Idag er jeg...

Idag er jeg 8+4. Visst om lille i ca en mnd :-) formen er ikke god, kvalm, spyr osv.. Og minste her driver med tannfrembrudd, så har kun sovet 1 time siden igårmorrest.. Da sambo bestemte seg for å være fraværende i helga (festival)
Du må be om hjelp, du har sikkert noen som kan trille minste mens du tar en dupp... må passe på deg selv!

I dag er jeg 6+5. I dag er ikke fornen så verst. Er konstant litt kvalm, men i dag har det ikke preget dagen. Men det har gått i ett, nå gjenstår det bare å dekke av bordet etter middagsgjester før svigermor ramler inn døra.

Sist Fikk jeg bare svangerskapsboken, legen klemte litt på magen, urinprøve og utfylling av svangerskaps kortet på første kontroll :)

Men jeg gleder meg sånn til å komme igang !
Husker fra sist så gikk tiden så fort mellom hver kontroll og det var så gøy :) hele svangerskapet "starter" liksom litt, for min del hvertfall :D
Jeg vet! Gleder meg veldig jeg også! :-) :-)

I dag er jeg 8+0 ifølge min beregning og har visst om graviditeten i ca. 3 uker. Jeg er trøtt hele tiden men har så langt sluppet den forferdelige kvalmen. Er bare småkvalm. Også er jeg sulten heeele tiden men ingen ting frister

I dag er jeg 5+4 og har visst om graviditeten en uke. Gleder meg masse, men det er samtidig litt skummelt.

Formen er god, veldig trøtt men ikke kvalm :) ømme pupper og hormoner på villstyr (gråter i hytt og vær!) :P

I dag er jeg 8+0 veldig deilig å runde enda 1 uke :) formen skal jeg ikke klage på, blir kun kvalm når jeg blir sulten, og det gir seg når jeg får spist, men må spise med en gang :) Jeg glede/gruer meg til i morgen for da skal samboer og jeg på UL, håper virkelig at alt ser bra ut! Litt spent på om det er en eller to der inne da vi har tvillinger i familien min :p har også lest at hvis man blir gravid veldig tidlig etter p pille slutt så er muligheten større for flerlinger :eek:

Idag er jeg 5+2 og det er første dagen jeg føler meg dårlig. Spiste litt for mye til middag og har vært utrolig kvalm siden da.. Ugh! Håper jeg er i fin form til jobb i morgen..

Ellers er jeg veldig tom for energi og trøtt om dagene, puppene er vonde som fy og jeg tisser oftere. Har også stikninger nedover livmoren til tider, spesielt om jeg gjør brå bevegelser.

Idag er jeg 8+5, og er stuptrøtt! Vært våken i 18t, vært på jobb, var ute i sola med ungene etterpå. Var utrolig godt å synke ned i sofaen når begge var lagt! :) leker ligger fremdeles utover gulvet, og oppvasken står enda... Jaja, tar det i morgen!

I dag er jeg 8+5, og formen ble redda av en skål med cheerios i dag tidlig. Var på vippepunktet med å enten spy eller spise :p håper formen holdee seg bra utover dagen!

Jeg gleder meg til å bikke 12 uker, 3 uker og 2 dager igjen :D

I dag er jeg 8+0 veldig deilig å runde enda 1 uke :) formen skal jeg ikke klage på, blir kun kvalm når jeg blir sulten, og det gir seg når jeg får spist, men må spise med en gang :) Jeg glede/gruer meg til i morgen for da skal samboer og jeg på UL, håper virkelig at alt ser bra ut! Litt spent på om det er en eller to der inne da vi har tvillinger i familien min :p har også lest at hvis man blir gravid veldig tidlig etter p pille slutt så er muligheten større for flerlinger :eek:
Så spennende! Masse lykke til på UL idag!! :-D

I dag er eg 6+1 og formen er grei. Har fått større (og ømme!) pupper og eg heldigvis ikkje så veldig kvalm enno. Var ute og gjekk ein times tid med familien i går og kjente det godt i bekkenet etterpå.

I dag er jeg 6+5 og formen er ikke helt topp. Uggen og sliten, vonde pupper og menssmerter. Men superglad for å ha symptomer ettersom jeg da innbiller meg at alt er som det skal der inne :)

I dag er jeg 6+2 og formen er veldig fin :D
Har brukt timene før kveldsvakt på å rydde! Skikkelig kjipt

I dag er jeg 5+1 og har slitt litt med sultfølelse og kvalme i natt og i dag... For ikke å snakke om at skive med nugatti smakte makrell i tomat!! er det mulig! Holdt på å spy :P syns det er kjipt at jeg er mye dårligere denne gang enn forrige gang (da merket jeg ikke noe kvalme før uke 7-8) mens jeg nå allerede har slitt med det i mange dager...

I dag er jeg 8 +3 og i kjempe fin form:) litt ømme pupper og halsbrann:)

I dag er jeg 6+5 og mye mindre kvalm enn i går, heldigvis, for gårsdagen var helt fæl. Begynner å venne meg til de stor, ømme puppene og den labre energien. Og lysten til å spise mat jeg vanligvis ikke liker..

Skal egentlig på jentetur til helga, men gruer meg for vet ikke hvordan jeg skal sjule den dårlige formen og at jeg ikke drikker alkohol. Håper jeg virkelig spysjuk så jeg kan bli hjemme :-P

Back
Topp