lynet89
Betatt av forumet
11+0 idag <3 Bare en uke igjen! Formen er ganske dårlig med konstant kvalme og noe oppkast![]()
Uff det er ikke greit :-( har det samme selv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11+0 idag <3 Bare en uke igjen! Formen er ganske dårlig med konstant kvalme og noe oppkast![]()
Skikkelig kjedeligUff det er ikke greit :-( har det samme selv..
Skikkelig kjedeligGår rundt å brekker meg hele tiden :/
Idag er jeg 12+1 og formen er veldig bra. Litt trøtt bare.![]()
Har kjent babyen sparke de siste par dagene, helt herlig.kjente ikke noe før uke 17 sist, så dette er stas så tidlig!
Får mye magevondt og menssmerter når jeg styrer for mye, så kroppen sier jeg må ta det litt rolig selv om jeg føler meg bra.
Ja, det er helt herlig! Får liksom en bekreftelse mange ganger iløpet av dagen på at det noen inni der som lever og har det bra.Å så gøy med liv så tidlig :-D :-D
Viktig å høre på kroppen!
Ja, det er helt herlig! Får liksom en bekreftelse mange ganger iløpet av dagen på at det noen inni der som lever og har det bra.
Må nok ta det litt rolig ja, å bære masse kasser, rydde i boden og vaske huset på en gang var iallfall ikke noe sjakktrekk.![]()
Ikke tydelige spark nei. Det kjennes ut som om noen stryker heeelt lett med en finger på huden, men bare på innsiden istedenfor utpå.Åssen kjenner du at det er liv? Er det tydelig spart?
Bære kasser er jo absolutt ikke bra! Fyhusk du er gravid og ta vare på deg selv <3
Ikke tydelige spark nei. Det kjennes ut som om noen stryker heeelt lett med en finger på huden, men bare på innsiden istedenfor utpå.
Jeg strøk mannen fjærlett over huden på magen med en finger for å la han kjenne på følelsen, han syntes det kilte så fælt at han ikke kunne skjønne hvordan jeg klarer å holde meg alvorlig mens lille styrer på. Det er heller ikke lett, for det kiler veldig.![]()
Hehe, kassene var ikke tyngre enn 3-åringen, men ble nok litt vel mye opp og ned likevel.![]()
11 uker i dag og rett etter at junior sto opp fikk jeg kraftig kink i ryggen, bare så vidt at jeg fikk av han bleien og fikk kledd han, men nå er han i bhg og jeg kan slappe av å se om kinken går bort.