IKM uke 1❤️

Fant ut jeg er bare 10 dpo trur jeg :dead:
3 morgentisset. Streken kom frem på veldig kort tid og jg syntes den er mer synlig til og være så ferskt, enn de andre dagene :smiley-angelic001
Hva syns dere ?

Vedlegg

• IMG_0446.jpeg
    IMG_0446.jpeg
    404 KB · Visninger: 149
  • IMG_0449.jpeg
    IMG_0449.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 149
Fikk tak i test og ble skikkelig skuffet. Så bare ut som samme skyggestrek som tidligere. Men så ventet jeg litt og TO streker!!
Jeg synes disse er ganske svake, og virker som det er litt lite fargestoff i dem? Men ser jo veldig bra ut :love017 Hvor mange DPO er du nå?

Jeg synes disse er ganske svake, og virker som det er litt lite fargestoff i dem? Men ser jo veldig bra ut :love017 Hvor mange DPO er du nå?
Ja. Ikke sant? Trodde først det bare var skygge og ble veldig skuffet. Den har blitt sterkere og sterkere så tok sin tid! 11dpo. Har skimtet noe siden 7dpo (hadde ikke test i går) så trodde den skulle sprette frem om det var noe. Har hatt min andel kjemiske, så får se. Men enn så lenge er den utvilsomt positiv :love017:smiley-angelic001

Ja. Ikke sant? Trodde først det bare var skygge og ble veldig skuffet. Den har blitt sterkere og sterkere så tok sin tid! 11dpo. Har skimtet noe siden 7dpo (hadde ikke test i går) så trodde den skulle sprette frem om det var noe. Har hatt min andel kjemiske, så får se. Men enn så lenge er den utvilsomt positiv :love017:smiley-angelic001
Gratulerer!

9DPO her og blandahvit test :wacky:

Jeg har reagert på at streken er svak, selv om den er positiv, og at det tar litt tid. Nå på 15 dpo så blir den ikke kjempesterk, men sterkere enn hva den var. Krysser fingrene for at den bare blir sterkere for hver dag!! :love017

Back
Topp