Sophien
Glad i forumet
Godt vi er fler om detStor klem. Skjønner godt du er lei.. Det er jeg og.. Vil bare bli ferdig å
Få babyen... Gå gravid er ikke noe for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er fler om detStor klem. Skjønner godt du er lei.. Det er jeg og.. Vil bare bli ferdig å
Få babyen... Gå gravid er ikke noe for meg
Godt vi er fler om detunner virkelig ingen å måtte gå sånn her
sjøl om det kommer noe godt ut av det
haha
Helt enig i den ja!!Er enda godt det er så bra premie i enden! Hadde ikke gjort det for noe mindre iallefall![]()
Ja jeg var inne forje uke, han har liggi ned i 4 ukerSå kjipt å gå å kjenne på<3 håper der er bedre i dag. Har du vært på ul og sjekket hvilken stilling babyen ligger i nå.
Ja håper jeg og! Jeg er så utrolig klar nåHåper de ikke styrer på så alvor lenge, kroppen gjør seg klar til fødsel![]()
Skjønner godt hva du mener. Er 21 uker i morgen og tiden går ikke fort nok selv om den har gått ganske fortJa håper jeg og! Jeg er så utrolig klar någår ikke fort nok, jeg går helt seriøst hver dag å venter på at det skal begynne
![]()
Går jo fort, er bare så uutholdelig å vente på å få hanSkjønner godt hva du mener. Er 21 uker i morgen og tiden går ikke fort nok selv om den har gått ganske fort![]()
Fine magen!! Prinsene våre er her snart!!
JaaaFine magen!! Prinsene våre er her snart!!