Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 27 (13 dpo)

Trodde TR skulle komme i gang på morgenen i dag, siden jeg hadde lyserosa utflod i går. Men ingenting i dag. Da var det vel spotting da :rolleyes: Noe jeg ikke pleier å ha. For TR pleier å komme som et brak. Men men.

Ihvertfall innevær i dag, her på Østlandet. Har snødd noe vannvittig her vi bor. Lengter sååååå etter vår, sommer, sol, solkrem, lukta av våt varm asfalt etter en liten regnskur på kvelden og lange kvelder ute med strikketøy…åhhh. Sommeren kan ikke komme fort nok❤️
 
Hei!

Long time, no see! Det var en stund siden!

Har egentlig bare tatt oss en pause fra testing og prøving, og jeg har ikke orka å vært innom her. Kommer nok ikke til å være så mye her nå heller. Men!!

I går tok jeg en test for moro skyld, lenge siden jeg tok noen som helst test. Men jeg fikk bare følelsen av at jeg måtte ta en. Hatt litt stikninger i magen og tisset har av en eller annen grunn lukta litt annerledes. Klarer ikke å forklare. Vet ikke hvor jeg er i syklus sånn 100%, men vet at det ca en uke til TR. Pluss-minus.

Testen så slik ut i går før jeg gikk og la meg (denne er tatt innen fristen gikk ut):
IMG_1449.jpeg


Syntes jeg skimtet noe der, men likevel ikke…så på testen igjen nå når jeg sto opp og nå sånn den slik ut! ALDRI opplevd testen slik før. Skjønner at denne er defekt, men likevel tenner det et bitte lite håp:

IMG_1462.jpeg


Må jo innrømme at det alltid er spennende med en test…venter litt før jeg tar en ny en.
 
Så spennende!! Håper og krysser :Heartred
 
Hei!

Long time, no see! Det var en stund siden!

Har egentlig bare tatt oss en pause fra testing og prøving, og jeg har ikke orka å vært innom her. Kommer nok ikke til å være så mye her nå heller. Men!!

I går tok jeg en test for moro skyld, lenge siden jeg tok noen som helst test. Men jeg fikk bare følelsen av at jeg måtte ta en. Hatt litt stikninger i magen og tisset har av en eller annen grunn lukta litt annerledes. Klarer ikke å forklare. Vet ikke hvor jeg er i syklus sånn 100%, men vet at det ca en uke til TR. Pluss-minus.

Testen så slik ut i går før jeg gikk og la meg (denne er tatt innen fristen gikk ut):
Vis vedlegget 436525

Syntes jeg skimtet noe der, men likevel ikke…så på testen igjen nå når jeg sto opp og nå sånn den slik ut! ALDRI opplevd testen slik før. Skjønner at denne er defekt, men likevel tenner det et bitte lite håp:

Vis vedlegget 436526

Må jo innrømme at det alltid er spennende med en test…venter litt før jeg tar en ny en.

Åå spennende! Syns jeg skimter noe- håpe håpe
 
Hei!

Long time, no see! Det var en stund siden!

Har egentlig bare tatt oss en pause fra testing og prøving, og jeg har ikke orka å vært innom her. Kommer nok ikke til å være så mye her nå heller. Men!!

I går tok jeg en test for moro skyld, lenge siden jeg tok noen som helst test. Men jeg fikk bare følelsen av at jeg måtte ta en. Hatt litt stikninger i magen og tisset har av en eller annen grunn lukta litt annerledes. Klarer ikke å forklare. Vet ikke hvor jeg er i syklus sånn 100%, men vet at det ca en uke til TR. Pluss-minus.

Testen så slik ut i går før jeg gikk og la meg (denne er tatt innen fristen gikk ut):
Vis vedlegget 436525

Syntes jeg skimtet noe der, men likevel ikke…så på testen igjen nå når jeg sto opp og nå sånn den slik ut! ALDRI opplevd testen slik før. Skjønner at denne er defekt, men likevel tenner det et bitte lite håp:

Vis vedlegget 436526

Må jo innrømme at det alltid er spennende med en test…venter litt før jeg tar en ny en.
Håper håper for dere :Heartpink :Heartpink
 
Helluen!

Ville bare innom for å si at jeg lever og har hatt den fineste sommerferien på mange år:joyful: ingen stress med testing osv, bare nytt!

Det som er dritt at jeg i dag våkna veldig dårlig….korona!!! Fy f så sinna jeg er. I tillegg til korona, så startet mensen i dag også. LUCKY me liksom:banghead:

Men men. Da blir det ei litta sykemelding, knasking av smertestillende og sofaen noen dager.
Noen som har tips til en fin eller en spennende film dere nettopp har sett?
 
Helluen!

Ville bare innom for å si at jeg lever og har hatt den fineste sommerferien på mange år:joyful: ingen stress med testing osv, bare nytt!

Det som er dritt at jeg i dag våkna veldig dårlig….korona!!! Fy f så sinna jeg er. I tillegg til korona, så startet mensen i dag også. LUCKY me liksom:banghead:

Men men. Da blir det ei litta sykemelding, knasking av smertestillende og sofaen noen dager.
Noen som har tips til en fin eller en spennende film dere nettopp har sett?
Ser lite film men om du ikke allerede har sett serien Norsemen eller Vikingane som den heter på norsk, så er den å anbefale. På engelsk så klart eller Norwenglish :cool: God bedring!
 
Back
Topp