Idag er jeg...

I dag er eg 26+3. Bekkenet kranglar ein del, men så lenge eg held meg forholdvis rolig går det stort sett greit. Skal kjøpe bøker og begynne å lese snart, men det blir ikkje eksamen før etter permisjon, så eg har god tid på meg. Får slappa av litt på dagtid når ungane er på skulen, full rulle ettermiddag og kveld når dei er heime.

Idag er jeg 26+1.
Bekkenet mitt er helt forferdelig om dagene, men jeg tvinger meg selv til å jobbe 50% nå en liten periode. Blir alt for lenge å gå hjemme. Men jeg kjenner jo at jeg sliter veldig, så tror nok det blir bare denne mnd og så sykemelder jeg meg helt...
Får mye ro og slapper av når jeg er hjemme, sambo er kjempe flink å tar seg av meg og jeg får syte masse :P

I dag er jeg 27+6 og i morgen starter 3 trimester. Bekkenet er litt trøblete så har nå sykemeldt meg 15% og jobber 85% :) Mye sliten og trøtt da jeg har problemer med å få sove om natta (sover 3 - 5 timer per natt). Stresser litt med alt som skal gjøres og handles. Jeg er forlover for ei venninne som skal gifte seg og skal arrangere utdrikningslag i mai og skrive tale til henne. Er også oppmann på et innebandylag og styrer med dugnader osv, i tillegg har jeg en vaskejobb hos min bestemor som trenger hjelp hjemme. (Har ikke hjerte til å slutte med dette). Kjenner at jeg gleder meg til permisjon som starter 15 mars! Gleder meg også veeeeldig til 3D UL på torsdag og kan nesten ikke vente ❤

Første dag på jobb etter 2 måneder sykemeldt. Fikk bekkenløsning for en uke siden som nå bare blir mer og mer ille for hver dag. Er 50% sykemeldt og velger å jobber 3 dager i uken, men etter første dagen idag så er det rimelig vondt i ryggen. Ligger nå langflat og håper det gir seg ut over kvelden. Har jo ikke gjort så mye annet enn å sitte i en kontorstol så skjønner ikke at det skal være så ille :(

Første dag på jobb etter 2 måneder sykemeldt. Fikk bekkenløsning for en uke siden som nå bare blir mer og mer ille for hver dag. Er 50% sykemeldt og velger å jobber 3 dager i uken, men etter første dagen idag så er det rimelig vondt i ryggen. Ligger nå langflat og håper det gir seg ut over kvelden. Har jo ikke gjort så mye annet enn å sitte i en kontorstol så skjønner ikke at det skal være så ille :(
Jeg står på jobb hele dagen, er per nå 40% sykemeldt så jobber ca 4 t hver dag. Går med bekkenbelte stramt over ryggen og bytter ofte sko.
Hjelper allikevel lite, da jeg må ligge på varmeteppe/madrass hele kvelden etter jobb. Klarer ikke løfte eller røre meg noe særlig resten av kvelden. Sykemeldingen min går ut 21.1, da skal den opp i prosent!!! For dette er ikke bra for noens kropp.....

25+3 sliten og lei og kjenner motivasjonen for å prøve en praksis til ikke er særlig tilstede. sliter med vondter og når jeg er sliten og kjenner på alt mulig rart så blir jeg i dårlig humør og det går ut over de to jeg er mest glad :( vil absolutt ikke ha det sånn!!

Jeg står på jobb hele dagen, er per nå 40% sykemeldt så jobber ca 4 t hver dag. Går med bekkenbelte stramt over ryggen og bytter ofte sko.
Hjelper allikevel lite, da jeg må ligge på varmeteppe/madrass hele kvelden etter jobb. Klarer ikke løfte eller røre meg noe særlig resten av kvelden. Sykemeldingen min går ut 21.1, da skal den opp i prosent!!! For dette er ikke bra for noens kropp.....
Syns du skal be om å få endret før, hørtes slitsomt ut. Jeg sender bare beskjed til legekontoret så får jeg justert på %. De er bare glad for å slippe at jeg kommer på time for ofte. Men leger er forskjellig da..

Idag er jeg 27+3 og det er akkurat 3 måneder til termin. :D

Nå er jeg i 7.måned :eek: synes det går fort nå jeg. :)

Back
Topp