IKM uke 1❤️

Når jeg ikke har tatt ovitrelle har jeg ikke fått skygger, så er det skygge på makesure er det håp tenker jeg❤️❤️ krysser virkelig fingrene for deg!❤️
Så du ser ikke streken sånn som dette?

Vedlegg

• IMG_4716.jpeg
    IMG_4716.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 104
  • IMG_4720.jpeg
    IMG_4720.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 102
  • IMG_4728.jpeg
    IMG_4728.jpeg
    2 MB · Visninger: 104
Mine symptomer nå for tiden er veldig små . Mye mens murringer/strekninger og stikninger i livmor.
de siste dager har det vært nesten helt tørt der nede ,
Syntes det er ekkelt å bli tatt på niplene
Skikkelig ømme pupper innimellom
Mye følelser
Ellers lite
Tappen høy myk liten
Åh, det blir spennende de neste dagene da ❤️!! Mye følelser her også, gråt så mye i går fordi julen er over og det har vært en fin uke. Så litt emosjonelt ustabil blir man disse dagene❤️

Godt nyttår til alle også! Jeg er påkoblet forumet igjen, ønsker alle en fin feiring og masse lykke til i den kommende uken! Mistet litt oversikten selv om jeg har lest gjennom alt, hvem av dere har positive tester så langt?

Her er jeg 10 dpo, er syk og derfor usikker på symptomer. Forrige pp så var jeg ikke gravid og trodde jeg kjente på symptomer hele tiden og var super emosjonell. Foreløpig ingenting og vet ikke hva jeg skal tenke, men målet er å vente til IKM med testing! Gleder meg til å se de fine testene deres framover!

For å få tiden til å gå, hvilke symptomer kjenner dere på i dag?❤️
Jeg har skikkelig sykdomsfølelse, der jeg har gått på do mange ganger. Litt kvalme og ømme pupper. Så kan jo hende jeg er på tur til å bli syk:confused004
Jeg har mye murringer, så får jeg veldig fort støt under samleie. Det skjer kun ved eggløsning ellers. Så kjente jeg skikkelig på svimmelhet i går kveld

For å få tiden til å gå, hvilke symptomer kjenner dere på i dag?❤️
Jeg har skikkelig sykdomsfølelse, der jeg har gått på do mange ganger. Litt kvalme og ømme pupper. Så kan jo hende jeg er på tur til å bli syk:confused004
Jeg er 7 dpo og har siden EL hatt mye murringer. Ellers er puppene veldig ømme, men det var de hele dpo-perioden sist pp og (og jeg var helt sikker på at jeg var gravid :hilarious:). Siste uka før IKM pleier jeg å bli et PMS-troll så vi får se om det slår til de neste dagene :wacky:

Back
Topp