Syntes jeg kan se no10 dpo og klarer ikke bestemme meg for om jeg synes jeg kan skimte noen eller ikke, med eller uten briller Noe soleklart er det i allefall ikke
Vis vedlegget 423800
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes jeg kan se no10 dpo og klarer ikke bestemme meg for om jeg synes jeg kan skimte noen eller ikke, med eller uten briller Noe soleklart er det i allefall ikke
Vis vedlegget 423800
Nå vet jeg ikke om mitt strekesyn er til å stole på om dagen, men jeg synes jeg kan se noe på det øverste bildetFant ut jeg er bare 10 dpo trur jeg
3 morgentisset. Streken kom frem på veldig kort tid og jg syntes den er mer synlig til og være så ferskt, enn de andre dagene
Hva syns dere ?
Jeg synes disse er ganske svake, og virker som det er litt lite fargestoff i dem? Men ser jo veldig bra ut Hvor mange DPO er du nå?Fikk tak i test og ble skikkelig skuffet. Så bare ut som samme skyggestrek som tidligere. Men så ventet jeg litt og TO streker!!
Velkommen skal du være har du tatt graviditetstest?Juliiimamma - 28 - B2 - EL: usikker da jeg ikke testet - 01/01
Spennende å se om mens holder seg vekke denne syklusen eller ikke
Velkommen skal du være har du tatt graviditetstest?
Ja. Ikke sant? Trodde først det bare var skygge og ble veldig skuffet. Den har blitt sterkere og sterkere så tok sin tid! 11dpo. Har skimtet noe siden 7dpo (hadde ikke test i går) så trodde den skulle sprette frem om det var noe. Har hatt min andel kjemiske, så får se. Men enn så lenge er den utvilsomt positivJeg synes disse er ganske svake, og virker som det er litt lite fargestoff i dem? Men ser jo veldig bra ut Hvor mange DPO er du nå?
Gratulerer!Ja. Ikke sant? Trodde først det bare var skygge og ble veldig skuffet. Den har blitt sterkere og sterkere så tok sin tid! 11dpo. Har skimtet noe siden 7dpo (hadde ikke test i går) så trodde den skulle sprette frem om det var noe. Har hatt min andel kjemiske, så får se. Men enn så lenge er den utvilsomt positiv
Gjør det! Spent på dine vegneNei, ikke enda men vurderer sterkt å kjøpe dette i morgen hvis ikke mens sniker seg innpå i kveld
Takk Håper du ser noe på den i løpet av de neste dageneGratulerer!
9DPO her og blandahvit test
GratulererVil du settes på gravid?Fikk tak i test og ble skikkelig skuffet. Så bare ut som samme skyggestrek som tidligere. Men så ventet jeg litt og TO streker!!
Takk Venter gjerne til 14dpo. Sikkert hysterisk, men er redd for at Crinonen holder fast på noe som ikke er liv lagaGratulererVil du settes på gravid?
Du kan sette meg på gravidSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
GratulererFikk tak i test og ble skikkelig skuffet. Så bare ut som samme skyggestrek som tidligere. Men så ventet jeg litt og TO streker!!
Tusen takkGratulerer
venter med å sette det opp på gravid til du er klar for detTakk Venter gjerne til 14dpo. Sikkert hysterisk, men er redd for at Crinonen holder fast på noe som ikke er liv laga
Jeg har reagert på at streken er svak, selv om den er positiv, og at det tar litt tid. Nå på 15 dpo så blir den ikke kjempesterk, men sterkere enn hva den var. Krysser fingrene for at den bare blir sterkere for hver dag!!Ja. Ikke sant? Trodde først det bare var skygge og ble veldig skuffet. Den har blitt sterkere og sterkere så tok sin tid! 11dpo. Har skimtet noe siden 7dpo (hadde ikke test i går) så trodde den skulle sprette frem om det var noe. Har hatt min andel kjemiske, så får se. Men enn så lenge er den utvilsomt positiv