Morgentesten, omtrent som ettermiddagstesten i går. Lest mye om at de testene her gir svak strek unormalt lenge i forhold til andre tester, og det ser ut til å stemme? 10 dpo i dag, blir nok å kjøpe digital så fort apoteket åpner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Metode sine? De er veldig treige ja. Men det er jo en strek derMorgentesten, omtrent som ettermiddagstesten i går. Lest mye om at de testene her gir svak strek unormalt lenge i forhold til andre tester, og det ser ut til å stemme? 10 dpo i dag, blir nok å kjøpe digital så fort apoteket åpner
Jeg serJeg syntes jeg ser en svak skygge på begge .. men det kan være ønskesynet mitt fortsatt ikke tante rød. Har ingen symptomer idag heller.
Tappen er høy liten fuktig bakovervendt og myk
Tom for metode sine tester nå og en clear blue igjen
Ser absolutt noe på øverste bildet8-9 dpo. Ganske svak strek fortsatt, vet ikke om dere ser den på bilde engang, men synlig i virkeligheten. Fortsatt ganske tidlig i prøving, så får bare håpe de beste dagene gir godt utslag
Vis vedlegget 423725Vis vedlegget 423726
Ikke gi opp! Jeg regner med du har en positiv en i morgenJeg har ikke flere tester igjen før i morgen og føler meg ikke noe gravid, så nå har jeg gitt opp bare 10dpo
Stemmer! Ja, det er jo det Er bare vandt til å se stigningen tydeligere, så blir nesten bekymretMetode sine? De er veldig treige ja. Men det er jo en strek der
Skjønner hva du mener men jeg ville slått meg litt til ro med at det er strek der og at metode sine er litt treige på såntStemmer! Ja, det er jo det Er bare vandt til å se stigningen tydeligere, så blir nesten bekymret
Sånn var min 10 dpo tom for de testeneMorgentesten, omtrent som ettermiddagstesten i går. Lest mye om at de testene her gir svak strek unormalt lenge i forhold til andre tester, og det ser ut til å stemme? 10 dpo i dag, blir nok å kjøpe digital så fort apoteket åpner
Takk Har bare fått en dårlig følelseIkke gi opp! Jeg regner med du har en positiv en i morgen
Åh, tenker jeg sier gratulerer jegIngen tvil nå lengre
Jeg ser to streker!
Jeg ser to steker her7/8 dpo her. Alt for tidlig å teste nå ser jeg streker overalt, men får vel bare teste igjen om noen dager. Er jo ganske hvit denne her, selv om jeg føler jeg ser noe..
Vis vedlegget 423752
Jeg og!Jeg ser to steker her
Så fin strek! GratulererIngen tvil nå lengre