Denne er jo fin! GratulererNederste test 12 dpo, øverste fra i dag 13 dpo. Men fortsatt svak strek, så har ikke helt troa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne er jo fin! GratulererNederste test 12 dpo, øverste fra i dag 13 dpo. Men fortsatt svak strek, så har ikke helt troa
Og denne nå i ettermiddag. Føler det er økningJeg fikk denne på ettermiddagsurin i går, 10DPO
Makesure er ekstrem på skyggestrekerVenter TR i morgen. Mange skyggestreker på bp… kanskje jeg bør teste makesure neste gang?
Vis vedlegget 424311Vis vedlegget 424312
Babyplan også, tydeligvis Får bare bruke de da, så prøve å ikke bry meg før jeg får sterke steker (som om jeg klarer det)Makesure er ekstrem på skyggestreker
Gratulerer!Jeg fikk denne i går, 12 dpo. Tør nesten ikke tro det.
Ikke tvil! GratulererOg denne nå i ettermiddag. Føler det er økning
Ikke noe TR enda. Har litt svake menssmerter og til tider litt stikkinger i lysken og nederst på siden av magen (spesielt i går kveld og i dag). Tror ikke det har klaffet denne måneden heller. Har ikke tatt test enda, men tenker å ta det i morgen dersom TR ikke kommer. Egentlig er IKM i morgen, men FF endret IKM til 02.01 (sikkert pga tempen)Hvordan går det med deg @Barndomsdrøm ?
Så FF mente du skulle hatt TR for fire dager siden? Håper det er et tegn. Jeg har hatt menssmerter og stikkinger. Håper for degIkke noe TR enda. Har litt svake menssmerter og til tider litt stikkinger i lysken og nederst på siden av magen (spesielt i går kveld og i dag). Tror ikke det har klaffet denne måneden heller. Har ikke tatt test enda, men tenker å ta det i morgen dersom TR ikke kommer. Egentlig er IKM i morgen, men FF endret IKM til 02.01 (sikkert pga tempen)