Idag er jeg...

Idag er jeg 10+1, glad for at alt har gått som det skal til nå. Er så spent på ul om to uker!!

Håper alt er som det skal, jeg er så usikker denne gangen. Har lest bloggen jeg skrev til lille i magen sist, og der er jeg jo skråsikker på at alt skal gå bra. Så tidlig som i uke 8, og nå er jeg fortsatt usikker på om det er liv der inne i uke 10.
Kanskje jeg har blitt eldre og fått noe mer livserfaring!
Andre som er mer nervøse nå enn forrige gang?
Hadde egentlig trodd jeg skulle være mer avslappet denne gangen jeg da men :-)

13+1, og ser at magen har begynt å komme. Ser riktignok fortsatt bare tjukk ut, men både samboer og jeg ser at noe er annerledes.
Veide meg i stad, skråsikker på at jeg hadde gått opp mange kg, men til min lettelse var vekta faktisk den samme som før jeg ble gravid.

14+6 i dag, og formen er veldig bra :) er trøtt, men det tåler jeg. Skal få til en treningsøkt etter jobb, det pleier å hjelpe på :) føler meg ganske blubb om dagen, og det er nok fordi jeg føler jeg har mista midjen :p veier bare 0,5 kg mer enn før jeg ble gravid, så har jo ikke gått opp noe særlig, men ser en liten kul nederst på magen nå ❤️ gleder meg til den blir større, så jeg ser mer gravid ut og mindre smålubben :p

12+3 idag og formen har vært bra, ingen kvalme iallfall.

Veldig trøtt og hodepine da. :P

Fått kul på magen her også, og klarer å fremheve den som en gravidemage med de riktige klærne. :P

Fått dunkåpa mi fra svangerskapet.no idag, skikkelig fin og med god plass til voksende mage. :D

11+5 og er trøtt og kald. Håper det bedrer seg snart med energien. Sitter jo og gjesper hele dagen nå..

Må tisse ofte. Vondt i magen. Litt ubehag når jeg tisser.
Men har ikke uvi, testet i stad. Så vet ikke hva de magesmertene er.
Okei. Jordmor fortalte at man ikke merker uvi så lett når man er gravid, så bare lurte. Greit å følge med på sånt egentlig.

Får håpe smertene gir seg, hvis ikke ville jeg oppsøkt lege/gyn/jordmor.
God bedring :)

Okei. Jordmor fortalte at man ikke merker uvi så lett når man er gravid, så bare lurte. Greit å følge med på sånt egentlig.

Får håpe smertene gir seg, hvis ikke ville jeg oppsøkt lege/gyn/jordmor.
God bedring :)

Det jeg også har hørt så leverte en urinprøve.

Ja håper jeg også. Blir litt bekymret. Men får se det ann ett par dager vist ikke får jeg komme meg til legen

I dag er jeg lykkelig! :happy: Var på tidlig UL og der sto alt bra til med den lille! :Heartred Etter tips her inne drakk jeg litt brus før jeg gikk inn så etter en liten stund livnet h*n til og hoppet og vinket til oss! :p Jeg ble satt tilbake to dager fra 11+0, men jeg tenker å forholde meg til menstermin fram til OUL.

I dag er dagen ikke så topp, startet dagen med å være våken mesteparten av natta.. Våknet av gulping og hyppige toalettbesøk.. Var hos legen for å levere blodprøver siden jeg ikke var lenger enn 11+4 når jeg var hos legen sist.. Ble hjemmekontor resten av dagen.. Nå er sofaen inntatt med pledd..

I dag er jeg 13+2, og kjempeglad. Vært på første kontroll hos jordmor som var kjempekoselig, og UL hvor gynekologen tok seg skikkelig god tid og gikk gjennom absolutt alt. Fikk se lille ligge med bena i kryss nesten, med de pittesmå føttene, og den styra og snudde seg rundt. Har fortalt det til mamma nå, så nå begynner det hele å bli mer virkelig <3

Idag er jeg 12+6 og formen er god. :)

Vært på jobb i nesten 6 timer uten å få hodepine og enda ork til henting i bhg, middagslaging og kos med ungen. :)

Herlig å være i god form, og kjenne at mini romsterer rundt inni der og har det bra.

Akkurat når jeg var på vei til å døse av på soffaen så ringte ei venninne og lurte på om vi kunne sitte barnevakt inatt siden kidden hennes bestemte seg for å komme 4 uker før termin. Veldig rart siden vi ennå ikke har fortalt dem nyhetene, men blir forhåpentligvis en liten en som vi får komme og hilse på iløpet av helgen.

I dag er jeg 12+6 :)
Formen min er fortsatt bra, og jeg syns det er koselig at jeg har begynt å kjenne små bevegelser i magen inni mellom ❤️ Det er det beste med hele svangerskapet ;)

I dag er jeg 12+6 og helt ny på forumet.
Er i fin form bortsett fra å være veldig kveldstrøtt.

Idag er jeg 13+4, og jeg våknet opp mye mindre kvalm enn jeg har vært på leeenge:-) deilig! Håper det varer!

Back
Topp