Idag er jeg...

Håper kroppen kommer seg! Jeg har en gammel prolaps i ryggen og er ofte slik du forklarer i venstre beinet når jeg stivner etter å ha stått/gått mye. Da må jeg "mykes opp" for å klare å gå uten å halte. Kan jo hende noe presser mot noe i ryggen din?
God bedring!!

Takk :)Håper i hvertfall at det ikke er bekkenløsning for da blir det nok bare værre og værre utover i svangerskapet :/ hvis det fortsatt varer så skal jeg snakke med legen om det den 15 sep på første kontroll. Huff høres ikke akkurat behagelig ut med prolaps i ryggen som tuller heller :(

I dag er jeg 6+4, våknet med små kramper nederst i magen/underlivet.. Noen som har opplevd det? Føles ikke helt riktig..

Idag er jeg 7+6, blør enda. :oops: Men har hørt at noen kan blø i 4 uker i strekk og likevel har det gått bra med babyen. :eek: Så må vel bare fortsette å holde motet oppe.

Puppene mine har blitt helt gale idag :confused: De har vært såre og ømme i mange uker, men idag føles de hovne. De stikker og verker, føles som melkespreng. :eek: Håper ikke dette er en trend som har tenkt å vedvare ut svangerskapet, for de er skikkelig vonde. :p Like ille med og uten bh, umulig å ligge, og katastrofe når 3-åringen klatrer på meg.

Flere med ekstremt vonde pupper?

I dag er jeg 6+4, våknet med små kramper nederst i magen/underlivet.. Noen som har opplevd det? Føles ikke helt riktig..
Hmmm...har hatt en del stikking og sviing i magen her. Men ikke kramper. Er det veldig vondt?

Hvis det vedvarer bør du nok oppsøke lege, kan være uvi. ;) Hvis det er milde smerter som kommer og går kan det være livmoren og musklene rundt som strekkes.

Uff du får bare holde ut! Ja har sykt vonde pupper. Jeg får lyst å griner når jeg kommer borti de!

Hmmm...har hatt en del stikking og sviing i magen her. Men ikke kramper. Er det veldig vondt?

Hvis det vedvarer bør du nok oppsøke lege, kan være uvi. ;) Hvis det er milde smerter som kommer og går kan det være livmoren og musklene rundt som strekkes.
Ikke veldig vondt nei, bare litt ubehagelig så er nok bare litt aktivitet der nede :-) har begynt å kjenne litt på kvalmen de siste dagene å så noe skjer ;-)

Idag er jeg 7+6, blør enda. :oops: Men har hørt at noen kan blø i 4 uker i strekk og likevel har det gått bra med babyen. :eek: Så må vel bare fortsette å holde motet oppe.

Puppene mine har blitt helt gale idag :confused: De har vært såre og ømme i mange uker, men idag føles de hovne. De stikker og verker, føles som melkespreng. :eek: Håper ikke dette er en trend som har tenkt å vedvare ut svangerskapet, for de er skikkelig vonde. :p Like ille med og uten bh, umulig å ligge, og katastrofe når 3-åringen klatrer på meg.

Flere med ekstremt vonde pupper?
Jada, kjennes som om puppa kjøres i en kjøttkvern bare jeg tar på meg en topp! :-P :-P

7 uker i dag! Det gledes, går mot sikrere tider :)
Formen er veldig bra, både i går og i dag har alt gått veldig bra, så det er deilig :)

I dag er jeg 7+4 og det er ganske stas, men tiden går sakte...

Formen er som før: kvalm/uggen uten oppkast, TRØTT, begynnende vond rygg og store pupper (haha!) det vil helst gå bra :)

Ligger nå i senge og er sulten. Er sulten konstant for tiden, men det hjelper å holder kvalmen unna da

Idag er jeg 5+6 og etter at jeg fikk meg en lang dag med kvalme på sofaen igår har jeg idag blitt med gutta og gått en lang tur skogen i høstvind og sol. Det var deilig, men aller best var egentlig det å treffe sofaen igjen når vi kom hjem! :-D :-P
Puppene er blitt ømmere igjen, de har vært litt rolige noen dager. Ellers har jeg noe stikking nederst i magen til tider. Føles litt ømt, så regner med det skjer ting der nede! :-D
Kroppen kjennes trøttere og mer berørt av kvalmen enn første gang. Klarer virkelig ikke å nyte et måltid, brekker meg og svelger maten med et mål om å bli mett for da går kvalmen bort for en liten stund. Kan ikke huske at det var i nærheten av så ille forrige gang! Heldigvis kaster jeg ikke opp, det har kroppen min kun gjort da jeg en gang ble matforgiftet. Så det tviler jeg egentlig på at skjer nå. ;-)

Ønsker alle en finfin dag det ute! Hva skal du bruke søndagen til?

Idag er jeg 8 uker :D HURRA!!!

Har hørt flere si at de har hatt blødning i mange uker tidlig i svangerskapet, hvor alt likevel har gått bra. Så akkurat nå er jeg optimistisk og føler meg rolig. :) Det kan hende at morkaken ligger over mormunnen, det kan visst forårsake blødning.

Det kjipeste er jo at man ikke kan ha sex så lenge det blør. :p

Kvalmen kommer og går, holder den i sjakk med å spise. Men har mistet lysta på alt av mat, så er litt vanskelig å finne noe godt å spise.

Vi har vært ute på lekeplassen i høstværet, nå sover 3-åringen og jeg slækker med tv. :)

Idag er jeg 5+6 og etter at jeg fikk meg en lang dag med kvalme på sofaen igår har jeg idag blitt med gutta og gått en lang tur skogen i høstvind og sol. Det var deilig, men aller best var egentlig det å treffe sofaen igjen når vi kom hjem! :-D :-P
Puppene er blitt ømmere igjen, de har vært litt rolige noen dager. Ellers har jeg noe stikking nederst i magen til tider. Føles litt ømt, så regner med det skjer ting der nede! :-D
Kroppen kjennes trøttere og mer berørt av kvalmen enn første gang. Klarer virkelig ikke å nyte et måltid, brekker meg og svelger maten med et mål om å bli mett for da går kvalmen bort for en liten stund. Kan ikke huske at det var i nærheten av så ille forrige gang! Heldigvis kaster jeg ikke opp, det har kroppen min kun gjort da jeg en gang ble matforgiftet. Så det tviler jeg egentlig på at skjer nå. ;-)

Ønsker alle en finfin dag det ute! Hva skal du bruke søndagen til?
Jeg er også mye mer kvalm denne gangen enn sist!

Tror det er fordi vi er generelt mer sliten og har en liten å holde tritt med. ;)

I dag er jeg 6+1
Og kvalmen har økt de siste dagene!!
I dag skal jeg ha party hjemme men forløpig ligger jeg rett ut og er kvalm. Merker jeg må spise men svært lite som frister...

Jeg er også mye mer kvalm denne gangen enn sist!

Tror det er fordi vi er generelt mer sliten og har en liten å holde tritt med. ;)
Ja, det er godt mulig! ;-)
Heldigvis er mannen i huset flink og snill og vet hvordan det er å leve med en gravid, så han tar seg av mye! ❤
Til helgen skal vi på tur til Allicante med jobben hans og uken etter skal jeg jobbe 6 - dagers - uke, veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Ettersom jeg denne helgen knapt har klart å holde meg våken halve dagen! :-P

Back
Topp