hvorfor?

Å stakkars deg!!!!! Gikk visst glipp av mye i går jeg... Sitter her og leser og blir helt kvalm[:'(] Håper virkelig det ordner seg på den beste måten for deg. Men ikke si at du er dum, det er du IKKE! Det er samboern din som får deg til å føle deg dum. Ikke så lett å vite hvordan man skal takle en sånn situasjon, vi er så forskjellige alle sammen. Men du kan ikke gå å holde på noe sånt, du har nok med å være gravid nå som det nærmer seg slutten. Du skulle egentlig ha fått full oppvartning hjemme du!!!!! Lykke, lykke, lykke til. Vi er her for deg[:)]

hei alle sammen....

vi lever alle sammen enda.....
har funnet ut med meg selv at jeg tar litt av gangen...for å se hvordan det utvikler seg....kanskje dumt ,men tror det vil fuke bra for min side...
skrev en mld til ham i går kveld ar han måtte huske på å ringe sin kjære på ........ og da tok det få sekunder oxo ringte ham....spurte ham i dag igjen om han lovet å si noe om noe var galt...eller om ting ikke var som det skulle...
han sa at det ikke var noe som var galt,og det var jeg som var sjalu av meg..det var ikke noe mellom han og henne om det var det jeg trodde...
er enig i det..jeg er veldig sjalu av meg,men det er ikke så vedig rart etter min mening...han har ikke snakket med henne på tlfen i dag,på de timene han har vært hjemme....så på tlfen hans i dag morres og meldingene fra i går er slettet...bare nye har kommet inn,men dem var ikke noe farlig med...skal følge ham nøye opp nå...slipper ikke ham mye ut av syne...ikke en gang for å gå å ta meg en røyk...venter heller til han skal være med....

takker for veldig stor støtte fra dere jenter.og jeg skal holde dere med informasjon jeg....

masse klemmer fra meg

Ønsker deg lykke til videre Lena, håper du har gjort det rette valget... Og får håpe samboeren din får tenkt seg om...[:)]

Heisann!
Nå har jeg sittet og lest gjennom ALLE mld her...
Sitter igjen med èn følelse...
Nesten alle her tar det for gitt at han er utro... Kan hende han bare har fått panikk ettersom fødselen nærmer seg, og bare skriver mld med en venn... Som han kanskje har betrodd seg til, og at de bare har det litt gøy/koselig overfor hverandre...[8|]
MEN på den andre siden; Synes det er rart at han nå plutselig har slettet alle mld. Og siden du på en måte har uttykt din bekymring, vil han også være mer på vakt. Og kanskje derfor ikke ringe henne når du er i nærheten, eller skrive mld.
Virker som det er lett for ham å skylde på at du er sjalu...[8|]

Synes du skal leke litt detektiv i steden, og prøve å finne ut mer. I mellomtiden bør du late som du har glemt denne episoden, og oppføre deg som vanlig.
Som noen andre også har spurt om; har du ikke ei venninne som kan kjøre deg og spionere litt sammen med deg?

Tenker i alle fall masse på deg, og ønsker deg masse lykke til!!!

Mange klemmer

har ingen med bil jeg da...de r litt synn...og jeg vet det at hun bor ett stykke unna oss....derfor jeg er litt på vakt om hvor mye han vil være der fremover....skal i allefall ikke slippe han alene dit...da skal jeg være med..eller forlange at ho kommer hit....

det har jeg besemt meg for....skal prøve å henge litt rundt ham...slik at han skjønner at jeg er på vakt for noe...så fort det er noe skal jeg spøre og grave i ham...men tar lit om gangen...

klem

Vet det er vanskelig, og skal ikke si hva du skal gjøre, men tror du ikke at det er bedre å late som ingenting? Eller så tror jeg at han vil være enda mer påpasselig... Og ikke "drite seg ut" når du er i nærheten...

Men som sagt tidligere, det kan jo hende det er helt uskyldig da...

Tenker i alle fall mye på deg, som sagt.

Mange klemmer fra en sarping...

syns bare det er fint at DU har det greit...

Klem fra Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

syns bare det er fint at DU har det greit...

Klem fra Kathrine

Helt enig[:)] Håper det går bra med deg. Har lest alle innleggene, men synes det er vanskelig å gi en fornuftig kommentar. En sak har alltid to sider og så lenge du har det bra med deg selv og føler at du handler rett, så er jo det viktigst.
Lykke til[:)]

det er sant en sak har som regel to sider....
jeg har det delevis bra...merker a det har tatt på litt..tenker jo mye på det...
men det går nok over sakte,men sikkert....
har egentlig nok med nurket,meg og minsten.og tenke på......

klem

Som Kathrine sier.. det viktigste er at DU har det bra, og selvsagt barna!

~Alle gode ønsker til deg og de to små!~

Hei hei..

Viktig at du og barna har det bra ja. [;)]
Men selv om du har det bra på overflaten, kommer dette til å slite på deg innvendig..
Hver gang du blir usikker, kommer antageligvis dette opp igjen.
Det beste hadde nok vært om dere fikk prata ordentlig ut.

Men du må gjøre det som funker for deg!

Hei lena!

Håper du finner ut av det, og at alt ordner seg for dere. Det er ikke greit å ha så mange bekymringer når du har barn å tenke på. Ville bare si at jeg tenker på deg.

Si fra hvis du trenger trøst og støtte!

Klem, M

Back
Topp