Idag er jeg...

7+1 og kjenner kvalmen komme. Dog ikke på langt nær så ille som forrige gang-da var det hypermesis fra uke 5-6

5+3 svimmel, vonde bryster og kvalm! Men kan ikke klage. Forje svangerskap lå jeg på sykehuset på denne tiden med hg som varte til jeg fødte ...

8+5 og kvalm og har kastet opp (som hver dag de siste 3 ukene). Er i ikke noe bra form og håper jeg er snart ferdig med kvalmen. Er ikke noe gøy for tiden. Holder meg litt oppe pga dattera mi på 2 år.

8+5 og kvalm og har kastet opp (som hver dag de siste 3 ukene). Er i ikke noe bra form og håper jeg er snart ferdig med kvalmen. Er ikke noe gøy for tiden. Holder meg litt oppe pga dattera mi på 2 år.

Idag er jeg 5+1, jeg er helt ubrukelig trøtt!! Helt utavmegsjæl-trøtt! Sovnet på sofaen idet jeg tygde siste bit av middagen! Som jeg var så heldig å få servert av svigermor idag! :-D
Idag har jeg vært kvalm og helt uten matlyst. Nesten så jeg brakk meg av matpakka. Ellers er formen fin, veldig oppblåst og forstoppet. Men ellers kan jeg ikke klage.
Begynner å kjenne at hormonene tar over kroppen min igjen da, idag måtte vi le da jeg ropte i sinne til samboeren min: "Nei, men da DRITER VI i middag imorgen da!!!!!" (Fordi han ikke hadde sett sms-en min om å stikke innom og kjøpe poteter)..... :-P :-P

I dag er jeg 6+6 ææææææ! Tiden flyr. Nærmer seg 12 med stormskritt, må dette bare gå bra :)

Formen er uggen. Småkvalm hele dagen og helt usannsynlig trøtt. Liten matlyst, men mat må man ha!

Enten 8+3 eller 9+2, jordmor var ikke sikker. Formen er strålende fortsatt, og jordmor mente at sjansen for å bli kvalm nå da jeg ikke har hatt noe kvalme hittil, var liten! Krysser fingrene :-)

Idag er jeg 8+0, og jeg er fremdeles kvaaaalm! Men happy etter å ha sett et bankende hjerte på tidlig ultralyd i går :-):-)

Hjemme fra jobb og skal til legen om en time. Har slitt med svimmelhet og kvalme de siste dagene, men i dag klarte jeg ikke å stå opp.

Skal egentlig på firmatur til Skottland på fredag, men den ryker nok nå:(

6+3 i dag.. sliter med formen... takler veldig dårlig å være kvalm - det er det jeg hater mest av alt i verden :P ligger på sofaen og presser ned chips og druer ;)

I dag er det så trist høstvær ute at jeg vil hjem, komme opp i sengen med en kopp varm te og lese en bok. Liker ikke høsten rett og slett.

I dag er jeg 8 uker.
Etter 3 uker på sofaen så klarte jeg endelig å lage både brød og knekkebrød. Håper formen holder seg sånn, om ikke bedre fremover :)

7+4 idag.

Har vært sykemeldt i over en uke pga blødning. Har en fysisk anstrengende jobb, så det har vært veldig behagelig å ta det med ro.

Lille vokser og hjerte slår, men det er ekkelt at blødningen ikke stopper. Har blødd i 8 dager nå. :confused:

Er kvalm som bare fy, og spiser hele tiden når jeg ikke er kvalm. :p

8+5 i dag og ny ul kl 15. Litt småkvalm og sliten, men klarer å være på jobb enn så lenge.

I dag er jeg 10+1, og håper virkelig den verste tiden med kvalme og oppkast er over! Har ikke spydd på to dager nå, og er ok i formen så lenge jeg spiser ofte og lite :) i dag kjenner jeg på lysten til å trene igjen, og har store planer om en økt etter jobb! Gleder meg til å få tilbake energien igjen, er lei av sofa og kvalme :p

Back
Topp