IKM uke 1❤️

Jeg fikk denne på ettermiddagsurin i går, 10DPO :)

Vedlegg

• IMG_4505.jpeg
    IMG_4505.jpeg
    271,4 KB · Visninger: 89
Estimert IKM i dag, og ingen TR enda. Kan være det dukker opp i kveld, evt var EL en dag eller to etter vanlige tegn (TR bruker å komme 14 dager etter smerter). Vi fikk ikke prøvd denne pp likevel pga jobb, så rasjonelt sett vet jeg at TR dukker opp i løpet av helga. Likevel har du optimisten i meg som fikk EL-lignende smerter 28/12, som såkalt håper at egget ikke slapp før i romjula :banghead:

Hvordan går det med deg @Barndomsdrøm ? :Heartpink
Ikke noe TR enda. Har litt svake menssmerter og til tider litt stikkinger i lysken og nederst på siden av magen (spesielt i går kveld og i dag). Tror ikke det har klaffet denne måneden heller. Har ikke tatt test enda, men tenker å ta det i morgen dersom TR ikke kommer. Egentlig er IKM i morgen, men FF endret IKM til 02.01 (sikkert pga tempen) :Heartred

Ikke noe TR enda. Har litt svake menssmerter og til tider litt stikkinger i lysken og nederst på siden av magen (spesielt i går kveld og i dag). Tror ikke det har klaffet denne måneden heller. Har ikke tatt test enda, men tenker å ta det i morgen dersom TR ikke kommer. Egentlig er IKM i morgen, men FF endret IKM til 02.01 (sikkert pga tempen) :Heartred
Så FF mente du skulle hatt TR for fire dager siden? Håper det er et tegn. Jeg har hatt menssmerter og stikkinger. Håper for deg :Heartpink :Heartpink

Back
Topp