hvorfor?

Hei! Nå har jeg sittet å lest igjennom alle innleggene.. Må si at hjertet mitt dunker for deg Lena.. Høres helt forferdelig ut! Nå er det lenge siden du har skrevet her. Hva skjer?? Har du tatt det opp med han?

Jeg var ia samme situasjon for en stund siden, men uroet meg for ingenting..heldigvis.. Men jeg brukte laaaang tid på å få spurt om det, over en mnd.. Så jeg er nok ikke den rette til å si "kjør på"!

Men håper du får ordnet opp i det! Huff.. Og så nå som du har så få dager igjen av graviditeten.. [&o]

Lykke til! Stoor klem fra meg.

huff.. Jeg skjønner at dette er tungt for deg, men vil du virkelig være sammen med denne drittsekken? Du er da virkelig verdt mer.. Har vært i samme situsjon selv, konfronterte han med det, men beit på den latterlige forklaringa hans.. Dumme meg! Var sammen med han nesten et år til før jeg fikk vite at han hadde vært utro så å si hele forholdet vårs og at de fleste venninnene mine visste om det, men ikke ville si det til meg, for ikke å såre meg!!! HALLO? Ikke vær svak, det taper du bare på..

lena28 jada jeg er helt sikker på at han er på kampen....har styrer selv introen der opp og han er der samme med sin svigerfar...

ja jeg vet jeg har vært dum..men er desverre ikke så sterk nå det kommer til ett punkt....

klem

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: HeiHei

vet du ikke hvem denne jenta er? du har jo nummeret... vel, jeg vet hva jeg hadde gjort! sendt en melding fra han sin mobil og bedt henne komme, fordi "du ikke er hjemme"...

DENNE STØTTER JEG HELT OG FULT UT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SIGNERER........... har du fått snakka med han ennå???
du overlever å være alenemor for to det er målet mitt også... ikke beste situasjon men vi er hu kjønn vi klarer det vi setter oss i hodet å lander stort sett på beina...

husk snuppa motgang gjør oss sterkere...

er du ikke sint?

klarer du å ta oppgjøret når han kommer hjem? På en måte tillater du han å oppføre seg sånn her.

Men igjen...vil ikke si hva som er rett eller galt her...jeg er ikke i dine sko

Kathrine

hvordan har du det nå?....vet jeg spør dumt, men jeg spør allikavell jeg......vil du skal ha det bra jeg[:(][:)]la oss få høre hvordan det går da....vi er ganske mange engasjerte og interesserte her nå, på dine vegner.....vi støtter deg, iallefall jeg ....det skal du vite!det er bare å bruke dette forumet viss det er noe hjelp...!?

tror nok ikke jeg trenger å være alene nei..har selv bodd alene med den vesle jenta jeg har....
selv syntes jeg det var tøft..tanken på at det er ikke så mange som stiller opp i det lengste....

klem

ORIGINAL: Lena28

hvordan har du det nå?....vet jeg spør dumt, men jeg spør allikavell jeg......vil du skal ha det bra jeg[:(][:)]la oss få høre hvordan det går da....vi er ganske mange engasjerte og interesserte her nå, på dine vegner.....vi støtter deg, iallefall jeg ....det skal du vite!det er bare å bruke dette forumet viss det er noe hjelp...!?

signerer den jeg!!!

Kjære, kjære lille Lena!

Ikke gå rundt å finne deg i dette her, du kommer til å møte veggen og han kommer til å knekke deg fulstendig psykisk! selvtilliten din er nok som jeg forstår allerede på et bunnivå, og du MÅ prøve og rette ryggen og si at nok er nok!
rop og skrik om du vil, GJØR noe, .....du utsetter deg bare for mer problemer om du tier stille og finner deg i sånt tull!
Jeg sender en masse varme tanker til deg og håper deg alt godt! *klem*

har det ikke så veldig bra....lena28...
er rett og slett litt nærvøs til han kommer hjem...sitter å funderer på hva jeg skal si og hvordan....
tenker på frøkna her oxo som har store ører som mange andre barn..som hører kun det som ikke skal høres....
men jeg skal gjøre mitt beste for å snakke med ham....
.så får jeg se hvordan jeg takler det....han kommer sent hjem oxo....desverre...
klem

vent til ho e sovna, ikke bra at hun skal høre det nei!

hva med å skrive et brev først, omså bare til deg selv først. men du kan jo åsså gi det til han.

JA noen av oss ville sikkert ha fyrt seg opp til et uvær (det hadde nåkk desverre jeg gjort), men ikke alle er like. så jeg håper du finner din måte å takle dette her på!!

