Idag er jeg...

I dag er jeg 9+6 og har kapitulert og tatt fri fra jobb.
Formen er ikke på topp, hodeverk og kvalm og stuptrøtt fremdeles. Var dagen for å melde meg syk kjente jeg, blir forhåpentligvis bare i dag.

Idag er jeg 10+6, og jeg er kvalm, men gleder meg til UL imorgen kveld!:-):-)

I dag er jeg 9+6. Kvalm som bare rakkern og er fremdeles forkjøla ( er vel på tredje uka nå)
Kan ikke være sjuk fra jobb i dag så må vel manne meg opp til å reise etterhvert...

Idag er jeg 10+2 og har mye menssmerter. Antar det er livmora som vokser.

Har hatt utrlig lite blødning idag og i går, bare såvidt noen spor, og det er jeg utrolig glad for etter 4 uker med blødninger. :D

Idag er jeg 10+2 og har mye menssmerter. Antar det er livmora som vokser.

Har hatt utrlig lite blødning idag og i går, bare såvidt noen spor, og det er jeg utrolig glad for etter 4 uker med blødninger. :D

Så godt å høre at blødningene har roet seg! Krysser fingrene for at det fortsetter slik!

Så godt å høre at blødningene har roet seg! Krysser fingrene for at det fortsetter slik!
Ironisk nok blir jeg nå bekymret for ma, når blødningene jeg har blitt så vant til roer seg :P

Ironisk nok blir jeg nå bekymret for ma, når blødningene jeg har blitt så vant til roer seg :P

Det forstår jeg!
Jeg har ligget å spydd i hele helga å i går.
Men i dag er jeg nesten helt fin og nesten ikke vondt i puppene heller og det blir jeg bekymret for. Men er jo ikke noe nødvendigvis :-)

Det forstår jeg!
Jeg har ligget å spydd i hele helga å i går.
Men i dag er jeg nesten helt fin og nesten ikke vondt i puppene heller og det blir jeg bekymret for. Men er jo ikke noe nødvendigvis :-)
Det går veldig opp og ned her også. Noen dager er fine, mens andre er helt forferdelige. Så det er nok normalt med litt bergogdalbaneform. ;)

Sykt letta over å ha hørt et bankende hjerte og sett en nydelig liten spire turne rundt på UL. Energinivået er fortsatt lavt så måtte ha en times lur på ettermiddagen. Tar på å tusle rundt i sentrum noen timer..

Last edited:
I dag er jeg 9+0 og har fått time til første kontroll neste uke når jeg er 10+1:) Sliter litt med kvalme og det å skjule det på jobb, men enn så lenge henger jeg med og ingen aner noe som helst :happy:

Idag er jeg sykemeldt. Jeg er dårlig og sliten. Igår var jeg på ultralyd og fikk se en frisk spire som rørte armer og ben. Kunne se øyne og neseben. Veldig gøy. Er 10 +4 idag

9+2, og veeeeldig trøtt heeele tiden. Har sovet et par timer på formiddagen idag. Sliter fortsatt med kvalme og til tider litt svimmel. Frisk luft hjelper, så hvis jeg får beveget meg ut en tur, så har jeg litt mer energi når jeg kommer hjem :)

9+2, og veeeeldig trøtt heeele tiden. Har sovet et par timer på formiddagen idag. Sliter fortsatt med kvalme og til tider litt svimmel. Frisk luft hjelper, så hvis jeg får beveget meg ut en tur, så har jeg litt mer energi når jeg kommer hjem :)
Samme her! :-)

12+6 idag å formen er noen lunde ok. Er ganske trøtt og sliten, samt litt kvalm men er heldigvis mye bedre enn tidligere i graviditeten:happy:

10+4 idag og kvalm som bare fy!!!

Har følt meg litt bedre på morran noen dager og tenkte kanskje kvalmen var på tur til å gi seg men der tok jeg feil gitt. :P

I dag er eg 12 uker på vei :D deilig følelse ! Og etter 14 times natt er eg klar for en fin dag med minste jenta hjemme fra barnehagen. Og skole jenta mi kommer og er sammen med oss etter skolen :)

Back
Topp