hvorfor?

Leser og leser på denne tråden, men klarer omtrent ikke å svare. Jeg fikk skikkelig vondt i magen på dine vegne, ble helt satt ut. Bakgrunnen for det er at jeg selv har opplevd utroskap, og alle følelsene blusser opp nå.
Vil bare ønske deg lykke til, håper virkelig at det ikke er så ille som det ser ut til å være, men... Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å ta det opp med ham, og utfra svarene hans blir veien til videre. Tenker på deg!!!

Hei lena!
Jeg ble mildt sagt forbannet når jeg leste innlegget ditt! [:@]
De rådene jeg har er allerede remset opp!
Du skal ikke godta slikt tull! Finn ut hva som er sannheten!

Kjempeklem!

Har vært i den situasjonen i ti år jeg.........visste ikke bedre DA....visste et forhold ikke skulle være sånn, men var så utrolig glad i ham.trodde ikke jeg fant noen bedre....

der tok jeg feil gitt!!!etter ti år klarte jeg ikke mer....flytta med mine tre barn....super tøfft i starten, men fy flate så bra jeg har det nå....angrer ikke EN dag.....har funnet verdens ÆRLIGSTE, SNILLE OG OMTENKSOMME mann du kan tenke deg.....som elsker meg og mine barn....og vi venter nå vårt kjærlighetsbarn.....

så det er håp for alle....deg også....vær så snill ikke gjør samme tabben som meg og vent i ti år...

Du skal da ikke ha dårlig samvittighet for å ha lest mld hans...
Da kunne jo dette pågått i uendelig tid[:'(][:'(]
Å jeg blir så sint på dine vegne...
[:@]Kjenner det koker[:@]
jeg hadde nok sittet å ventet til han stod opp... så konfrontert han med det...
Å sannsynligvis nok EKSPLODERT

jeg er som sagt "bare" 23 og han blir nå 32...han burde jo klart å falle il ro i den alderen....
etter min mening i allefall...vet at denne dama han skriver med er eldre enn ham....men er usikker på hvor mye eldre....
jeg syntes jeg gjør alt jeg kan for ham,sitter ofte å tenker på om det er mer jeg kunne ha gjor...
tenkte jeg skulle spørre om jeg kunne være med ham nese gang han skulle hjelpe henne...vi har oxo blitt bed på middag ho henne,men da passet det selfølgelig ikke...synn det ikke gjorde det,når jeg tenker på hvordan det ligger ann...hadde kanskje sett det bedre da..om det er noe...
klem

Noen blir aldri fornøyd, Lena. Helt utrolig at man skal stå fullstendig på pinne for andre. Når han er såpass gammel som han er, burde han være voksen nok til å ta opp problemene hvis det er noen før han flyr til andre. Det er jo ikke sikkert han har gjort noe annet enn å flørte, det er det bare de som vet. Men det er viktig at du tar det opp så fort som mulig, hvis det skal være noen sjanse for å " rette opp ting".

Jeg synes det er vanskelig å komme med råd når jeg ikke kjenner noen av dere, men uansett ikke finn deg i noe som helst. Du og barna fortjener bedre.

Hadde tenkt jeg skulle sagt det ja.. Bli med han neste gang han skal til henne!
Da kan du se litt på hvordan de er mot hverandre, om det ser ut som hun har dårlig samvittighet når hun ser deg osv..

Det verste med å spørre er om du får ærlig svar... Og om det ikke er noe spes bra svar, må du ta et standpunkt og gjøre noe med det.. Det har stoppa meg mer enn en gang!

Men det kommer frem etterhvert, en gang du blir sint eller noe. Og da er det bedre å ta det nå.

Du fortjener helt klart noe bedre, og det finner du garantert også!

Jeg har på en måte hatt et sms forhold jeg og..
Med en felles kamerat av oss. Begynte som en skikkelig spøk, og tok nok av litt.
Kan si jeg fikk tilbudet om å være utro! Men jeg var det aldri, selv om det kanskje kunne tydes slik utifra meldingene vi sendte.. Var mest spøk, med litt alvor innimellom.. [:)]
Var uansett godt å få den bekreftelsen at jeg var attraktiv for andre.

Så det er ikke sikkert han gjør noe skikkelig galt [&:] ???

Umoden oppførsel [:@][:@][:@]

Mannfolk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ps. noen dah....hihi)

han er såpass gammel ja, trodde vi snakket om 22 åring her eller noe jeg.. men da burde han være voksen nok til å behandle moren til hans fremtidige barn med respekt!!!

