Usikker, tatt ut spiral. Men tror kanskje 10.Er du mange dpo? Krysser jo selvsagt fingrene for at det er noe selv om det kanskje kan være skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker, tatt ut spiral. Men tror kanskje 10.Er du mange dpo? Krysser jo selvsagt fingrene for at det er noe selv om det kanskje kan være skygge
Metode sine .. syntes heller ikke de blir sterkere. Følte jeg fikk sånn strek på rfsu sine tidlig test også (den ene jeg tok på morgenen men tenkte jeg var smart å trykte på det røde for å få det frem. Da ble den mer enn blenda hvitJeg ser jo strek, men de har jo ikke blitt så mye sterkere. Hvilke tester er det?
Er så måkk det når kroppen ikke følger syklusen sinJeg hadde en slik syklus forrige PP. Har vanligvis 27 dagers syklus med EL på dag 15. Forrige syklus varte i 33 dager og EL kom på CD19..
Mine er hvite om jeg tester under 2-3 timer .. men får sånn svak skygge om jeg klarer spareJa, metode.. helt hvit i dag tidlig, svak, svak nå kanskje. Men kanskje bare skygge da..:/
Jeg ser det godt på den tatt nyligst. Er samme testene jeg hat brukt denne syklusen, og de har vært sterkere for meg utpå ettermiddagen Ikke opplevd skyggestreker på de!Den nederste er fra nå koblede . De andre er tidligere idag og 2 dager siden
Sniker, jeg ser uten å myseDenne fra i dag. Morgenurin. Akkurat 5 min etter den er tatt..?!
Jeg serDenne fra i dag. Morgenurin. Akkurat 5 min etter den er tatt..?!
Jeg ser strekDenne fra i dag. Morgenurin. Akkurat 5 min etter den er tatt..?!
GratulererDenne fra i dag. Morgenurin. Akkurat 5 min etter den er tatt..?!
Ser en tynn tynn strekTok test i dag 11 dpo (første bilde), ser dere strek? Føler jeg ser den på ekte hvertfall, men vanskelig å få med på kamera. Kanskje det bare er skygge..
Til sammenligning hadde jeg strekene på bilde 2 i november på 12 og 13 dpo, som endte i kjemisk.
14 dpo og ca ikm dag (siden el kom tidligere)
Gratulerer14 dpo og ca ikm dag (siden el kom tidligere)
TakkGratulerer
Jeg har hatt mange skyggestreker evnt, kjøpt på apoteket tilogmed .. så jeg tipper kjemisk, føler ko jeg ser streker over alt også så holder jo på å bli gal av dettJeg ser det godt på den tatt nyligst. Er samme testene jeg hat brukt denne syklusen, og de har vært sterkere for meg utpå ettermiddagen Ikke opplevd skyggestreker på de!
Den ble sendt til bare deg den prøver å ikke glemme samboer helt , så da blir det litt surr når jeg tar opp å ned tlf for å være med han åJeg har hatt mange skyggestreker evnt, kjøpt på apoteket tilogmed .. så jeg tipper kjemisk, føler ko jeg ser streker over alt også så holder jo på å bli gal av dett
Det er enda håp, mn jeg tipper det ble kjemisk på meg denne mnd siden testene inatt fikk enda svakere strek og de jeg tok nå var så å si blenda ..
De 2 i midten er fra inatt . Den som ligger å slenger i bakgrunn er el test .. el testen stupte for første gang igår også. Men tilbake til normal idag ..
Er mellom 11 og 13 dpo
Sniker: ser strek! Ser ikke tynn ut heller syntes jegTok test i dag 11 dpo (første bilde), ser dere strek? Føler jeg ser den på ekte hvertfall, men vanskelig å få med på kamera. Kanskje det bare er skygge..
Til sammenligning hadde jeg strekene på bilde 2 i november på 12 og 13 dpo, som endte i kjemisk.