• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hvorfor?

satt å tenkte på det akkurat nå...
tenkte jeg skulle sende mld til ham når han dro etter på..at han måtte huske å ringe elskeren sin,mens han var bore....

klem

Stakar vennen da...sukk! Vet ikke ka godt jeg kan si..skjønner godt at du har det helt forferdelig,
å at det bobbler over av div spørsmål. På en måte skulle su sikkert ønske at du aldri så de meldingene, men samtidig er du glad for at du fikk vite litt.

Jeg tror ikke at han blir å innrømme noe som helst...kansje jeg tar feil [8|]

Er du sikker på at det ikke er hun som vil noe mer, å ikke han?
Uansett det blir kun å spekulere, du får ikke vite før du snakker med han.

Du kan jo begynne med å si at du har merket litt med han, å derfor har du tenkt så mye å ikke sovet no godt. dersom du føler at du må "forsvare" at du har tittet på meldingene hans.

Men det kan åsså hende at sinnet ditt over for han vil komme etterhvert, når skuffelsen har gitt seg litt.

Uansett, håper det går bra!

KLEM

om han er utro så hjelper det ikke å flytte... Sånne personer finner hele tiden noen nye. Jeg var altfor naiv og tilga og tilga.. Men nå har jeg lært at sånne svin vil alltid være sånn. Og du kommer ikke til å klare å stole på han igjen

ja det er åsså en måte å gjøre det på, men husk da har han tid å tenke seg om hva han skal si til deg. tar du det opp rett i fjest hannes vil du se reaksjonene han får.

Jeg ville kansje når han er i telefon, eller sitt å melde si: åja er det hun du melder med?

Nå er jeg kanskje litt fæl, men ikke send melding du... Da får han bare lang tid til å finne opp en unnskyldning og grunn. Er bedre å ta det på sparket, for reaksjonen sier mer enn hva han faktisk sier. Synes jeg da.
Jeg spurte samboer en gang om det var noe jeg burde visst som han hadde gjort. Da lå han inntil meg i senga. Selv om han sa nei, merka jeg hjertet hans slo fortere enn pokker helt plutselig!
Og dagen etter fant jeg ut hva det var. [:@]

ja det er sant det...kunne ønske jeg aldri så på meldingene,men er som sagt litt glad for å vite hvordan det ligger ann her....
ett sted må man jo begynne...selv om han kunne kommet selv og ikke at jeg fant det ut....

klem

da fikk jeg beskjeden at jeg fikk sjangsen pga at jeg var gravid....

Vil du ha en mann som er sammen med deg fordi du venter barnet hans????[:'(]

Konfronter han face to face, da får han ikke mulighet til å snike seg unna, dersom han har en annen har han gjort noe mye verre en at du kom til å se meldingene!
Kanskje han vil forstå hva han kan miste dersom du setter hardt mot hardt!

Du er mer verdt en som så. forlang å få vite sannheten....

Jeg blir så forb. når jeg leser om sånn kyniske mannfolk....[:@]

Uansett hva du kommer til å gjøre, lykke til og ta vare på deg selv og dine små....

har du gjort noenting eller lena??? sendt mld til han eller noe???

Gjør noe da for pokker. Ikke rart at han behandler deg slik når du lar han gjøre det... Og hvsi du vet at du er dumsnill så gjør noe med det da... Går an å forandre seg vettu, og faktisk innrmme for deg selv at du ikke fortjener å bli behadlet på den måten!!
Du må få fingern ut av stumpen og ikke sitte der å synes syns på deg selv når du gjør null med saken!!

Gjør noe jente... kom igjen...

Men uansett hva du gjør lykke til, og ta vare på deg selv og dine små....

han skal dra nå om ikke lenge....ca.30 min..da sender jeg han mld..så får vi se hva han sier evt gjør....
kan ikke si jeg ser frem til det.....
klem

[:@] å herregud så sint jeg blir....er som å lese om exen min. Jeg var ikke så langt på vei som deg men gikk med tvillinger og fant han i senga med ei annen jente. Ikke la det gå så langt. Er spent på å høre hva han gjør når du sender mld. Du har min fulle støtte og sympati. Stå på jente dette skal du ikke finne deg i

Dette må du gjøre noe med Lena!
Blir helt sjokka når jeg leser dette.
Jeg ser tre mulige forklaringer på meldingene du fant på mobilen hans.

1. Han er utro og vil bryte ut av forholdet med deg, men har ikke gjort det enda
2. Han er utro, men har ingen konkrete planer om å bryte med deg, selvom han sikkert forteller henne at det er planen hans.
3. Hun er en god venn, han har betrodd seg til henne om problemer i forholdet deres. (Dette er veldig søkt. For det første hadde du sikkert møtt henne om hun var en god venn, og for det andre så er språket i meldingene du nevner litt vel "kosete" for noen som bare er venner)

Hvis 1. Forholdet kan antageligvis ikke reddes. Du kan konfrontere ham med meldingene du fant. Dersom du klarer å gjøre dette på en likegyldig måte, så kan det være han får fornyet respekt for deg og at dere kan klare å løse problemene på sikt.

