IKM uke 1❤️

Skulle ønske jeg hadde! Har pcos og sykluser på 41-100 dager.. Prøvd alt av vitaminer som liksom skal hjelpe, er aktiv, spiser sunt og er normalvektig. Hadde gitt opp eggløsningstester etter å ha tatt sikkert 50stk uten å finne en eneste LH-topp. Vet ikke hva som fikk meg til å kjøpe det igjen, men på cd 56(!!), etter kun å ha testet i to dager fikk jeg positiv. Men anbefaler å snakke med legen, og få utredning hos gynekolog
Føle me dæ, har vært hos gynekolog flere ganger og kranglet endel med helsevesenet ang utredning og X-antall legebesøk og undersøkelser fra leger som ikke bryr sæ....ska på utredning for endo nu i jan

Føle me dæ, har vært hos gynekolog flere ganger og kranglet endel med helsevesenet ang utredning og X-antall legebesøk og undersøkelser fra leger som ikke bryr sæ....ska på utredning for endo nu i jan
Er så typisk å måtte kjempe for å bli hørt når det kommer til kvinnehelse.. Masse lykke til, håper du får svar:Heartpink

Til dere med pcos eller lange uforutsigbare sykluser så vil jeg bare anbefale letrozol! Dobbel kur letrozol har tatt ned syklusene mine som var fra fra mellom 35-50 dager til nå 31-32 dager alle tre siste sykluser. Jeg har ikke blitt gravid enda, men på ultralyd ser man positive forandringer. Jeg er også aktiv, spiser sunt og er normal vektig, men har da veldig mange små egg (lettere pcos). Ser det ble pratet litt om det oppover her, så tenkte jeg bare måtte si hva jeg har erfart ❤️

Til dere med pcos eller lange uforutsigbare sykluser så vil jeg bare anbefale letrozol! Dobbel kur letrozol har tatt ned syklusene mine som var fra fra mellom 35-50 dager til nå 31-32 dager alle tre siste sykluser. Jeg har ikke blitt gravid enda, men på ultralyd ser man positive forandringer. Jeg er også aktiv, spiser sunt og er normal vektig, men har da veldig mange små egg (lettere pcos). Ser det ble pratet litt om det oppover her, så tenkte jeg bare måtte si hva jeg har erfart ❤️
Takk for tips❤️ Klaffer det ikke denne gangen skal jeg høre med gyn om det. Har aldri syklus på under 40 dager..

Det er spennende å følge dere alle. Gratulerer til alle som har positiv test! :HeartpinkJeg er 11 dpo i dag. Nå har jeg ventet så lenge med å teste at jeg ikke tør. :hilarious: jeg er redd for å bli skuffet mer enn jeg må. Jeg bruker som oftest å spotte en dag før mensen (IKM mandag), så hvis jeg ikke har spottet innen i morgen kveld så kan det hende jeg svir av en test :)

9 dager siden ovitrelle, og jeg tror 8 dpo. Var ikke lett å få med streken på bilde i dag tidlig, men i virkeligheten er den lik som i går. Håper så inderlig at strekene blir sterkere fra i morgen, og at jeg slipper å få blank test. Ønsker meg så julemiraklet mitt❤️
IMG_0149.jpeg
IMG_0151.jpeg

Det er spennende å følge dere alle. Gratulerer til alle som har positiv test! :HeartpinkJeg er 11 dpo i dag. Nå har jeg ventet så lenge med å teste at jeg ikke tør. :hilarious: jeg er redd for å bli skuffet mer enn jeg må. Jeg bruker som oftest å spotte en dag før mensen (IKM mandag), så hvis jeg ikke har spottet innen i morgen kveld så kan det hende jeg svir av en test :)
Så flink du er som ikke har testa enda :D jeg hadde ikke klart å vente, så all ære til deg. Krysser fingrene for en spire ❤️

Hatt skygger siden 7dpo, 9dpo i dag og tom for tester. Mistenker dessverre at det bare er at teststreken til make sure alltid blir litt synlig for om ikke burde vel streken ha blitt tydeligere i dag? Kan jo være at et egg fester seg senere så gir det til 2. januar og jeg får kjøpt noen nye tester før jeg slutter på Crinone.

Hatt skygger siden 7dpo, 9dpo i dag og tom for tester. Mistenker dessverre at det bare er at teststreken til make sure alltid blir litt synlig for om ikke burde vel streken ha blitt tydeligere i dag? Kan jo være at et egg fester seg senere så gir det til 2. januar og jeg får kjøpt noen nye tester før jeg slutter på Crinone.
Når jeg ikke har tatt ovitrelle har jeg ikke fått skygger, så er det skygge på makesure er det håp tenker jeg❤️❤️ krysser virkelig fingrene for deg!❤️

For å få tiden til å gå, hvilke symptomer kjenner dere på i dag?❤️
Jeg har skikkelig sykdomsfølelse, der jeg har gått på do mange ganger. Litt kvalme og ømme pupper. Så kan jo hende jeg er på tur til å bli syk:confused004

Mine symptomer nå for tiden er veldig små . Mye mens murringer/strekninger og stikninger i livmor.
de siste dager har det vært nesten helt tørt der nede ,
Syntes det er ekkelt å bli tatt på niplene
Skikkelig ømme pupper innimellom
Mye følelser
Ellers lite
Tappen høy myk liten

Back
Topp