Sophien
Glad i forumet
Ja det var deilig, da kan jeg bare "nyte" resten å slappe helt avSå godt å høre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var deilig, da kan jeg bare "nyte" resten å slappe helt avSå godt å høre!
Ja det er helt utrolig deilig! Alt er liksom klart nåJa, det er nok deilig!![]()
Haha, dere er velkommen anytime vettu søtaSå bra! Det er godt å tenke på! Nå kan du bare slappe av og kose deg resten av tiden! Gleder meg til å hilse på lille, kanskje gubben min blir litt mer for vår prøvding også! Hoho![]()
oij! håper ikke lille har tenkt å komme helt ennå da! :Da har jeg bynt med diaré og kvalme.. Liten matlyst de siste 2-3 dagene
I går fikk jeg smerter øverst i magen og under så regner med det var ei kraftig kynne eller noe.. Jeg er dødssliten*sytsyt*
hehe
Også hender det at det stikker til når jeg tisser.. Følte også sykeste nedpresset her om dagen (3 dager siden).. Er det noe på gang?![]()
Han kan holde seg inne til minimum da jaJa jeg håper jeg går til 34 bare jeghan er velkommen etter det
går greit, noe sterke kynnere av å til å litt bekken ellers flott
)
Jada, gleder oss veldig nåHan kan holde seg inne til minimum da jadet går nok fint skal du se
![]()
Så morro. Det er spennende å finne noe man liker å få det til en ok prisDa har vi begynt å se på hus, egentlig funnet drømmehuset, så håper sånn at vi får det![]()
Håper det ikke blir med en gang, han kan vente littDa er vi i gang med både maserier og kynnerekanskje det skjer noe snart
![]()
Jeg håper så jævli vi får detSå morro. Det er spennende å finne noe man liker å få det til en ok pris