Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Er det RFSU?Samme test på bildene. Ser dere noe ?? Jeg mener serriøst jeg ser noe ..
Ja det er detJeg ser! Er det RFSU?
Ser ogsåSamme test på bildene. Ser dere noe ?? Jeg mener serriøst jeg ser noe ..
De er generelt trege sammenlignet med andre tester... Her er min test tatt med RFSU og MS på samme urin 10DPO...Ja det er det
Jeg ser!Samme test på bildene. Ser dere noe ?? Jeg mener serriøst jeg ser noe ..
Det var mye forskjell o.oDe er generelt trege sammenlignet med andre tester... Her er min test tatt med RFSU og MS på samme urin 10DPO...
Vis vedlegget 423983
Vis vedlegget 423984
Jeg ser!!Samme test på bildene. Ser dere noe ?? Jeg mener serriøst jeg ser noe ..
10 dpo og bare blenda på testene, er løpet kjørt for denne måneden da tror dere? Trur ikke det .. når tr kommer ville jeg sagt løpet er kjørt .
Wii gratulerer!!!Tok en digital og tenker at jeg bare får innfinne meg med at jeg er gravid nå uansett hvordan det går Så jeg kan settes på gravid
Tusen takkWii gratulerer!!!
Gratulerer! Så herlig å se at vi blir flere og flereHurra<3
Ser strekene på negativ effekt, noe jeg aldri har gjort på skyggestrekFørste er dagens morgenurin, men tørket. Andre er 1 times urin Tror egentlig det bare er skygger jeg har fått, tok en 3-timers nå uten noe som helst, så…
Vis vedlegget 424013
Vis vedlegget 424014
Takk for at du gir meg håp Fått ømme brystvorter i dag, det har jeg ikke hatt siden jeg sluttet på p-pillene for 3 år sidenSer strekene på negativ effekt, noe jeg aldri har gjort på skyggestrek
Prøv å ta en ny morgen om du klarer å vente jeg tror det er noe derTakk for at du gir meg håp Fått ømme brystvorter i dag, det har jeg ikke hatt siden jeg sluttet på p-pillene for 3 år siden
Skal gjøre detPrøv å ta en ny morgen om du klarer å vente jeg tror det er noe der