Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser7/8 dpo her. Alt for tidlig å teste nå ser jeg streker overalt, men får vel bare teste igjen om noen dager. Er jo ganske hvit denne her, selv om jeg føler jeg ser noe..
Vis vedlegget 423752
Tusen takk håper du får en fin postiv i morgenSå fin strek! Gratulerer
TakkTusen takk håper du får en fin postiv i morgen
Du kan sikkert sette meg ditSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
Du kan sikkert sette meg der ogsåSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
*sniker*8-9 dpo, 10,5 døgn etter ovitrelle ble satt. Hoff håper så forferdelig at dette er babystrek og ikke ovitrelle, er det andre her inne som har satt ovitrelle? Eventuelt tanker?
Vis vedlegget 423756
GratulererEttermiddagens/kveldens test 10 dpo
Øverste er eggløsningstest, bare for eksperimentets skyld
Jeg kan settes på gravidSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
Jeg kan bli satt på gravidSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
Jeg kan også settes på gravidSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
Kan sette meg på gravidSi ifra om dere som har fått to streker ønsker å bli satt på gravid på lista, eller om dere vil vente noen dager til
Du har byttet brukernavn etter at jeg skrev deg opp på lista sant?Jeg kan bli satt på gravid