Idag er jeg...

I dag er jeg 16+6, og har kastet opp hele dagen!:( Måtte ha 3 stopp for å kaste opp på en kjøretur på 1,5 timer...

Idag er jeg 14+1 og formen er fin. Fortsatt veldig sulten så spiser heeeele tiden. :p

Endelig sover jeg bedre og får til å sove videre etter dobesøk kl 05, HERLIG! :D

Idag er jeg 12+4.
I går var jeg på 3d-ul, og fikk se et levende lite vesen som romsterte rundt inne i magen min. ❤ Tenk at det er et sunt og friskt foster også denne gangen! Klarer ikke beskrive lettelsen og lykken jeg føler nå!
Har vært så mye mer bekymret denne gangen.
Om noen er interessert vil jeg anbefale Familie på majorstua til alle, hun er så hyggelig og utrolig dyktig! :-)

Idag er jeg 16 uker og formen er upåklagelig. Utrolig deilig å få være så frisk også denne gangen ❤️

14+3 og ryggen er ubrukelig, men formen ellers er toppers! :)
Jobber kun 2dager denne uka og fryder meg over dette, for det er max det jeg kan yte på jobb uten at det går utover di hjemme! Husvasken og aftenvakt så er det faktisk HELG! :)

Idag er jeg 14+5 og formen er egentlig bra :) Sover veldig dårlig om nettene, til tross for at jeg legger meg tidlig, så er mye trøtt og sliten.. Heldigvis er dette siste arbeidsdag denne uka og jeg tar langhelg :)

I dag er jeg 17+1 og formen er fin :) litt sliten etter en travel dag på jobb, men har planer om å kræsjlande på sofaen resten av dagen :p

17+1 og utrolig trøtt hele tiden

14+5 og i veldig god form. :)

Sliten etter mye dårlig nattesøvn, og en hektisk dag. Men håper stadig på bedre netter.

I dag er jeg 17+0 og har gått på jobb for helgen. Har nå hviletid og kjente at jeg absolutt trengte det! Helt gåen i bekkenet etter en lang gåtur sammen med ungdommene. Gleder meg enormt til jobbhelga er over :) litt tidlig å si det når den akkurat har startet men :) Gleder meg til OUL som er til fredag om 7 dager! Men gruer meg vanvittig mye også.. andre som gruer seg? :/

14+0 og er fortsatt ganske kvalm og kaster opp :/ Gleder meg til det gir seg!

Back
Topp