Idag er jeg...

Føler litt sånn ut. Har ikke hørt at hodeverk og graviditet er noe farlig tegn før godt uti da det kan være svangerskapsforgiftning så tror jeg bare skal slappe av å se det ann til i mårra

Har også forstått det slik at hodepine er vanlig i perioder når man er gravid. Jeg hadde to migreneanfall rundt uke 8-10, og det var utrolig kjipt siden jeg ikke kunne ta migrenemedisinen! Da varer det alltid 48 timer uansett hva jeg gjør.. Men heldigvis har det ikke blitt flere anfall! Jeg spydde mye i den tiden, så anfallene kan ha kommet av dehydrering..

Har også forstått det slik at hodepine er vanlig i perioder når man er gravid. Jeg hadde to migreneanfall rundt uke 8-10, og det var utrolig kjipt siden jeg ikke kunne ta migrenemedisinen! Da varer det alltid 48 timer uansett hva jeg gjør.. Men heldigvis har det ikke blitt flere anfall! Jeg spydde mye i den tiden, så anfallene kan ha kommet av dehydrering..

Uff så ille :-(

I dag er eg 12+1 og proppfull av energi! Nesten ikkje kvalm i dag (muligens fordi eg har trøkka i meg tre måltid før kl 12) og det er så deilig!

Har fått levert ei oppgåve eg burde levert før helga, har bolledeig og rundstykkedeig til heving og held på å koke blomkål til suppa vi skal ha til middag. For første gong på evig lenge føler eg meg fanatisk!

I dag er jeg 12+2, dagen startet bra med å høre hjertelyd på doppler. Følte energinivået var bra og skulle begynne på en semesteroppgave. Nå ligger jeg rett ut i senga i et mørkt rom og er kvalm og uggen. Lader batteriene før jobb kl 16...

I dag er eg 12+1 og proppfull av energi! Nesten ikkje kvalm i dag (muligens fordi eg har trøkka i meg tre måltid før kl 12) og det er så deilig!

Har fått levert ei oppgåve eg burde levert før helga, har bolledeig og rundstykkedeig til heving og held på å koke blomkål til suppa vi skal ha til middag. For første gong på evig lenge føler eg meg fanatisk!
Hurra for deg! :-D Sånn var jeg første gang jeg fikk gravid! 2.trimester gikk som en drøm! :-D Krysser fingrene for at det går sånn nå også!

Hurra for deg! :-D Sånn var jeg første gang jeg fikk gravid! 2.trimester gikk som en drøm! :-D Krysser fingrene for at det går sånn nå også!
Haha, der varte ikkje så lenge før eg måtte ha ein lur... Men føler meg ok no og. Håpar vi begge får fleire slike dagar framover!

Idag er jeg 11+4, trøtt og kvalm.

Skal på jobb kl 11 og ul kl 14.30, er så spent og engstelig. Lurer veldig på om babyen er i live, og ikke minst om den er frisk.

Timene kan ikke gå fort nok idag!!!

12+5 og runder snart 13 fullgåtte uker :) har fått innkalling til OUL og kjente akkurat at livmora ha kommet fram nederst på magen... Kjenner en liten, hard kant der... Formen er heller ikke så værst så alt er egentlig ganske fint :)

I dag er jeg 10+2 og er kvalm og sliten:( Var på første kontroll i går, men fikk ny time i uke 13 så jeg kan ta blodprøver da, han sa det var ikke vits å ta de nå for vi måtte tatt de på nytt senere uansett. Har bestilt tidlig UL neste uke når jeg er 11+0 så det gleder jeg meg til!:happy:

11+5 idag, god form bare litt trøtt.

Deilig med noen dager høstferie. Idag har jeg vært i byen med vesla, svigermor kjøpte to bodyer til babyen og ungen ville kjøpe små sokker...tror hun helst vil ha de til dukka da. :p

11+0 idag <3 Bare en uke igjen! Formen er ganske dårlig med konstant kvalme og noe oppkast :(

Back
Topp