, og syklusen er ganske stabil:smiley-ashamed004
Jeg hadde sånne streker mellom 7-13 dpo.. hadde noen litt sterkere tester .. men det endte nokk i kjemisk .. tr kom å banket på 2 dager etter ikm ca .. og fikk med blodpropp denne gang . Det har jeg ikke hatt siden før jeg hadde p-stav. Hvis ikke testene blir noe sterkere på en uke .. så har det nokk desværre ikke gått denne gangen utifra det jeg har sett på meg selv vertfall ❤️
Får bare vente og se, håper bare ikke TR blir forsinket:sorry:

Disse testene forblir blanke:arghh:Nå håper jeg bare TR kommer snart sånn at vi kan starte på ny PP. Får bestille meg nye tester. Hvilke tester anbefaler dere (alle sier så mye forskjellig, så da hører jeg med dere)?

Vedlegg

• IMG_6215.jpeg
    IMG_6215.jpeg
    750 KB · Visninger: 48
Back
Topp