Så du ser ikke streken sånn som dette?Når jeg ikke har tatt ovitrelle har jeg ikke fått skygger, så er det skygge på makesure er det håp tenker jeg krysser virkelig fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du ser ikke streken sånn som dette?Når jeg ikke har tatt ovitrelle har jeg ikke fått skygger, så er det skygge på makesure er det håp tenker jeg krysser virkelig fingrene for deg!
10dpoMine symptomer nå for tiden er veldig små . Mye mens murringer/strekninger og stikninger i livmor.
de siste dager har det vært nesten helt tørt der nede ,
Syntes det er ekkelt å bli tatt på niplene
Skikkelig ømme pupper innimellom
Mye følelser
Ellers lite
Tappen høy myk liten
Jeg har ikke fått slik før på ovitrelle hvertfall, kun med ovitrelle og da har jeg jo hcg i kroppen Så jeg håper virkelig du får sterkere streker de neste dagene, for ser jo at det er noe på de du la ut nå!Så du ser ikke streken sånn som dette?
Åh, det blir spennende de neste dagene da !! Mye følelser her også, gråt så mye i går fordi julen er over og det har vært en fin uke. Så litt emosjonelt ustabil blir man disse dageneMine symptomer nå for tiden er veldig små . Mye mens murringer/strekninger og stikninger i livmor.
de siste dager har det vært nesten helt tørt der nede ,
Syntes det er ekkelt å bli tatt på niplene
Skikkelig ømme pupper innimellom
Mye følelser
Ellers lite
Tappen høy myk liten
Murringer ellers ingentingFor å få tiden til å gå, hvilke symptomer kjenner dere på i dag?
Jeg har skikkelig sykdomsfølelse, der jeg har gått på do mange ganger. Litt kvalme og ømme pupper. Så kan jo hende jeg er på tur til å bli syk
Gratulerer! Håper det går veien for deg!Tusen takk! Tørr ikke juble enda. Har prøvd i 2 år og nettopp gått igjennom MA hvor jeg mistet i uke 11, så tørr ikke puste ut før vi bikker 12 uker
Jeg har mye murringer, så får jeg veldig fort støt under samleie. Det skjer kun ved eggløsning ellers. Så kjente jeg skikkelig på svimmelhet i går kveldFor å få tiden til å gå, hvilke symptomer kjenner dere på i dag?
Jeg har skikkelig sykdomsfølelse, der jeg har gått på do mange ganger. Litt kvalme og ømme pupper. Så kan jo hende jeg er på tur til å bli syk
Dagens test10dpo
Se der!!!Jeg må bare dele, den synes til og med på negativ effekt!
Slik ser min ut nå på ettermiddagenJeg må bare dele, den synes til og med på negativ effekt!
Jeg er 7 dpo og har siden EL hatt mye murringer. Ellers er puppene veldig ømme, men det var de hele dpo-perioden sist pp og (og jeg var helt sikker på at jeg var gravid ). Siste uka før IKM pleier jeg å bli et PMS-troll så vi får se om det slår til de neste dageneFor å få tiden til å gå, hvilke symptomer kjenner dere på i dag?
Tror vi begge har oss en babystrek jegSlik ser min ut nå på ettermiddagen
Ser denne mye bedre enn i går!Dagens test
Det gjør min fra i dag tidlig også. Er det er bra tegn?Jeg må bare dele, den synes til og med på negativ effekt!
Absolutt! Det betyr at det er en strek der. Aldri fått opp på negativ med skyggestrekDet gjør min fra i dag tidlig også. Er det er bra tegn?