Idag er jeg...

I dag er jeg 14+3, og tror dette blir en flott dag :D startet dagen med yoga, og nå lager mannen deilig helgefrokost som vi skal kose oss med. Etterpå skal jeg og mamma til byen for å shoppe klær o.l, og spise en bedre lunsj - viktig med litt mor/dattertid i voksen alder ❤️

Idag er jeg 13+0. Formen er fortsatt helt topp og jeg nyter hver dag som går. I kveld kommer foreldrene våre på middag. Det blir koselig :)

10+3 å sykt trøtt for tiden.... var kvalm i begynnelsen, følte at jeg måtte spise hele tiden....

Idag er jeg 9+5, formen er ganske bra.
Veldig trøtt og sliten, men det går greit så lenge jeg passer på å hvile iløpet av dagen.
Idag har vi fortalt min bestefar at han skal bli oldefar igjen, for en glede ❤❤
Gleder meg til uke 12 for å se om kvalmen gir seg. Og selvfølgelig til å se lille i magen på ul!

Idag er jeg 12+1 og formen er veldig bra. Litt trøtt bare. :)

Har kjent babyen sparke de siste par dagene, helt herlig. :D kjente ikke noe før uke 17 sist, så dette er stas så tidlig!

Får mye magevondt og menssmerter når jeg styrer for mye, så kroppen sier jeg må ta det litt rolig selv om jeg føler meg bra.

Idag er jeg 12+1 og formen er veldig bra. Litt trøtt bare. :)

Har kjent babyen sparke de siste par dagene, helt herlig. :D kjente ikke noe før uke 17 sist, så dette er stas så tidlig!

Får mye magevondt og menssmerter når jeg styrer for mye, så kroppen sier jeg må ta det litt rolig selv om jeg føler meg bra.

Å så gøy med liv så tidlig :-D :-D

Viktig å høre på kroppen!

Å så gøy med liv så tidlig :-D :-D

Viktig å høre på kroppen!
Ja, det er helt herlig! Får liksom en bekreftelse mange ganger iløpet av dagen på at det noen inni der som lever og har det bra. :D

Må nok ta det litt rolig ja, å bære masse kasser, rydde i boden og vaske huset på en gang var iallfall ikke noe sjakktrekk. :p

Ja, det er helt herlig! Får liksom en bekreftelse mange ganger iløpet av dagen på at det noen inni der som lever og har det bra. :D

Må nok ta det litt rolig ja, å bære masse kasser, rydde i boden og vaske huset på en gang var iallfall ikke noe sjakktrekk. :p

Åssen kjenner du at det er liv? Er det tydelig spart?

Bære kasser er jo absolutt ikke bra! Fy :-P husk du er gravid og ta vare på deg selv <3

Åssen kjenner du at det er liv? Er det tydelig spart?

Bære kasser er jo absolutt ikke bra! Fy :-P husk du er gravid og ta vare på deg selv <3
Ikke tydelige spark nei. Det kjennes ut som om noen stryker heeelt lett med en finger på huden, men bare på innsiden istedenfor utpå.

Jeg strøk mannen fjærlett over huden på magen med en finger for å la han kjenne på følelsen, han syntes det kilte så fælt at han ikke kunne skjønne hvordan jeg klarer å holde meg alvorlig mens lille styrer på. Det er heller ikke lett, for det kiler veldig. :D

Hehe, kassene var ikke tyngre enn 3-åringen, men ble nok litt vel mye opp og ned likevel. ;)

Ikke tydelige spark nei. Det kjennes ut som om noen stryker heeelt lett med en finger på huden, men bare på innsiden istedenfor utpå.

Jeg strøk mannen fjærlett over huden på magen med en finger for å la han kjenne på følelsen, han syntes det kilte så fælt at han ikke kunne skjønne hvordan jeg klarer å holde meg alvorlig mens lille styrer på. Det er heller ikke lett, for det kiler veldig. :D

Hehe, kassene var ikke tyngre enn 3-åringen, men ble nok litt vel mye opp og ned likevel. ;)

Ja sånn ja, så Morro :-)

14+3 idag og på jobb igjen for 2 døgn, bekkenet er ikke bra, men ellers fin i formen :) Håper disse to jobbdøgnene flyr av gårde så friuka kommer igjen :)

11 uker i dag og rett etter at junior sto opp fikk jeg kraftig kink i ryggen, bare så vidt at jeg fikk av han bleien og fikk kledd han, men nå er han i bhg og jeg kan slappe av å se om kinken går bort.

11 uker i dag og rett etter at junior sto opp fikk jeg kraftig kink i ryggen, bare så vidt at jeg fikk av han bleien og fikk kledd han, men nå er han i bhg og jeg kan slappe av å se om kinken går bort.

Uff, får håpe den går over med litt hvile i dag

14+4 I dag:) formen er som før jeg ble gravid!:p ultralyd om 1 time. Både gruer og gleder meg!:p

Back
Topp