Drittsekk!!

skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen...vet han skal på ishocky kamp litt senere i dag...kanskje han skal ut til ho senere i dag...da kan jeg jo benyte sjangsen...om jeg da ikke knekker før den tid....

klem

Gå inn på soverommet-åpne vinduet-kast alle tingene hans uuuuut!!!!![:@][:@][:@]
32 år????!!!!Forbannet heller??Han skal da være såppas mye på nett i huet at han fatter realitene! Drit i den andre dama for hun driter virkelig i deg..en som legger seg etter et mannfolk der dame hans er gravid,er ikke helt stabil i huet spør du meg..fytte rakkern å æsj![:'(]Men han skal du riste etter ørene slik at det er nummeret før de detter av![:@]
At det er mulig å oppføre seg sånn!! Kunne ha forstått det hadde han vært 20 år og fått panikk,men selv da skulle han ha hatt bank!![:@]

Du må bare konfrontere han med dette å tenke nøye over hva du vil gjøre. Har han vært utro så ser jeg ingen annen utvei enn at du drar Lena. Du kan bare ikke ha det på det der viset jente! Jeg forstår godt at du er glad i lømmelen,men du må først og fremst ta hensyn til deg,dattern din og det ufødte barnet!

grrr..svinet skulle ha havnet ut av vinduet sammen med greierne sine hadde det vært min gubbe.....[:@][:@][:'(][:@]

be han pakke seg ut av huset og finne seg en annen tulling og leke med,,, se om den andre dama er så spennede når hverdagen kommer.. du klarer det best uten han det er jeg helt sikker på.. stå på jenta mi ikke la han tråkke på deg og ditt barn be har dra dit peppern gror det er han som skal krype til deg ikke omvendt husk det!!

Hadde det vært meg som hadde lest disse meldingene, hadde jeg garantert ikke ventet til han våknet, men tatt han kraftig "på senga" - slik at han ikke rekker helt å få tenkt på noen gode unnskyldninger først. Har vært utfor noe lignende før, og nølte ikke det grann med å få vite sannheten. Det gikk seg til, men det var ikke lett en periode. Og jeg fantes ikke redd for å si at jeg hadde lest meld. hans, for selv om vi har rett til privatliv har han ikke rett til å gå bak min rygg på den måten. Enkelt og greit. [:@][:@] . Få raseriet ut, si at hvis den dama betyr så mye for han og om han har tenkt å fortsette slik, så kan han bare drite og dra. Dette er du ikke tjent med, du har barn å ta vare på om du ikke i tillegg skal gå å bekymre deg hver gang han drar ut. Det finnes andre menn som er til å stole på.

ORIGINAL: lena

skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen...vet han skal på ishocky kamp litt senere i dag...kanskje han skal ut til ho senere i dag...da kan jeg jo benyte sjangsen...om jeg da ikke knekker før den tid....

klem

Det du kan gjøre og er å følge etter han.
Det gjorde vennina mi da hun følte noe var gale. Og hun tok han på fersken hos en venninne av henne, der han stod kun i bokseren!

Hei

Jeg blir så forbanna på sånt[:@][:@]

Jeg hadde ikke venta til han våkna, jeg hadde flydd igjennom døra på soverommet, og forlangt sannheten med en gang[:@]

Det er klart det må være noe muffins her når han får slike meldinger, og i tilegg tar med seg mobilen over alt.

Nei, ikke la han tråkke på deg , han burde visst bedre han er jo en voksen mann[:@]

bare så synn at vi bare har en bil cissi...
og det tar en time å kjøre med buss til stedet hun bor....og jeg vet desverre ikke nøyaktig hvor hun bor...

klem

ORIGINAL: lena

bare så synn at vi bare har en bil cissi...
og det tar en time å kjøre med buss til stedet hun bor....og jeg vet desverre ikke nøyaktig hvor hun bor...

klem

Har ikke du en venninne som kan hjelpe deg, kjøre deg?
Synd at jeg ikke bor nærmt deg, da hadde jeg hjupet deg...

Men det er sant som nettemor sier: Det er klart det må være noe muffins her når han får slike meldinger, og i tilegg tar med seg mobilen over alt.

Kjenner det koker her ennå[:@] Sånne meldinger er det værste en kan lese....[:@]

dette har jeg også opplevd... Jeg leste mld hans..(eksen) og der sto det takk for inatt, når blir du singel? og sånne ting... Tok en stund før jeg turte ta det opp med han... Men i mellomtiden måtte jeg sjekke mld hans hele tiden.... Klarte ikke å stole på han... Jeg sa det til han, og det blei et helsikes leven... Men du måå si det...

Og du er jo høygravid i tillegg, er det mulig?!!!! For en drittsekk om det der er det det høres ut som...

Back
Topp