Idag er jeg...

I dag er jeg 19+2 og lei hormonene mine! I dag er en deppedag og jeg synes alt er tungt og vanskelig! Stresser meg selv opp med både det ene og det andre med ting som skulle vært gjort og synes alt egentlig er dritt i dag.. håper morgen dagen blir myyyye bedre! :(

I dag er jeg 19+2 og lei hormonene mine! I dag er en deppedag og jeg synes alt er tungt og vanskelig! Stresser meg selv opp med både det ene og det andre med ting som skulle vært gjort og synes alt egentlig er dritt i dag.. håper morgen dagen blir myyyye bedre! :(

Å kjenner meg igjen! Har akkurat samme type dag! Hjelper lite at det er møkka vær ute her..

Håper i dag har vært fantastisk :-)

19+6

Har begynt å våkne regelmessig av meg selv kl 03:30 hver natt for deretter ikke å få sove mer. Føles helt meeeeningsløst. Attegåran !

Idag er jeg 17+5 og i går kveld fikk mannen endelig kjenne spark utpå magen for første gang dette svangerskapet. :rolleyes:

17+4. Tatt influensavaksine og sitter og venter på legekontoret på at 20 min skal gå så jeg kan dra hjem. Fin form, og føler meg slettes ikke gravid. Har følt spark, både utenpå og inni nå og det er veldig betryggende. Men så går det plutselig litt tid før jeg kjenner noe og da blir man jo såå stressa. OUL på mandag. Håper alt står bra til ❤

17+2 og slappis :p Etter en uke med praksis skal helga nyyyyyyytes! Og heldigvis er guttungen hos pappan og koser seg :)

20+ og i dag er jeg helt utslått a la 1. trimester... Sovet på dagen men fortsatt ikke noe tess. Mini som vokser kanskje :-)

I dag er jeg 17+3 og er hormontroll. Gråter av alt. Er uvel i magen og har vondt på høyre side av magen, litt sånn "under" kulen. Er også ganske trøtt, men har hatt en fin dag med julegaver og julekortlaging sammen med lillegullklumpjentami :)

Back
Topp