Idag er jeg...

Idag er jeg 4+5, kroppen er i veldig god form. Men jeg kjenner at lunta blir kortere med en sutrete 4-åring etter en lang dag på jobb og i barnehage. :-O
Også har jeg fått "ståtiss-nipler" Haha! De står altså RETT UT! :-P Hele tiden! Og det gjør vondt å sove på magen fordi puppene er så ømfintlige! :-P
Ellers er jeg trøtt og litt utafor i hodet, ting går litt tregt.
Gleder meg over underet i magen, ser på videoer fra Babycenter på YouTube om tingene som skjer i magen og føler meg heldig! ❤

Idag er jeg 9+1 og mindre symptomer en vanlig. Litt hodepine og trøtt. Og så vidt øm i Puppene og så vidt litt uggen. Så ser ut som denne dagen vil bli topp!:)

Her er formen fin bare ekstremt trøtt og dårlig matlyst :(

9+1 i dag og er i fin form:) prøvd meg på en joggetur i dag, men ble fort kvalm hvis jeg presset meg for mye, blir nok mer gå turer med litt jogging fremover hvis formen holder seg. Begynner innebandy trening etter ferien til uka. Spent på å se hvor mye graviditeten påvirker treninga og om jeg kan få vært med store deler av sesongen i år eller ikke :/

I dag er jeg 9+4 og formen er fortsatt dårlig. Kjemper mot oppkast 24/7... :o Måtte dagene gå fort til dette gir seg!;)

I dag er jeg på gråten og lei meg hele tiden, utrolig slitsomt! Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Gråter for ting jeg vanligvis ikke hadde reagert så sterkt på. Håper dette gir seg snart! Å gå og være lei seg hele dagen er i hvertfall ikke noe greit :(

I dag er jeg 5+6 og har vært på kanotur med overnatting i helga, formen er nesten litt for bra, blir bekymret over det å :-P men var helt utslitt når vi kom hjem så godt jeg har en fantastisk samboer som ryddet og laget mat mens jeg sov på sofaen

Idag er jeg 5+0.
Formen er egentlig ganske fin, men jeg er så usedvanlig trøtt!! :-O Zzz...
Sitter med 4-åringen og tegner til Øisteins blyant og tar meg selv i å duppe av på håndleddet annethvert minutt. Zzz!
Ifølge dagboka fra forrige gang var jeg ekstremt hormonell på denne tiden forrige svangerskap, det er jeg ikke nå. Kanskje jeg har blitt eldre og mer tålmodig på disse årene. :-P

Jeg gleder meg til ul, bestilte idag. Fikk time i oktober, hun sa det var best i uke 12. Forrige gang var vi der i uke 11 og fikk knallfine bilder. Gleder meg veldig til å hilse på vesle for første gang! :-) Håper alt er bra der inne! :-)

samme her! Er 8+3 i dag og i dag tok jeg en graviditetstest for å faktisk sjekke at det er noe inni meg.. :P Eneste som jeg merker det på er ømme pupper og litt stikkinger i magen pga livmora som vokser.
Fortsatt få symptomer her også. Er 8+2 i dag. Jeg har ømme pupper og litt mer sulten enn vanlig, men ellers meg selv! :-D ja, og så er det oppblåst mage da........ men merker ikke det, det bare syns ;-)

Fortsatt få symptomer her også. Er 8+2 i dag. Jeg har ømme pupper og litt mer sulten enn vanlig, men ellers meg selv! :-D ja, og så er det oppblåst mage da........ men merker ikke det, det bare syns ;-)

haha.. ja, glemte å nevne den oppblåste magen :P Har aldri fått til å blåse opp magen min så mye som nå, så får en liten oppvekker på hvordan jeg kan komme til å se ut når jeg bikker 4-5 mnd på vei :D Hehe :)
Men godt å høre at det er flere som har få symptomer... jeg blir så fort bekymret og har egentlig bare bekymra meg siden jeg fant ut. Tidlig UL neste uke, det blir spennende. Håper alt er bra og at spiren gror <3

haha.. ja, glemte å nevne den oppblåste magen :P Har aldri fått til å blåse opp magen min så mye som nå, så får en liten oppvekker på hvordan jeg kan komme til å se ut når jeg bikker 4-5 mnd på vei :D Hehe :)
Men godt å høre at det er flere som har få symptomer... jeg blir så fort bekymret og har egentlig bare bekymra meg siden jeg fant ut. Tidlig UL neste uke, det blir spennende. Håper alt er bra og at spiren gror <3
Jeg hadde ul 6+4 på grunn av at jeg syns det var for lite symptomer, var redd for MA. det gikk helt fint, så et lite hjerte slå, og det var veldig fint :-)

Jeg hadde ul 6+4 på grunn av at jeg syns det var for lite symptomer, var redd for MA. det gikk helt fint, så et lite hjerte slå, og det var veldig fint :)

Så godt å høre :) De hadde ingen timer ledige denne uka, så må bli en uke til med bekymring. Håper alt står bra til med spiren :)

Er 9+1 i dag. Sliter med kveldskvalme, men er jo glad jeg er gravid :-) skal på første legetime om 10 dager.

I dag er jeg 7+3 ❤️

Formen er egentlig ganske fin for tiden. Blir fort kvalm hvis jeg glemmer å spise. Er ofte sulten, og på kvelden er jeg stuptrøtt.
Gleder meg til å fortelle mamma i dag at vi skal ha små igjen :)

idag er jeg 6+3, og jeg tar en ny graviditetstest, fordi jeg ikke føler på meg at jeg er gravid :p

Back
Topp