Å ikke vær redd for å "bruke" oss her inne...vi er her [:D]

kathrine

ja eg sku også gjerne ha stillt opp for deg, eg blir så utrolig sint og trist på dine vegner!
kva det er godt for, så stiller me iallefall opp her inne..og signerer kathrine eg!

jeg bare lurer på en ting....?er han typen din sånn at han bare fyker ut døra, eller flipper ut eller ser rart på deg viss du blir sint å høylytt??ser på deg som om du er syk i hode eller no fordi du tror han er utro?....kunne bare se det for meg....det respektløse blikket.."hva er det som feiler deg egentlig" blikket....og reagerer med å si...."er det sånn du skal være så flytter jeg".....er det det du er redd for?at han reagerer sånn?

herregud som jeg spør....men det er inntrykket mitt bare.....

da er min mening:er hans reaksjon sånn, så går han bare å venter på en unnskyldning til å gjøre det slutt....eller få en annledning til å stikke ut av huset og hjem til elskerinnen for å få det han er ute etter der.....da eier han ikke sterke nok følelser eller respekt for deg, og er ikke verd å få ha deg i sitt sitt liv.....det tenker nå jeg!viss så er tillfelle.....

ORIGINAL: Lena28

jeg bare lurer på en ting....?er han typen din sånn at han bare fyker ut døra, eller flipper ut eller ser rart på deg viss du blir sint å høylytt??ser på deg som om du er syk i hode eller no fordi du tror han er utro?....kunne bare se det for meg....det respektløse blikket.."hva er det som feiler deg egentlig" blikket....og reagerer med å si...."er det sånn du skal være så flytter jeg".....er det det du er redd for?at han reagerer sånn?

herregud som jeg spør....men det er inntrykket mitt bare.....

da er min mening:er hans reaksjon sånn, så går han bare å venter på en unnskyldning til å gjøre det slutt....eller få en annledning til å stikke ut av huset og hjem til elskerinnen for å få det han er ute etter der.....da eier han ikke sterke nok følelser eller respekt for deg, og er ikke verd å få ha deg i sitt sitt liv.....det tenker nå jeg!viss så er tillfelle.....

den meiningen må eg faktisk sei meg eining i..

ikke stykt ment men jeg leste at typen din tok deg tilbake pga du var gravid, når du har fødet babyen ender det vel med at typen din stikker. han kommer til å stikke før eller siden. han er sammen med deg pga babyen og ikke av en annen grunn. hadde vært bedre for deg om du tar "oppgjøret" nå før du sitter der med 2 barn. bedre at du flytter før babyen blir født. Sorry men typen din kommer til å flytte før eller siden.
han blir ikke sammen med deg i evigheter pga graviditeten, det han oppnår er å syke deg ut og trakke deg ned i dritten.
sorry ikke meningen å gi deg harde ord, men det er sån virkeligheten er.
og hva skal du med en mann som bare utnytter deg? du fortjener noen som setter pris på deg å snillheten din, ikke utnytte at du er alt for snill..
Tenk over at han lyver for deg hverdag, og han gjør det bevisst. hadde han brydd seg om deg så hadde han aldrig gjort det han gjør mot deg.
Og det blir for dumt at du ikke går i fra han eller tar ett oppgjør med han pga du er redd for å bli alene. Tenk på barna dine, de er ikke dum dem heller.

Lykke til. håper alt ordner seg tilslutt.

neida han fyker ikke ut døra eller flipper ut....
han sitter kanskje å hører etter hva jeg sier,spørs helt om han neker for det eller innrømmer det...men jeg er den som har lett for å ty til tårene og kommer kommentaren : hva griner du for egentlig....

klem

den kommentaren kan han spare seg for, ærlig talt kjære lena mor!!!

HAN E EN DRITTSEKK....sorry, men fan heller! Å man spare IKKE på søppel..eller ka!!

Eneste råd jeg har er at du lytter litt til deg selv og hva du helst vil.

Gjør det som du føler er best for deg og for barna dine.

*trøste-støtte-klem*

Vil være her for deg så godt jeg kan, sikker på at flere her inne vil være her for deg også!

takk for det fiorelina trenger det merker jeg..
veldig fint å si hva man føler her i allefall og man vet at man får svar og råd når det trengs...

klem

Hei Lena. Nå har jeg sittet å lest alle innleggene og må si at du er heldig som har fått så mange gode råd... Du er i en otrolig vanskelig situasjon og jeg har ingen nye råd å gi deg. Det meste er vel sagt. En ting jeg vil si er at jeg føler med deg og vet at det ikke alltid er lett å være sterk i en sårbar tid som en graviditet. En føler vel kanskje at en vil verne om det trygge en har så lenge en kan, selv om det ikke er så bra.
Jeg vil ønske deg lykke til og håper virkelig at du setter den drittsekken av en mann på plass. Vis styrke hvis du klarer det[:@]

Back
Topp