Sophien
Glad i forumet
Går nok noen uker til før det setter i gang.. Er ikke noe regelmessig eller ofte enda.. Litt av å tilHåper det ikke blir med en gang, han kan vente litter jo ikke så travelt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går nok noen uker til før det setter i gang.. Er ikke noe regelmessig eller ofte enda.. Litt av å tilHåper det ikke blir med en gang, han kan vente litter jo ikke så travelt
![]()
Hjelper seg nå
Så spennendeDa har mine mensmurringer gått over i tak.. Så jeg får murringer/mensmerter i ryggen og tak foran på magen/under magen/underlivet.. Føles som om jeg blir oppblåst i hufsa
Men i dag begynte vel egentlig taka også å bli vonde, så nå blir dem vondere for hver gang, men ikke noe regelmessig overhodet enda.. Ca 4 tak i døgnet
Kan nesten bli spennende detta.. Venninna mi var sikker på at jeg kom til å føde i slutten av mai så det er jo ok føler jeg![]()
Hehe, ja gleder meg sånn til å se gullet jeg nå at jeg nesten tipper overSå spennendegleder meg til jeg kommer så langt. Satser på å føde på terminen denne gangen også
hadde vært morro og truffet den 2 ganger
![]()
Det er forståelig. Gleder meg her også, men er bare halvveis på søndagHehe, ja gleder meg sånn til å se gullet jeg nå at jeg nesten tipper over![]()
Håper alt går greit<3Da blir jeg sendt til føden i morra for sjekk.. Mulig fostervanns lekkasje osv. Og noe sukker i urinen så vi får se åssen detta går![]()
Da blir jeg sendt til føden i morra for sjekk.. Mulig fostervanns lekkasje osv. Og noe sukker i urinen så vi får se åssen detta går![]()
Gikk veldig braHvordan gikk det?
Gikk veldig braingen åpning, null fostervann og alt var flott!
Ho gjorde veldig stort nummer ut av at dem ikke kom til å stoppe meg om jeg føder neste uke da.. Så jeg vet ikke om jeg kanskje er moden jeg siden ho sa det så mange ganger.. Aner ikke..
Alt gikk veldig fint!Håper alt går greit<3
I natt våkna jeg av smerter i magen å måtte stå opp for at det skulle gi seg.. Husker ikke om det var noe tak involvert, jeg var noe fjern å i ørska..
Kan dette være starten på fødsel osv?![]()