• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hvorfor?

ja det blir lett for det å lese flere mld...ikke det at jeg får sjangsen il det så ofte...men det blir liggende å murre i bakhode...iallefall så fort jeg vet han er ute av døra og ikke vet hvor han skal....

klem

Har du ikke mulighet å "spionere" på han, så ta det opp med han med en gang, ikke vent, det gjør det bare mye verre for deg selv.

Og holder han på med denne dama, så kast alle tingene hans ut vinduet og be han pelle seg vekk!

I en sånn situasjon lønner det seg ikke å ha på silkehansker. Det gjør bare saken enda værre. Har vært i samme situasjon for en del år tilbake. Jeg er enig med Tammis her. Jeg hadde rasa inn på soverommet å bedt om en forklaring!!! Du må tenke på deg selv, her. Han kan ikke gjøre dette imot deg! Synes ikke du skal beklage deg for å ha lest meldingen. Etter min mening skal man ikke ha sånne hemmeligheter i et forhold, og det at du leste en melding på tlf hans er INGENTING imot hva han holder på med - for jeg er ikke i tvil. Han har et forhold til denne dama!!! [:@]

Beklager at det ble litt harde ord, men jeg tror nok dette er til det beste!

Trøsteklem [&o]

han snakker i tlfen han nå da....
kan ikke akkurat avbryte da...men skal se om jeg klarer å få de frem når han kommer ut av soverommet....

huff...gleder meg ikke nei...

klem

Ja, vær litt tøff ved han!
Du fortjener sannheten nå!

go lena...

du klarer dette [:D]

vær [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Ja som mange sier, du fortjener sannheten, NÅ!!!!![:@]

Utroskap er noe av det styggeste noen kan gjøre mot et annet menneske ,jeg tror ikke jeg vet om noe som er mer råttent enn det...[:@]

Du kan spørre han rett ut. Si bare at du har hørt noen rykter om at han har en annen. Da må han jo svare deg....??? Lykke til

Hvem har ikke tittet på mobilen til typen å lest igjen alle hans sms?
Det er vel noe vi alle jenter har gjort :)

Men dette her var for jævlig, føler med deg Lena.
Men blir dere eninge om at dere skal fortsette, finnes det mange tilbud ute på markede som hjelper par i denne slags krise..... Så jeg ønsker deg lykke til.

takk for det Hege23...kan trenge det i dag tror jeg...
har ikke en gang tenkt til å lage mat til ham i dag...har bestemt meg for at han kan klare seg selv...han klarer seg uten meg andre ganger...så hvorfor ikke....
klem

uff da lena[:(]

håper virkelig du tar tak i han, hadde det hvert meg hadde jeg kasta han ut....virkelig.
sånne ting er uakseptabelt....

når skal dere flytte da??
for da blir vel det et godt stykke unna hu andre?

klem.

hvis alt går etter planene..så flyter vi inn den 1.nov...
da må han i allefall ha en veldig god grunn til å dra så lang for å reparere en bil....
eller dra på besøk uten meg....

klem

Lage mat til ham!!!! Det var nå det siste jeg hadde tenkt - du er nødt til å konfrontere ham med situasjonen nå! Ikke vent...du er altfor snill med ham men kjempestygg med deg selv. Sett LENA som nummer 1 i dag og få ham ut eller få orden på tingene...

Vær så snill [:(]

ja jeg vet at jeg er det...jeg er dum snill av meg...
går helt fint at jeg får høre det...tåler det....
har alltid vært det....men jeg prøver iallefall...selv om det ikke er på det hardeste...

klem

Da har jeg ikke andre råd å gi.... Valget er jo ditt - enter blir du og forblir en nikkedukke som ikke tør si noe eller så står du på egne bein og tar tak i det. Enkelt og greit.

Lykke til!

ikke la deg bli utnytta lena....
han skal ta hensyn til DEG han nå, ikke tenke på seg selv!

han kan jo umulig respektere deg, da hadde han jo ikke gjort dette, hvorfor skal du respektere og være tolmodig med han da???
det straffer seg kun for deg, desverre[:@]

Hvordan går det lena?

Tenker på deg *lykke masse til*

Håper virkelig det går bra....

går ikke så veldig bra kathrine....
det går mange tanker i hode mitt for å si det sånn......
er litt småsjelven oxo...
men som de sier kjærlighet gjør blidhet...har vært helt blind når det har gjelt dette i allefall....
skal jo snakke med ham...men akkurat nå klarer jeg ikke...
har lett for å holde ting inne i meg..dum som jeg er...gjør det jo som sagt bare værre for meg selv....

klem

Back
Topp