Vil si min strek er litt svalene enn din, å hvis du er 11 dpo så stemmer det med at jeg da er 10 dpo og at vi er gravideJeg må bare dele, den synes til og med på negativ effekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil si min strek er litt svalene enn din, å hvis du er 11 dpo så stemmer det med at jeg da er 10 dpo og at vi er gravideJeg må bare dele, den synes til og med på negativ effekt!
Åååå kjempe fin strek joEttermiddagens strek
GratulererVis vedlegget 423699
Fikk denne etter en lur nå, ca 10-13 dpo (usikker på EL). Er positivt overrasket, trodde jeg hadde en kjemisk igjen
Vis vedlegget 423699
Fikk denne etter en lur nå, ca 10-13 dpo (usikker på EL). Er positivt overrasket, trodde jeg hadde en kjemisk igjen gratulerer
Ser dessverre ingenting. Rfsu sine slår gjerne litt tregt utNoen flere som ser noe på denne ? Jeg trur aldring jeg har sett rfsu sine tester bli positive selv ikke ved geaviditet
Synes jeg ser en skygge hvertfall Har også hørt at de der slår ut veldig sent!Noen flere som ser noe på denne ? Jeg trur aldring jeg har sett rfsu sine tester bli positive selv ikke ved geaviditet
Naturligvis ikke . Husker ikke hvor jeg leste det men man kan få negativ test til15dpoHei igjen Her var dessverre testen negativ i kveld, 12 dpo. Ingen spotting til nå, men regner med både spotting og mensen kommer de nærmeste dagene. Føler testen burde blitt positiv til nå hvis det hadde vært noe spire der...
Leste det for noen timer siden bareNaturligvis ikke . Husker ikke hvor jeg leste det men man kan få negativ test til15dpo
Woow! Gratulerer! For en fantastisk start på 2024Vis vedlegget 423699
Fikk denne etter en lur nå, ca 10-13 dpo (usikker på EL). Er positivt overrasket, trodde jeg hadde en kjemisk igjen
Trykk på «legg til filer» nederst i venstre hjørnetGodt nytt år alle sammen!
Jeg fikk en svak strek på testen i dag tidlig, 10 dpo. Hadde tenkt å legge ut bilde her, men forstår ikke hvordan jeg gjør det