Ida Sophie

Jeg har lekke ett eller annet gjennomsiktig flytende noe.. Veldig usikker på om det kanskje er tyyyynt utflod? Får se ann utover kvelden/ettermiddagen tror jeg :)

Da har mine mensmurringer gått over i tak.. Så jeg får murringer/mensmerter i ryggen og tak foran på magen/under magen/underlivet.. Føles som om jeg blir oppblåst i hufsa :p
Men i dag begynte vel egentlig taka også å bli vonde, så nå blir dem vondere for hver gang, men ikke noe regelmessig overhodet enda.. Ca 4 tak i døgnet :)
Kan nesten bli spennende detta.. Venninna mi var sikker på at jeg kom til å føde i slutten av mai så det er jo ok føler jeg :p

Da har mine mensmurringer gått over i tak.. Så jeg får murringer/mensmerter i ryggen og tak foran på magen/under magen/underlivet.. Føles som om jeg blir oppblåst i hufsa :p
Men i dag begynte vel egentlig taka også å bli vonde, så nå blir dem vondere for hver gang, men ikke noe regelmessig overhodet enda.. Ca 4 tak i døgnet :)
Kan nesten bli spennende detta.. Venninna mi var sikker på at jeg kom til å føde i slutten av mai så det er jo ok føler jeg :p
Så spennende :) gleder meg til jeg kommer så langt. Satser på å føde på terminen denne gangen også :) hadde vært morro og truffet den 2 ganger :)

Da blir jeg sendt til føden i morra for sjekk.. Mulig fostervanns lekkasje osv. Og noe sukker i urinen så vi får se åssen detta går :)

Gikk veldig bra :) ingen åpning, null fostervann og alt var flott!

Ho gjorde veldig stort nummer ut av at dem ikke kom til å stoppe meg om jeg føder neste uke da.. Så jeg vet ikke om jeg kanskje er moden jeg siden ho sa det så mange ganger.. Aner ikke..

Så bra at det ikke var begynt så tidlig da :)

I natt våkna jeg av smerter i magen å måtte stå opp for at det skulle gi seg.. Husker ikke om det var noe tak involvert, jeg var noe fjern å i ørska..
Kan dette være starten på fødsel osv? :D

I natt våkna jeg av smerter i magen å måtte stå opp for at det skulle gi seg.. Husker ikke om det var noe tak involvert, jeg var noe fjern å i ørska..
Kan dette være starten på fødsel osv? :D

Du er klar med andre ord? :) Langt på vei nå?

Haha, jeg er veldig klar :p men må jo bare smøre meg med tålmodighet å tatt dag for dag :p
Jeg er 34+ nå..

Da våkna jeg igjen i natt av smerter.. Modning på høyt nivå antar jeg.. Nedpresset i dag har vært helt jævli.. Nå kan denna guttungen komma syns jeg :p haha
Lei.no!!!!

Back
Topp