2. Hvis du konfronterer ham kan det være han får fornyet respekt for deg og at dere kan finne ut av problemene. Kanskje har han en på si fordi han vet du ikke er tøff nok til å gjøre noe med det selvom du skulle finne ut av det? Vis ham at han tar feil!!!

3. Det er jo realt nok om han trenger noen utenforstående å snakke med om noe han oppfatter som vanskelig, men egentlig burde han ta dette opp med deg. Snakk med ham, kanskje kan dere finne ut av ting.

Uansett hva som er grunnen til at han gjør som han gjør, så kan du bare kommet styrket ut av å konfrontere ham med det. hvis han går rundt med den innstillingen at han bare kan tråkke på deg, så kommer han jo selvfølgelig til å gjøre det også. Vis ham at han tar feil, ikke minst for din egen del! Det er mulig han blir sint for at du har lest meldingene hans, kanskje ryker forholdet, men hva vil det gjøre med din selvfølelse om du ikke gjør noen ting?

Ønsker deg lykke til, unner ikke min værste fiende å gå igjennom det du gjør nå. [&o]

veldig bra skrive Elewyn!

eg får så vondt i magen her, håper virkelig at lena har klart å sette han så kraftig på plass![:@] og at ho sparker han på ræva UT![:@]

må nok skuffe dere med at jeg har satt ham på plass....
sendte ham mld med at han mått ringe sin kjære...han ringte med kort tid etter på....
og spurte hva jeg mente...sa at ho hadde sendt mld om at han skulle ringe ham når han våknet...
klarte ikke å si noe mere jeg da...lurte på om jeg var sjalu da,men jeg sa nei...dum igjen...
for jeg hadde ingen grunn til å være det....
han hørtes lit nærvøs ut egentlig...
skal se om det blir lettere å snakke med ham når han kommer hjem senere i dag...

sorry jenter,men syrken min er visst ikke på topp....

klem

er du sikker på at han skal på den kampem eller????kan hende han lyver om det å.....ikke for å gjøre deg mer urolig, men jeg tipper du er så urolig som det går ann å bli likevel nå.....
har du ikke en god venninne som kan komme til deg nå som han er bort en tur?da hadde dere kunnet planlgt sammen hvordan dere skal finne svar på denne gåten, viss du ikke tørr å ta det opp med hamakkurat nå...hadde du fått mer håndfaste bevis så hadde det nok ikke vært så vanskelig tenker jeg......
du må gjøre noe med dette lena..dette er ikke bra for deg og barnet i magen viss det skal dry ut i tid...det er galt nok som det er nå.selv om det kan bli harde tak om du konfronterer han med det, så får du det ut av verden...enten får dere snakket ut og oppklaret saken eller du blir kvitt svinet (viss han er det, utro mener jeg...)

hadde ikke klart å vente som du.....

Huff.. Skjønner at du synes dette er vanskelig, men du er nødt å komme til bunns i dette!
Har ikke du det bra vil det gå utover den lille i magen.
Ta fram gravid-hormonene dine og si hva du mener! Ikke la han komme unna med dette!

ehmmm lena det må være det dårligste oppgjøret jeg har hørt om. Seriøst, send han nå en mld og spø om det foregår noe du burde vite om... du kommer sikkert ikke til å klare det når han kommer hjem så gjør det på en mld.

du må finne ut av dette her og være sterk.

skjønner at det er ekstra tøfft og at man er ekstra sårbar når man går gravid....har prøvd det før.....men prøv å irriter deg mest mulig over dette til han kommer hjem slik at du får "slått" fra deg når han kommer hjem...ikke spar på kruttet, vis ham at du mener alvor...og virk skrå sikker ikke fir.......lett for meg og si......har bare så lyst til å hjelpe deg....

hei lena!
eg kom t å tenka på om han kansje bare snakke me hu om forholdet dokkas.kansje an lure på om an sga vær,elle kæ an føle osv.at hu bare æ ei an kan snaka mæ.eg vet at eg he hatt mannfolk t venna som eg sjøl he kont snagt mæ når ting he våre vansgelikt.eg håpe ialfalt at dæ bare æ noge sånt,mn lykke t uansitt[:)]me jente he en tendens t å tru dæ versta mæ ei gang,mn æ vel bare sånt dæ æ å vær jenta i dag

ta det opp med han med en gang,blir bare verre av og vente.gjør det for din egen del og for dattern din og den lille som kommer....dere fortjener bedre.lykke til!!

Back
Topp