Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jeg ser en strek
Det ble dessverre TR på meg etter spotting i et par dager.
Skal på utredning neste uka og får forhåpentligvis ett svar på alt. E lei av heile prosessen og kunne slappe mer av..takk for at du spør@Heihei Hvordan går det med deg?
Litt på halv 12 helt ærlig..men man må jo bare fortsette å prøve@Heihei Hvordan går det med deg?
Håper snart det går veien for deg kom TR eller har den uteblitt?Skal på utredning neste uka og får forhåpentligvis ett svar på alt. E lei av heile prosessen og kunne slappe mer av..takk for at du spør
Her er det fortsatt positive tester og ingen mens, så jeg er vel forsiktig optimist.Hvordan går det?
Jeg har gått for bp sine tester, rfsu og metode sin, for da har jeg en å teste med til jeg får strek .. dobbelt sjekke med en til .. å en 3 hvis de 2 første bevarer en sånn semistrek … den til rfsu måler litt mer i urinen.. sikkert heeeelt unødvendig og litt til .. men forje pp endte jeg med en Haug med litt strek også en blank strek ved ikm. Testene før jeg fikk 2 svake steker var helt blanke .. der funket ikke streksyn engangDisse testene forblir blankeNå håper jeg bare TR kommer snart sånn at vi kan starte på ny PP. Får bestille meg nye tester. Hvilke tester anbefaler dere (alle sier så mye forskjellig, så da hører jeg med dere)?
Vil jo i det er ei grei økning derNederste test 12 dpo, øverste fra i dag 13 dpo. Men fortsatt svak strek, så har ikke helt troa
Vil du settes på gravidHer er det fortsatt positive tester og ingen mens, så jeg er vel forsiktig optimist.
Ang. tester som du spurte om tidligere, så tror jeg det greieste kan være å velge én type, samme hvilken, og holde seg til den. Da blir testene i hvert fall sammenlignbare fra gang til gang. Jeg har bare brukt Babyplan, de har fungert veldig fint for meg.
Har spottet, og milde kramper. Så enten ekstrem lite tr eller så har bare kroppen tenkt å være bitchy....Håper snart det går veien for deg kom TR eller har den uteblitt?
De 2 øverste testene er fra nå .. og den nederste 3 dager siden .. den for 3 dager siden når den var ferskMhhh .. mensen min denne gang var rar . Men er sjansen for at jeg er gravid enda der ?? Den nederste testen er et par dager gammel . Jeg har kjent at jeg får mer å mer hormoner . Egg. Spyr jeg nesten av, å det er noe jeg spiser nesten hver dag . Merket det igår når vi spiste hos svigermor. Jeg måtte bare slutte å spise ellers hadde jeg spydd , cravings.. griner av alt . Humørsvingninger herfra til månen .. noen som har noen innvendinger her
Er ikke de øverste positive da? Det er vel mulig at det var blødning og ikke TR?Mhhh .. mensen min denne gang var rar . Men er sjansen for at jeg er gravid enda der ?? Den nederste testen er et par dager gammel . Jeg har kjent at jeg får mer å mer hormoner . Egg. Spyr jeg nesten av, å det er noe jeg spiser nesten hver dag . Merket det igår når vi spiste hos svigermor. Jeg måtte bare slutte å spise ellers hadde jeg spydd , cravings.. griner av alt . Humørsvingninger herfra til månen .. noen som har noen innvendinger her
Vet ikke skjønte ikke el hele denne mnd . Jeg pleier ha syklus på 27 dager .. endte på 34 .. lh topp på 20 og 23 desember .. elslim 23 desember . Svaaak positiv hcg test rundt 28/29/30… så blank strek frem til idag . Når jeg fant ut jeg skulle teste igjen ettersom kvalmen er så ille som den er … og idag så blir eltest og hcg test positivEr ikke de øverste positive da? Det er vel mulig at det var blødning og ikke TR?
Ja, jeg kan vel settes på gravidVil du settes på gravid
Takk for svar. Jeg fikk bestilt en god del tester i går
Kan settes på tante rød..