IKM uke 1❤️

Jeg syntes jeg ser samme streken på den som på metode sine tester . Bare litt svakere . Denne slår ut på 25 ikke 10

Vedlegg

• IMG_0452.png
    IMG_0452.png
    3,6 MB · Visninger: 77
Tok test i dag 11 dpo (første bilde), ser dere strek? Føler jeg ser den på ekte hvertfall, men vanskelig å få med på kamera. Kanskje det bare er skygge..
Til sammenligning hadde jeg strekene på bilde 2 i november på 12 og 13 dpo, som endte i kjemisk.

Vedlegg

• 20240103_074828.jpg
    20240103_074828.jpg
    1,2 MB · Visninger: 99
  • Screenshot_20231102_135550_Premom.jpg
    Screenshot_20231102_135550_Premom.jpg
    109,3 KB · Visninger: 103
Tok test i dag 11 dpo (første bilde), ser dere strek? Føler jeg ser den på ekte hvertfall, men vanskelig å få med på kamera. Kanskje det bare er skygge..
Til sammenligning hadde jeg strekene på bilde 2 i november på 12 og 13 dpo, som endte i kjemisk.
Ser en tynn tynn strek ☺️

Jeg ser det godt på den tatt nyligst. Er samme testene jeg hat brukt denne syklusen, og de har vært sterkere for meg utpå ettermiddagen❤️ Ikke opplevd skyggestreker på de!
Jeg har hatt mange skyggestreker evnt, kjøpt på apoteket tilogmed .. så jeg tipper kjemisk, føler ko jeg ser streker over alt også så holder jo på å bli gal av dett :wacky:

Det er enda håp, mn jeg tipper det ble kjemisk på meg denne mnd siden testene inatt fikk enda svakere strek og de jeg tok nå var så å si blenda ..

De 2 i midten er fra inatt . Den som ligger å slenger i bakgrunn er el test .. el testen stupte for første gang igår også. Men tilbake til normal idag ..

Er mellom 11 og 13 dpo

Vedlegg

• IMG_0515.jpeg
    IMG_0515.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 94
Jeg har hatt mange skyggestreker evnt, kjøpt på apoteket tilogmed .. så jeg tipper kjemisk, føler ko jeg ser streker over alt også så holder jo på å bli gal av dett :wacky:

Det er enda håp, mn jeg tipper det ble kjemisk på meg denne mnd siden testene inatt fikk enda svakere strek og de jeg tok nå var så å si blenda ..

De 2 i midten er fra inatt . Den som ligger å slenger i bakgrunn er el test .. el testen stupte for første gang igår også. Men tilbake til normal idag ..

Er mellom 11 og 13 dpo
Den ble sendt til bare deg den prøver å ikke glemme samboer helt , så da blir det litt surr når jeg tar opp å ned tlf for å være med han å :excited001

Sniker: ser strek! Ser ikke tynn ut heller syntes jeg :joyful: :shy:

Back
Topp