Ida Sophie

Snaaart 4 dager igjen til Gran Canaria ❤️❤️ gleder meg såååå mye :D nesten ferdig pakka og.. i helga blir det vasking av leilighet og siste rest av klesvask, og skifte på senga før bikkjene skal på kennel til tirsdag :) enormt gira!!!! :D
Skulle ønske du hadde plass til meg i kofferten!! :)
 
Da er det 3 dager igjen til avreise ❤️❤️ over gleder oss vilt!

Formen ellers? Joda, bra blodtrykk tror jeg, ikke noe unormalt sliten, annet enn at magen er tung..
Jeg har smerter i magen i ny å ne.. kjennes som kynnere (sviende smerte.. som mens murringer liksom), og nedpress.. mulig tegn på at fødsel er om ikke mange ukene, 9 uker til juni.. strax 8 faktisk..
Jeg blir også kvalm når jeg egentlig er sulten, men har liten matlyst. Når jeg først ER sulten spiser jeg endel, men eter ca 2 ganger om dagen bare.. drikker mye da.. utrolig mye..
MASSE liv også da, han koser seg :p haha
 
Haha :p uber deilig :D men blir deilig å nyte siste dagen å så komme seg hemmat ❤️ voffene er veldig savnet ❤️❤️
 
Vært på kontroll hos JM i dag :D knallbra urinprøve, knallbra blodprøve å topp skår på str og hjertelys :D helt fantastisk å vite at alt er så bra med lille mini ❤️❤️
Vi tok også avgjørelsen på at jeg ikke skal amme, det blir mme fra første stund for både min, gullet og far sin del ❤️❤️ litt deilig at noen andre tok den avgjørelsen så jeg slipper å føle jeg er en dårlig mor eller blir sett stygt på pga valget!
 
Back
Topp