hvorfor?

hei lena,jeg var oxo i et sånt usunt forhold da jeg gikk gravid med sønnen min,jeg var 20 år og vi hadde vært sammen i 5 år, vi var forlova og skulle flytte sammen. barnefaren var altid ute,jeg var massssse alene. da jeg var 7 mnd på vei stakk han med en 16 år gammal jente,jeg var som deg,blind blind blind,jeg elsket han jo,hvordan kunne han gjøre noe sånt mot meg og babyen som skulle komme? sannheten var den at han ikke brydde seg,da sønnen vår ble født kom han ikke på sykehuset,han så han en gang når sønnen vår var 6 dager gammal. i dag angrer jeg på at jeg ikke var sterkere den gang,men jeg var så svak,falt for alt han sa. derfor sier jeg til deg, vær sterk lena,ikke la han knekke deg psykisk,vis han at du ikke er avhengig av han. STÅ PÅ LENA

Hvordan går det med deg/dere?

Håper du har fått sove i natt, har tenkt masse på deg.

klemme fra Kathrine

Håper det går bra med deg Lena. Mange av tilbakemeldingene du får kan nok virke litt harde og brutale, men vi er bare så frustrerte og sinte på dine vegne. Håper virkelig alt ordner seg for deg [&o]

off lurer så veldig på åssen det går med deg....sender deg mange gode klemmer så lenge jeg

hvordan har det gått lena??? har du fått pratet med han ???

håper også at du har vist han at sånn oppførsel er ikkje å tolerere! sender deg ein STOR KLEM!
og har også tenkt masse på deg, fortalte dette til min mann i går, og han vart også så sint[:@] sånt gjere ein berre ikkje! og iallefall slepp ein ikkje unna med det![:@]

SÅ STÅ PÅ LENA! DETTE KLARER DU!

hvordan gikk det med deg igår?? fikk du ristet litt liv i gubben din??

KORSVEI

En gang i livet skjer det deg også.
Du står ved en korsvei i livet ditt,
hvor du blir tvunget til å tenke igjennom
hva du egentlig vil bruke livet ditt til,
og hvilke verdier du setter høyest.
En korsvei hvor du blir nødt til å stanse
opp et øyeblikk og kjøre filmen baklengs.
For å avdekke skremmende sannheter.
En korsvei som gir deg visshet om at nå
Er tiden inne til å skifte retning – og til
å lete etter den riktige veien videre.

Lykke til kjære Lena!!!

Ja nå er vi spendt på å høre hva som skjedde igår etter at babyverden kræsja ner...

Hei lena.
Hvordan går det i den nye dagen? Har tenkt masse på deg og var ganske frustrert da jeg ikke kom inn på forumet i går kveld. Lykke til, uansett hva utfallet av dette blir.

Hei Lena..
Hvordan går det med deg i dag?
håper det ordener seg for deg, har tenkt så mye på deg.
håper å høre fra deg snart om hvordan det gikk..
go'klem[:)]

det er bare 6 uker til babyen din kommer, så jeg har kanskje villet ventet litt,
med tanke på hvis det blir et helvete og han flytter ut osv. kan det være tøft for deg..

En må tenke påbegge sidene med å konfrontere... Sier ikke at du ikke skal gjøre det, men kanskje vente litt..

Kanskje han ikke takler svangerskapet?
Ting forandrer seg i hodet hans også når babyen kommer..

Detta var vanskelig..vet ikke selv hva jeg har villet gjort, han må liksom få vite at du vet før eller senere..

du kan jo ikke vente med det der er du gal...skal du gå å ha det vondt i hjertet og magen i hvertfall seks uker liksom..det er jo han som skal ha vondt...hadde det vært meg så hadde jeg fått han jævli kåt og slipet ostehøvelen og tatt bit for bit..han skulle faen ikke visst hva det er å knulle EVER igjen....faens jævla SKLIKODD.....!!!!!!!

HAHAHAHA Fherena... veldig bra sagt [:D]

ja er du gal..hun kan jo ikke finne seg i dette..du høres jo veeeeeeldig snill ut Lena..men grasset høres ut til å være grønnere på den andre siden i dette tilfelle faktisk...hvertfall når det er sånn passe brunt nå det grasset...kjære vennen...du er gravid...kan ikke finne deg i det der..kvalmen min gikk over i uke 18 men nå er det nesten så han har fått meg like kvalm igjen... og graviditetskvalmen er fæææll følg etter han...hvor bor du...jeg kjører for deg[:D] 1 november ja...da kjører du bare en annen retning enn der dere skal flytte..og spør han hvorfor så sier du at du skal sette tingene som er dine av i den nye leiligheten din først..herregud dette er ikke bra for meg...hu inni magen ble aktiv til å med....fysj a meg[:'(] for en KØDD...sorry meg Lena...men du må åpne øynene..jeg skjønner at det er vanskelig men du må være sterk...og gjør det for all del mens barna er små....[:@] uff uff uff[:(]

er så enig... altfor snill.. kjærsten min hadde virkelig fått gjennomgått altså... hadde faen meg kasta mobilen i trynet hans og en hel del flere ting og kasta han på hodet og ræva ut...

Er det egentlig noe eksempel å sette for barna sine da??? tillat utroskap og ikke vær en sterk person som klarer å stå på egne ben her i livet..
nei lena, mann deg opp [:)] selvtilliten skal opp opp opp og ikke ned vettu...

det er ganske åpenlyst at han har en annen "på gress" om ikke annet. mitt beste råd, som alltid funker; spill KOSTBAR! for all del ikke gjør deg til et hysterisk offer. vet det kan være utrolig vanskelig, men du kommer til å vinne på det.

du skal bare se at han blir ganske så på knærne hvis han tror han mister dere begge, altså du og barnet.

det virker som om dere ikke er helt åpne for hverandre. meg og mannen min har det lik at han kan lese alle mine meldinger, og jeg alle hans. det er så utrolig lett å starte små flørteforhold som utvikler seg på mobilen. den kan være livsfarlig for et forhold.

jeg ville gitt han et ultimatum. deretter ville jeg bygd forholdet på åpenhet, og ikke skjulte mobiler.

lykke til. han vil nok ha deg mer enn du tror. kanskje det nye er spennende, men fire år er fire år. og med en liten, kommer dere til å bli en familie også.

ett råd: VÆR KOSTBAR!

lat som om det ikke går så inn på deg, gi han et ultimatum, han vil garantert få panikk for å miste deg og babyen

Hei Lena... Hvordan går det med deg?? Har du fått pratet med samboeren din? Er skikkelig spent på hva som skjer[8D]. Håper det går bra med deg uannsett....

Back
Topp