Idag er jeg...

5+4: Hormoner over alt idag! Har vært skikkelig forbanna og følsom om en annen :p Og super kvalm i morges :/

I dag er jeg 8+4 og våknet med skallebank som har vart i hele dag. Har også vært veldig trøtt og en del kvalm nå på kvelden. Håper morgendagen blir bedre :)

I natt våknet jeg av storebror og skulle sette meg opp i senga. Da kjente jeg det i magen, er virkelig ting som skjer der nede. Kjenner at det strekker:)

I natt våknet jeg av storebror og skulle sette meg opp i senga. Da kjente jeg det i magen, er virkelig ting som skjer der nede. Kjenner at det strekker:)
Samme her!! Våknet av at jeg måtte på do (første gang jeg har måttet stå opp på natta pga blæremas).
I det jeg satt med opp stakk det til nedover i magen. Hurra!!

Samme her!! Våknet av at jeg måtte på do (første gang jeg har måttet stå opp på natta pga blæremas).
I det jeg satt med opp stakk det til nedover i magen. Hurra!!

Jeg ble så glad! Haha:) Det er godt med sånne symptomer;)

Idag er jeg 5 uker på vei. Formen er OK, har hatt en del ømme pupper men ikke så ille idag.
Ellers uggen når jeg er sulten. Føler meg også fort sulten.

9+0 i dag, trøtt men ellers ganske fin i formen så lenge jeg spiser ofte nok. Første spy-frie dag på lenge. Brekninger har blitt en vane :p puppene er ømme, noe de har vært siden før jeg fant ut jeg er gravid :)

8+0, og har blitt sendt hjem fra jobb.. Vondt håndledd. Skal til legen 12.30..

I dag er jeg s***** forkjølet og har vært det i to dager.... ellers var jeg mye kvalm, hadde mye luftsmerter og smerter i magen frem til mandag.. siden det har jeg verken vært kvalm eller kjent noe av det andre, så jeg blir litt engstelig :S men håper at jeg bare ikke kjenner gravidsymptomer fordi jeg er så forkjølet ;)

7+1 og kvalm på 2 dagen. Heldigvis av og på i løpet av dagen så jeg får litt avbrekk innemellom! Blir spennende å se hvor lenge kvalmeperioden varer denne gangen :p huttetuu

I dag er jeg 6+4 Hormoner over alt i dag.. Har vært skikkelig forbanna og følsom om en annen og forferdelig trøtt /slapp. Enda jeg har sovet 12 timer i natt:confused:

I dag er jeg 6+4 Hormoner over alt i dag.. Har vært skikkelig forbanna og følsom om en annen og forferdelig trøtt /slapp. Enda jeg har sovet 12 timer i natt:confused:
Samme her, idag har hormonene tatt over kroppen min! Heldigvis var det bare de sårbare hormonene som slo ut på møtet med sjefene idag og ikke de sinte hormonene! ;-) ;-)

Idag er jeg 8 uker på vei. :)

Formen er igrunn bra, bortsett fra VELDIG trøtt og sliten, men det kan jeg leve med :)

Jeg gleder meg til fremtiden! Jeg gleder meg til neste ul, om tre uker. Da får vi kanskje vite om det er eneggede eller toeggede tvillinger i magen. <3 <3 Gleder meg også til å fortelle det til "hele verden" :)

Uff hormoner altså noe FORFERDELIG greier! Haha ja godt det ikke var de irritable og sinte hormonene du hadde på møte med sjefen;)

I dag er jeg 5+4... På mandag var jeg kvalm som bare juling og hadde vært det i over en uke... Jeg var veldig bekymret for hvordan de neste ukene skulle bli.... Men jeg våknet opp uten kvalme på tirsdag og har ikke vært kvalm siden (bank i bordet). Ble litt redd siden det symptomet forsvant, men tok en graviditetstest og den var så sterk at den var nesten svart :D Så jeg er fremdeles gravid :D

Kan ikke lenger dusje - det er tortur for nipplene mine :P

I dag er jeg 6+2. Jeg er lettet, glad og takknemlig <3 samtidig som jeg er kvalm, sliten, varm, oppblåst :P

I dag er jeg 7+0:) Trøtt, sliten, oppblåst og uggen:/

Er i dag 9+0 :) kvalmen kommer mer og mer for hver dag nå :( jeg våkner opp veldig kvalm på morgenen og må spise så fort som mulig for å ikke måtte spy :( ikke så lett å få i seg mat heller når man er veldig kvalm:mad: kvalmen gir seg heldigvis i løpet av dagen, og ellers er jeg i fin form :)

Back
Topp