Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Symptomene de kommer i bølger har jeg funnet ut. De kan stoppe opp i flere uker/måneder også plutselig komme igjen.
Å føler med deg hvordan det er å måtte kutte ut slike ting. Det er kjipt :-(
Håper kvalmen gir seg fort igjen, men det værste er bekkenet egentlig, det har raskt blitt værre :/ har vært hos fysio så håper infomasjonen jeg fikk der er med å forebygge litt :/ jeg er en rastløs person så det å måtte kutte ut innebandyen og roe ned ellers er utrolig kjedelig!!i tillegg er jeg redd det blir for ille så man ikke kan gjøre noe til slutt og at alt gjør vondt :/ men får prøve å være positivt og satse på at det går bra
![]()
God bedring!I dag er jeg 13+5, og formen er dårlig igjen. Etter ei uke uten oppkast er jeg på'n igjen...LEI!
Jeg måtte bare tisse en gang i natt, kl 04, men fikk ikke sove igjen etterpåUke 10 idag. I natt måtte jeg opp og på do 4 ganger. Sist gang var kl 06.50 på morgenen, og da kjente jeg sult, så klarte ikke å sovne igjen. Måtte bare stå opp og spise litt før jeg sov i tre timer på sofaen. Har brekt meg flere ganger, både i butikken og hjemme. Murrer litt, og gleder meg til ultralyd på fredag om en uke, sånn at vi nærmer oss uke 12 og vi kan fortelle at vi skal ha TO bebisser![]()
I dag spyr og spyr jeg :-(
Men siden i går har jeg hatt veldig vondt i hode. Spesielt hele høyre siden og bak øyet. Vet ikke om det er vanlig eller om jeg burde gå til legen