Idag er jeg...

Idag er jeg uthvilt og håper formen holder. Vi skal ut på maaemo og feire et års bryllupsdag med mannen og så midt i verste uken med symptomer også. Uke 10 og hormoner er merkbart på topp. Håper lang nattesøvn hjelper resten av dagen :-)

Symptomene de kommer i bølger har jeg funnet ut. De kan stoppe opp i flere uker/måneder også plutselig komme igjen.
Å føler med deg hvordan det er å måtte kutte ut slike ting. Det er kjipt :-(

Håper kvalmen gir seg fort igjen, men det værste er bekkenet egentlig, det har raskt blitt værre :/ har vært hos fysio så håper infomasjonen jeg fikk der er med å forebygge litt :/ jeg er en rastløs person så det å måtte kutte ut innebandyen og roe ned ellers er utrolig kjedelig!! :( i tillegg er jeg redd det blir for ille så man ikke kan gjøre noe til slutt og at alt gjør vondt :/ men får prøve å være positivt og satse på at det går bra :)

Håper kvalmen gir seg fort igjen, men det værste er bekkenet egentlig, det har raskt blitt værre :/ har vært hos fysio så håper infomasjonen jeg fikk der er med å forebygge litt :/ jeg er en rastløs person så det å måtte kutte ut innebandyen og roe ned ellers er utrolig kjedelig!! :( i tillegg er jeg redd det blir for ille så man ikke kan gjøre noe til slutt og at alt gjør vondt :/ men får prøve å være positivt og satse på at det går bra :)

Får krysse fingrene for at kvalmen gir seg og bekkenet roer seg.
Håper selv å ikke få noe med bekkenet. Forje svangerskap gikk jeg på krykker på slutten. Hadde bekkenløsning fra ca uke 10..

Idag er jeg 11 uker :)

Formen er litt bedre og da blir såklart bekymringen for ma forverret :P

Men er fortsatt sulten hele tiden, og veldig kveldstrøtt, så får stole på at alt er ok.

Torsdag og neste ul kan ikke komme fort nok! :)

I dag er jeg 12+0 og fortsatt mye kvalm, men kjenner likevel at energien er på vei tilbake og det er deilig :)

Idag er jeg 12+3 og formen kunne ikke vært bedre. Nakken derimot er et annet kapittel. Er akkurat som jeg har blitt mørbanka, og er skikkelig støl og fullt av blåmerker. Er som at nakken ikke klarer å støtte hodet skikkelig. Auuu! Ringer legen i mårra og få henvisning til Kiropraktor tror jeg.

Idag er jeg 8+6 og formen er opp og ned. Jeg orker litt, men da må jeg legge meg og lade opp igjen ganske raskt!
Har en fireåring som tester grenser til de grader, så blir ganske fort sliten av å måtte krangle hele tiden..
Planen idag er å vaske og rydde huset klart til bursdag på tirsdag, men heldigvis har mannen gitt meg beskjed om å holde sofaen mens de rydder! :-) Så får jeg heller hjelpe til litt etterpå når energien har kommet tilbake!
Jeg gleder meg til bursdagsfeiring på tirsdag og ellers gleder jeg meg til å bli i bedre form, sist var formen kjempefin i andre trimester så jeg går for det også denne gangen! :-)

Uke 10 idag. I natt måtte jeg opp og på do 4 ganger. Sist gang var kl 06.50 på morgenen, og da kjente jeg sult, så klarte ikke å sovne igjen. Måtte bare stå opp og spise litt før jeg sov i tre timer på sofaen. Har brekt meg flere ganger, både i butikken og hjemme. Murrer litt, og gleder meg til ultralyd på fredag om en uke, sånn at vi nærmer oss uke 12 og vi kan fortelle at vi skal ha TO bebisser :)

Idag er jeg 11+1 og formen som var så god at jeg var bekymret i går har idag vært såpass dårlig at jeg er beroliget igjen. :P

Dagene går så saaaagte mot torsdag og neste ul!!! Er så spent på om 1) reka enda er i live og 2) om alt er som det skal!

Uke 10 idag. I natt måtte jeg opp og på do 4 ganger. Sist gang var kl 06.50 på morgenen, og da kjente jeg sult, så klarte ikke å sovne igjen. Måtte bare stå opp og spise litt før jeg sov i tre timer på sofaen. Har brekt meg flere ganger, både i butikken og hjemme. Murrer litt, og gleder meg til ultralyd på fredag om en uke, sånn at vi nærmer oss uke 12 og vi kan fortelle at vi skal ha TO bebisser :)
Jeg måtte bare tisse en gang i natt, kl 04, men fikk ikke sove igjen etterpå :mad: så irritert på meg selv :P måtte jo på jobb så går ikke å sove videre utover morran heller. Men fikk slumra litt etter jobb heldigvis :)

I dag er eg 11+6 og nærmar meg dei magiske 12 med stormskritt! Mannen er vekkreist eit par dagar, men har heldigvis hatt besøk av mamma og pappa for å hjelpe til med å underholde jentungen som har blitt sjuk. Formen er laber, men bedre enn i forrige svangerskap (kryssar fingrane for at det fortsetter slik).

I dag er jeg ut i uke 9. Var skikkelig kvalm og dårlig. Holdt på å kaste opp på bussen men klarte å holde meg til jeg skulle av. Spøy nesten hele veien til jobb og på jobb.
Er veldig trøtt i dag og håper på en god natt søvn!

I dag er jeg 10 + 6 og trøtt og har vondt. Skal til legen om halvannen time for jeg lurer på om jeg kan ha fått noe bekkenløsning eller noe slikt. Gråt av smerter når jeg satte meg i bilen på vei fra jobb i går kveld og har nesten ikke sovet i natt :-(

I dag spyr og spyr jeg :-(
Men siden i går har jeg hatt veldig vondt i hode. Spesielt hele høyre siden og bak øyet. Vet ikke om det er vanlig eller om jeg burde gå til legen

Føler litt sånn ut. Har ikke hørt at hodeverk og graviditet er noe farlig tegn før godt uti da det kan være svangerskapsforgiftning så tror jeg bare skal slappe av å se det ann til i mårra

I dag er jeg 12+0 og jeg er grusomt kvalm, men kjempeglad for å ha nådd 12-ukersgrensa!:-):-)

Back
Topp