Ida Sophie

Så bra! Det er godt å tenke på! Nå kan du bare slappe av og kose deg resten av tiden! Gleder meg til å hilse på lille, kanskje gubben min blir litt mer for vår prøvding også! Hoho ❤️

Da har jeg bynt med diaré og kvalme.. Liten matlyst de siste 2-3 dagene :(
I går fikk jeg smerter øverst i magen og under så regner med det var ei kraftig kynne eller noe.. Jeg er dødssliten :p *sytsyt* :p hehe
Også hender det at det stikker til når jeg tisser.. Følte også sykeste nedpresset her om dagen (3 dager siden).. Er det noe på gang? :o

Da har jeg bynt med diaré og kvalme.. Liten matlyst de siste 2-3 dagene :(
I går fikk jeg smerter øverst i magen og under så regner med det var ei kraftig kynne eller noe.. Jeg er dødssliten :p *sytsyt* :p hehe
Også hender det at det stikker til når jeg tisser.. Følte også sykeste nedpresset her om dagen (3 dager siden).. Er det noe på gang? :eek:
oij! håper ikke lille har tenkt å komme helt ennå da! ::confused:
Du får legge deg nedpå litt å slappe av! Hvis det fortsetter burde du ringe JM kanskje.

Dårlig dag sikkert, bare så sjokkert over diaré å lack av matlyst osv.. Får se hvordan det utvikler deg :o

I natt våkna jeg vel rundt 3 og hadde smerter i hele magen, og ned i fotbladet.. Måtte stå opp til slutt for å få det til å gå seg til.. I dag murrer det i bekkenet, ned i foten og rundt på magen med jevne mellomrom.. Modnings kynnere?? Virker nesten som om fødsel ikke er mange ukene unna :)

Ja jeg håper jeg går til 34 bare jeg :p han er velkommen etter det :p går greit, noe sterke kynnere av å til å litt bekken ellers flott :))

Back
Topp