Idag er jeg...

Ser de fleste har kommer lenger på kvalme-stien enn meg. Var ikke noe alvorlig kvalm første gangen heller, bare regelmessig halsbrann. Så håper jeg slipper det denne gangen også. Føler veldig med dere som kaster opp.. Kan ikke være kult! :-O

Jeg kjenner jeg gleder meg så enormt til å fortelle lillegutt på fire at han skal bli storebror. :-) Han har mast en stund om det ettersom mange av barna i barnehagen har blitt det i løpet av sommeren. Håper lille spiren holder seg på plass og blir til en frisk liten baby til våren ❤

Tenkte å starte en tråd der vi kan dele litt om hvordan dagene våre er, jeg husker fra forrige svangerskap at det var beroligende og spennende å følge med på andre med termin på ca samme tid som meg.
Idag er jeg...
Formen min er...
Jeg gleder meg til...

Idag er jeg 8+4. Visst om lille i ca en mnd :-) formen er ikke god, kvalm, spyr osv.. Og minste her driver med tannfrembrudd, så har kun sovet 1 time siden igårmorrest.. Da sambo bestemte seg for å være fraværende i helga (festival)

Idag er jeg 8+4. Visst om lille i ca en mnd :-) formen er ikke god, kvalm, spyr osv.. Og minste her driver med tannfrembrudd, så har kun sovet 1 time siden igårmorrest.. Da sambo bestemte seg for å være fraværende i helga (festival)
Så slitsomt! Håper natten som er i vente byr på mer søvn! :-) :-)

I dag er jeg 5+2 :-)
Formen kunne vært bedre, helt vilt ømme pupper, kvalm som aldri før, trøtt som en dupp, vondt i hode og svimmel. Men tar meg sammen og skjuler det så godt jeg kan:-)
Godt vi damer er gode til å skjule det vi vil! ;-) Egentlig har man (iallefall jeg) lyst til å skrike ut til hele verden at jeg er gravid! :-P

I dag er jeg 8+1 :) Jeg bruker babyverden appen for å følge med på svangerskapet og er veldig fornøyd med den!

Formen min er dårlig. Er kvalm 24 t i døgnet og spyr minst en gang om dagen. Sliter også med søvn pga kvalmen. Har ikke lyst til å sutre siden jeg er uendelig glad for å være gravid, men dette tar kaka! Trøster meg med at det er under 4 uker igjen til jeg er 12 uker:) Glad jeg har en mann som tar godt vare på meg!!
Babyverden - appen lar meg ikke legge til graviditet! ? Kun barn.. Er det kanskje jeg som ikke skjønner den?
Heldig er vi som har menn som vet å passe på oss ❤

5 uker i dag :) formen er helt ok, er ofte sliten og trøtt men ikke så veldig kvalm enda :) sliter med mye vondt i magen, noe jeg gjorde sist gang også.. en slags kombinasjon av livmor som strekker seg og luftsmerter.... nyter egentlig hver dag uten kvalme :D særlig siden jeg leser at mange av dere er skikkelig dårlig og jeg syns veldig synd i dere.. jeg HATER kvalme og spy :p

Idag er jeg 8+5 og jeg har vist om graviditeten i nesten 2 uker.
formen min er veldig god. Ingen kvalme eller noe, men har noen mensensmerter av å til og puppene er litt mindre ømme (heldigvis!)
Og appetitten e tatt seg for mye opp for nå e eg konstant sulten
Haha! Husker det fra sist svangerskap, jeg spiste som en hest! :-P

Er 7+0 i dag :D
Fant ut av graviditeten da jeg var 4+2!(herregud, gikk nettopp opp for meg at det faktisk er nesten 3 uker siden jeg fant det ut ! Tia går utrolig fort!)

Jeg har egentlig bare "fille" symptomer.. Mye kviser å fett hår :@
Å er suuuuuper trøtt -.-

Gleder meg masse til første svangerskaps kontroll som er i morgen kl 10.10 :D
Så gleder jeg meg masse til å komme på jobb igjen etter 4 uker ferie! ( har verdens beste jobb :) ) så skal jeg "få" lærling denne høsten så tiden kommer til å flyge avsted!
Gleder meg også til å kunne fortelle at lillemor på 3 skal bli storesøster!! Men vet at da går det ca en dag så vet hele kloden om graviditeten så det må nok vente litte granne :)

5 uker i dag :) formen er helt ok, er ofte sliten og trøtt men ikke så veldig kvalm enda :) sliter med mye vondt i magen, noe jeg gjorde sist gang også.. en slags kombinasjon av livmor som strekker seg og luftsmerter.... nyter egentlig hver dag uten kvalme :D særlig siden jeg leser at mange av dere er skikkelig dårlig og jeg syns veldig synd i dere.. jeg HATER kvalme og spy :p
Samme her, litt luftplager og ellers bare at jeg ikke har så lyst på mat som smaker mye. Holder meg til knekkebrød med gulost! :-P ;-)

Jeg er 7+1 idag ☺ fant ut at jeg var gravid når jeg var knappe 3 uker på vei. Formen har vært forferdelig kvalm de siste ukene men nå i helga har jeg ikke merket noe som helst annet enn gigapupper og at jeg ikke passer buksene mine mer :-)

Håper formen blir bedre! ;-) Trøste deg med (iallefall her) at det har vært nydelig vær idag! :-)
Det er ingen trøst for jeg har liggi rett ut på sofaen HELE dagen :p... MEEEN fikk omsider karret meg ut i skauen 1 time med bikkja og det gjorde faktisk underverker! ❤

Er 7+0 i dag :D
Fant ut av graviditeten da jeg var 4+2!(herregud, gikk nettopp opp for meg at det faktisk er nesten 3 uker siden jeg fant det ut ! Tia går utrolig fort!)

Jeg har egentlig bare "fille" symptomer.. Mye kviser å fett hår :@
Å er suuuuuper trøtt -.-

Gleder meg masse til første svangerskaps kontroll som er i morgen kl 10.10 :D
Så gleder jeg meg masse til å komme på jobb igjen etter 4 uker ferie! ( har verdens beste jobb :) ) så skal jeg "få" lærling denne høsten så tiden kommer til å flyge avsted!
Gleder meg også til å kunne fortelle at lillemor på 3 skal bli storesøster!! Men vet at da går det ca en dag så vet hele kloden om graviditeten så det må nok vente litte granne :)
Hehe! Ja, de små er svært dårlige på å holde på henneligheter! :-P Så gøy med første kontroll, tror du de sjekker noe? Eller får man bare litt info, mener å huske at jeg bare fikk noen papirer og sånt på første kontrollen sist.

Hehe! Ja, de små er svært dårlige på å holde på henneligheter! :-P Så gøy med første kontroll, tror du de sjekker noe? Eller får man bare litt info, mener å huske at jeg bare fikk noen papirer og sånt på første kontrollen sist.

Sist Fikk jeg bare svangerskapsboken, legen klemte litt på magen, urinprøve og utfylling av svangerskaps kortet på første kontroll :)

Men jeg gleder meg sånn til å komme igang !
Husker fra sist så gikk tiden så fort mellom hver kontroll og det var så gøy :) hele svangerskapet "starter" liksom litt, for min del hvertfall :D

Back
Topp