Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
8+5 og kvalm og har kastet opp (som hver dag de siste 3 ukene). Er i ikke noe bra form og håper jeg er snart ferdig med kvalmen. Er ikke noe gøy for tiden. Holder meg litt oppe pga dattera mi på 2 år.
8+5 og kvalm og har kastet opp (som hver dag de siste 3 ukene). Er i ikke noe bra form og håper jeg er snart ferdig med kvalmen. Er ikke noe gøy for tiden. Holder meg litt oppe pga dattera mi på 2 år.
Idag er jeg 5+1, jeg er helt ubrukelig trøtt!! Helt utavmegsjæl-trøtt! Sovnet på sofaen idet jeg tygde siste bit av middagen! Som jeg var så heldig å få servert av svigermor idag! :-D
Idag har jeg vært kvalm og helt uten matlyst. Nesten så jeg brakk meg av matpakka. Ellers er formen fin, veldig oppblåst og forstoppet. Men ellers kan jeg ikke klage.
Begynner å kjenne at hormonene tar over kroppen min igjen da, idag måtte vi le da jeg ropte i sinne til samboeren min: "Nei, men da DRITER VI i middag imorgen da!!!!!" (Fordi han ikke hadde sett sms-en min om å stikke innom og kjøpe poteter).....
Enten 8+3 eller 9+2, jordmor var ikke sikker. Formen er strålende fortsatt, og jordmor mente at sjansen for å bli kvalm nå da jeg ikke har hatt noe kvalme hittil, var liten! Krysser fingrene
6+3 i dag.. sliter med formen... takler veldig dårlig å være kvalm - det er det jeg hater mest av alt i verden ligger på sofaen og presser ned chips og druer
I dag er jeg 10+1, og håper virkelig den verste tiden med kvalme og oppkast er over! Har ikke spydd på to dager nå, og er ok i formen så lenge jeg spiser ofte og lite i dag kjenner jeg på lysten til å trene igjen, og har store planer om en økt etter jobb! Gleder meg til å få tilbake energien igjen, er lei av sofa og kvalme