Idag er jeg...

Er 16+5 i dag.
Formen er topp, magen er flatt, føler meg ikke gravid. :bored:
Vet jeg er det, vært på UL for noen uker siden og sett masse liv, men nå er det så lenge siden, og fortsatt hele to uker til OUL, er bekymret for at noe er galt :scratch

Alt er nok så bra at :-D
Men forstår følelsen, Den kommer veldig fort.

Idag er jeg 16+3 og formen er fin. :)

...iallfall svangerskapsrelatert fin form, forkjøla som fy da. :p

I dag er jeg 18+3 :) var hjemme fra jobb i går med vondt bekken, er på jobb igjen i dag heldigvis og føler meg mye bedre :)

I dag er jeg 15+2! I ok form! Vært hos legen og fikk hørte hjertelag for første gang!! Kvalmen har gitt seg noe, men ikke helt.. Men er nede i 4 ganger med oppkast og ikke 10 son før!

Er 17+3 i dag og fortsatt i god form... Kvalmen er borte så lenge jeg spiser regelmessig, men skal ikke lange stunden til uten mat før man ikke fungerer :) kasta opp til morgenen i dag, og ble litt overraska over det side det er en liten stund siden sist nå... Men kom meg raskt igjen :)

18+6 og formen er helt grei. Ikke noe særlig med plager :) Har skjedd mye den siste uka, så jeg er litt sliten og i vil ikke humør i dag. Hadde det ikke vært for at jeg må passe på sukkerinntaket hadde jeg kasta meg over julebrusen og sjokoladen for lengst :p

18+6 og formen er helt grei. Ikke noe særlig med plager :) Har skjedd mye den siste uka, så jeg er litt sliten og i vil ikke humør i dag. Hadde det ikke vært for at jeg må passe på sukkerinntaket hadde jeg kasta meg over julebrusen og sjokoladen for lengst :p
Ringnes har sukkerfri julebrus som er veldig god, om du har lov til sukkerfritt. ;) Jeg pleier å ta meg et glass med det når søtsuget blir stort, er som å drikke litt smågodt. :p :)

16+4 idag og jeg er fryktelig forkjøla, enda.

Tenker på stakkarn i magen som slår kollbøtte hver gang jeg hoster. :p

Men h*n sparker og styrer, så alt er iallfall bra inni der. :)

Ringnes har sukkerfri julebrus som er veldig god, om du har lov til sukkerfritt. ;) Jeg pleier å ta meg et glass med det når søtsuget blir stort, er som å drikke litt smågodt. :p :)
Åh, takk for tips! Nå blir det julebrus på meg!! :D

18+0 oh i dag er jeg sliten og skikkelig klar for helg! Da skal jeg og sønnen min kose oss og slappe av :-) mens mannen skal på guttetur.

19+1
Vi skal også ha kosehelg, eller dvs mannen skal skifte dekk, men vi skal iallfall (i utgangspunktet) ikke ut på handling. Det er så deilig å klare å få unna mest mulig rutiner i løpet av uken, slik at det blir mer lek og moro med mann og barn i helga :-)

Idag er jeg 15+1, formen er stigende! Mye bedre enn den har vært til nå! :-) Hurra!
Svimmelheten og kvalmen har roet seg og holder seg ok så lenge jeg passer på å spise lite og ofte!
Helgen skal brukes med gutta, I morgen skal vi lage kort og handle gave til far i huset ❤ Fra kommende storebror og lille tulla i magen!
Var hos jordmor på onsdag og hørte hjertelyd for første gang! :-) For en glede!
God helg og farsdag til alle!

Trøtt og sur. Sovet 3t inatt pga sambo hadde besøk av kompiser.på jobb kl 07, opp 05.30. Trøtt ja! :-(

I dag er jeg 19+3, og formen er heldigvis fortsatt fin! Vi lever på vår lille blå sky, kjempeglade for at det er en gutt som vokser i magen ❤️ har småhandlet litt klær, det er så kos. I tillegg så svidde vi av altfor mange lapper på et nytt spisebord i dag :p Er såå fornøyd, det kommer til å bli knallbra i det nye huset :D

Åh- jeg må også passe på sukkerinntaket, så det var fint :)

Åh- jeg må også passe på sukkerinntaket, så det var fint :)
Jeg velger alltid sukkerfri brus uansett, om jeg finner en som smaker godt. Orker ikke innta mer sukker enn "nødvendig", så sparer litt på brusen. Selv om jeg ikke drikker brus utenom helgene. Men et glass sukkerfri julebrus har reddet meg fra snop på ukedagene innimellom i det siste. ;)

Back
Topp