10 dpo. Føler jeg ser noe når det er gått 2-3 minutter, men at streken forsvinner etter 5 minutter… Begynner å miste håpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser10 dpo. Føler jeg ser noe når det er gått 2-3 minutter, men at streken forsvinner etter 5 minutter… Begynner å miste håpet
Vis vedlegget 423861
Vis vedlegget 423862
Gratulerer!!Må nesten snike meg inn her etter å ha sneket hele måneden.
Gardshulder - 36 - B2 - PP? - EL 23.12.23 - ikm 05.01.23
Fikk nemlig denne i dag på ettermiddagen
Etter 3 min:
Vis vedlegget 423864
Etter 15 min:
Vis vedlegget 423865
Tør nesten ikke svare takk, men gjør det like velGratulerer!!
Gratulerer!Må nesten snike meg inn her etter å ha sneket hele måneden.
Gardshulder - 36 - B2 - PP? - EL 23.12.23 - ikm 05.01.23
Fikk nemlig denne i dag på ettermiddagen, 10 dpo
Etter 3 min:
Vis vedlegget 423864
Etter 15 min:
Vis vedlegget 423865
Jeg synes kanskje jeg ser noe?Innbilning eller svak strek?
Jeg vet ikke hvor streken skal være på de testene, men tror likevel jeg ser noeInnbilning eller svak strek?
Jeg ser noe!Innbilning eller svak strek?
Er det metode sine. ?? Jeg har sånne på alle tester jeg tar fra dem. bortsettfra om jeg tester under 2 timerInnbilning eller svak strek?
Kan det være kjemisk?Den nederste er fra nå koblede . De andre er tidligere idag og 2 dager siden
Ja, metode.. helt hvit i dag tidlig, svak, svak nå kanskje. Men kanskje bare skygge da..:/Er det metode sine. ?? Jeg har sånne på alle tester jeg tar fra dem. bortsettfra om jeg tester under 2 timer
Vet ikke denne syklusen er helt merkelig . Hadde el slim. Og ganske positiv eltest 20 og 23 tok ikke vare på hestene og hadde dropp mellom de datoene . Og hatt el symptomer siden jeg skulle hatt el(16 des) .Kan det være kjemisk?
Er du mange dpo? Krysser jo selvsagt fingrene for at det er noe selv om det kanskje kan være skyggeJa, metode.. helt hvit i dag tidlig, svak, svak nå kanskje. Men kanskje bare skygge da..:/
Jeg hadde en slik syklus forrige PP. Har vanligvis 27 dagers syklus med EL på dag 15. Forrige syklus varte i 33 dager og EL kom på CD19..Vet ikke denne syklusen er helt merkelig . Hadde el slim. Og ganske positiv eltest 20 og 23 tok ikke vare på hestene og hadde dropp mellom de datoene . Og hatt el symptomer siden jeg skulle hatt el(16 des) .
Summering
Pleier ha syklus på 26/27 dager er i cd 31 nå
Jeg ser jo strek, men de har jo ikke blitt så mye sterkere. Hvilke tester er det?Den nederste er fra nå koblede . De andre er tidligere idag og 2 dager siden