Idag er jeg...

13+1 her idag. Formen er god, men veldig trøtt og sliten.
Sover dårlig om natten, drømmer mye og sliter litt med å sovne igjen etter besøk hos eldstemann og do.

Er mye roligere i kroppen og hodet etter at alt så bra ut på tidlig ul! :-)
Nå er jeg klar for helg!!!!!

15 uker idag :)

Har sinnsykt mye sviing, stikking og mensmurringer. Men leste at babyen skal vokse fra 10-25 cm fra uke 15-20 så er ikke rart jeg kjenner litt til det da. :)

Idag er jeg 15+5 og har vært på første kontroll hos jordmor.

Ei veldig trivelig dame som ga meg svar på alle mine spørsmål og bekymringer (har hatt mange pga blødningene). :)

Fikk beskjed om å leve som normalt men unngå de aktivitetene som gir meg kynnere med menssmerter. Så nå må jeg søke tilrettelegging på jobb, for får endel menssmerter av mange av arbeidsoppgavene der.

17+6 i dag og formen er grei men bekkenet er det mye tull med :/ Jobber fortsatt 100% men siden jeg jobber medleverturnus så går det greit likevel, håper å være i jobb så lenge jeg kan :) Ellers skal vi på OUL i morgen og jeg gruer meg veldig :( krysser fingrene for at alt er bra ❤

14 uker i dag. Sliter mye med bekkenet.
Fikk melding av jordmor i dag om at første kontroll måtte utsettes en uke, kjente jeg ikke var klar for det og ville helst si nei. Fra uke 16-17, følte det er så lenge til..

idag er fomen nokså bra, forsatt trøtt og sliten og sover en del. har hatt veldig økt apetitt i det siste.

I dag er jeg 18+4. Fortsatt mye kvalm på morgenen og utover formiddagen. Brekker meg uten å kaste opp. De siste dagene har formen blitt bedre utover dagen, så jeg håper det blir sånn i dag også! Ha en fin lørdag, alle sammen!:)

... 17+0 og formen er fin... Føler meg innimellom ikke så veldig gravid egentlig, og andre dager veldig gravid... Nyter den fine formen så lenge det varer :)

Startet dagen med å kaste opp frokosten så håper dagen blir bedre utover. Har en haug med ting som skal ordnes idag :(

Idag er jeg 16+0 og formen er super. Hadde det ikke vært for kulen på magen så kunne jeg sagt at jeg ikke føler meg gravid. :p :)

Idag er jeg 16+4 og kvalmen henger i! Er rimelig stressa fordi jeg skal levere masteroppgaven min til trykk om en uke, og det gjenstår mye arbeid. Forferdelig å være kvalm og dårlig, jobbe OG være midt i innspurten på masteroppgaven:-( :-(

Idag er jeg 16+4 og kvalmen henger i! Er rimelig stressa fordi jeg skal levere masteroppgaven min til trykk om en uke, og det gjenstår mye arbeid. Forferdelig å være kvalm og dårlig, jobbe OG være midt i innspurten på masteroppgaven:-( :-(
God bedring og lykke til med innspurten :-)

Masse lykke til med siste innspurt!!!

I dag er jeg 16 uker :)
Formen er ikke bra......har fått DEN forkjølelsen :( håper den forsvinner like fort som den kom :)

Er 16+5 i dag.
Formen er topp, magen er flatt, føler meg ikke gravid. :bored:
Vet jeg er det, vært på UL for noen uker siden og sett masse liv, men nå er det så lenge siden, og fortsatt hele to uker til OUL, er bekymret for at noe er galt :scratch

Back
Topp